Jimin szemszöge
Úgyérzem hogy ez a fellépés volt életem egyik legjobbja. Éreztem hogy fel szabadul a testem és kijön minden feszültség, érzelem és szeretet. Erőt adott hogy mindenki itt van aki fontos a számomra, egyedül persze Hobi nem tudott jönni mert ő a fősulin van.
Pedig már szeretném látni nagyon.Az öltözőben mindenki boldogan nevetgélt velem együtt és közben megbeszéljük a történteket. Remélem hogy mindenkinek tetszett, és remélem Jungkooknak is
- Akkor a kocsmában találkozunk? - kérdezte BamBam.
- Naná csak össze szedem a cuccaim, na meg megkeresem a családom és már megyek is utánnatok. - mondom neki, de közben pakolászom a ruháim.
- Rendben Jimin. Nagyon jó voltál szóval megérdemled azt hogy mulass egyet. - Mondja mosolyogva Ni-Ki is aki BamBam mellett állva néz vissza rám.
- Köszi ti is mind nagyon jók voltatok. - mosolygok rájuk és egy köszönés után ki is lépnek az öltözőből.
Szerintem is nagyon jól sikerült. Büszke vagyok magunkra, mert szerintem apait és anyait bele adtunk ebbe.
Már épp készültem volna kilépni az ajtón, de egy hangos kopogás hallatszott a másik feléről.- Jiminiiiee.- sipitja Tae és nekem is fut egyből amint belép a helyiségbe. Szorosan ölel magához én pedig egyből viszonzom.
- Tae. Na milyen voltam? - kérdezem mosolyogva.
- Te voltál a legeslegjobb. Esküszöm hogy még soha nem láttalak így táncolni. Fantasztikus volt. - ábrándozik közben, és biztosra tudom hogy újra lejátsza a fejében az előadásom.
- Örülök hogy ezt mondod. Én is nagyon jól éreztem magam a színpadon. Tisztára felszabadultam. - mondom mosolyogva.
- Ezt örömmel hallom. Kint várnak a többiek is. Gyere. - fog meg a karomnál fogva és már húz is kifelé.
- Istenem Jimin drágám annyira büszke vagyok rád. - támad le anya a folyosón. Apa és Yoongi is itt van és olyan őszinte a mosolyuk hogy a szívem erősebben kezd dobogni. Istenem de örülök hogy itt vannak.
- Köszönöm anya, de engedj el mert megfulladok. - mondom neki és próbálok szabadulni a keze szorításából.
- Annyira ügyes voltál és istenem mikor nőttél fel.? Hmm? - kezd el pityeregni anyu. Jaj de aranyos.
- Nem tudom anyu... De köszönöm hogy eljőttetek és megnéztetek engem és a csapatom. - ölelem meg aput is.
- Ügyes vagy fiam. - veregeti meg a vállam. Én csak rámosolygok és már Yoongi felé is fordulok.
- Yoongi. Megbocsájtok neked. - mondom a szemébe nézve és jó szorosan meg is ölelem.
- Köszönöm Jimin. - motyogja, miközben ő is szorosan ölel.
- Ahw úgy örülök hogy kibekültetek.- csapódik nekünk Tae is.
- Nah jolvan menjünk, mert még a kocsmába is el kell mennünk ünnepelni. - mondom barátaimnak.
- Igaz is ünnepelnünk kell. - mondja Tae és el is válunk egymástól.
- Anyu, apu mi most lelépünk, de majd sietek haza oké? Ne várjatok meg. Nyugodtan aludjatok. - fordulok feléjük és egy homlok puszi és egy ölelés után el is megyünk a srácokkal.
Az emberek még mindig nagyon sokan voltak a terembe, de mi nagy nehézségek árán átverekedtük magunkat és végre kiértünk az utcára.
- Na akkor mehetünk?- kérdezi Yoongi.
- Igen.
-Jimin! - hallom meg nevem a hátam mögül az épületből.
- Jay. Basszus neharagudj, teljesen kimenet a fejemből hogy megbeszéltünk egy találkozót ez után. - fordulok felé és bűnbánó fejjel mondom el neki ezt a mondatot.
- Semmi baj a lényeg hogy megtaláltalak. Akkor tudnánk egy picit beszélni.? - kérdezi mosolyogva.
- Persze. Egy pillanat. - mutatom fel mutató ujjam, aztán a barátaim felé fordulok.
- Menjetek addig előre és amint tudok utánnatok megyek. Itt van a sarkon az a kocsma. BamBam és a többiek ott vannak már. - mondom nekik.
- Rendben, de siess. - mondja Tae én meg láthatatlan megforgatom a szemem.
- Rendben. Na menjetek szépen. - fordítom meg őket és egy gyengéd lökést mérek rájuk játékosan.
- Gyere ott egy pad. Üljünk le oda. - mutat Jay egy közeli pad felé, majd el is indulunk oda.
- Nos miről szeretnél beszélni? - kérdezem kedvesen, mosolygosan.
- Először is gratulálok. Az előadás fantasztikus volt. Soha életemben nem láttam olyan tehetséges fiút mint te. - harapja be ajkát. Gondolom zavarba jött attól hogy dicsér engem.
- Köszönöm szépen. Örülök hogy tetszett. Sokat jelent hogy eljöttél és meg néztél, holott nem sok ideje ismerjük egymást.
- Igy igaz, de örülök hogy megismertelek. - fogja meg lágyan a kezem.
- Igen én is. Örülök hogy te hozzád mentünk tetkot csináltatni. - mosolygok rá. Izzad a tenyere szegénynek, de vajon miért izgul ennyire?
- Na mit is akartál elmondani nekem? - kérdezem újból mert már kezd nagyon érdekelni a dolog.
- Umm. Hát hogy is kezdjem.
- Csak nyugalom nem fogom leharapni a fejed. Nekem nyugodtan elmondhatom. - simizem meg a kézfejét. Nem szeretem ha egy barátom szenved vagy nem mondja el nekem ha valami bántja.
- Rendben.... Jimin kedvellek. - mondja ki végül én meg csak elmosolyodom.
- Én is kedvellek. Ez alatt a pár hét alatt tényleg a barátom lettél. Megbízom benned. - mondom neki. Jaj azt hitte hogy én nem barátként gondolok rá hanem mondjuk úgy mintha egy ismerős lenne akinek csak köszönök.?
- Nem Jimin én nem úgy kedvellek. Én nekem tetszel. Azt érzem mindig mikor rád nézek hogy meg akarlak csókolni. És most ezt meg is fogom tenni. - mondja ki én nekem meg felfogni sincs időm azt amit mondott, mert egyből közeledni kezdett arcom felé. Szerelmes belém? De én Jungkookot szeretem. Nem akarom hogy megcsókoljon.
-Nee.. - suttogom neki, de ő mintha meg sem hallotta volna közelít tovább.
Már majdnem összeérinti ajkainkat, de egy angyali hang megment.- Ne merd megtenni te barom. Jimin az enyém. - szól oda nekünk Jungkook. Pont jókor.
Jay egyből felnéz rá és gúnyosan elmosolyodik.- Miért ne? Hmm? Én szeretném megtenni. És amúgy is, nincs ráirva a neved. Amúgy ki is vagy? - flegmázik Jungkookkal.
- Jungkook vagyok. És Jimin az enyém. - mondja keményen én pedig beharapom a szám mert olyan szexin hat rám ez a megnyilvánulása.
- És Jungkook ezt Jimin is tudja? Mert szerintem nem, szóval húzz el. - mondja el neki, és újra felém fordulva közelíteni kezd. Csak ne Jungkook előtt. Kérlek..
- Ha megteszed azt örökké bánni fogod. - mondja Jungkook.
- Mi? Miért.? Mond meg mi közöd van hozzá hogy kit csókolok meg? Talán nem lehet megtennem? - Kérdezi Jungkooktól Jay.
- Nem lehet.
- De miért bazd meg.? - kezd kiabálni Jay. Szegény teljesen kiborult. Épp most vallott szerelmet, aminek a vége úgy is visszautasítás lett volna, de persze ezt ő nem tudja még.
- Azért mert Jimin a testvéred. - mondja ki Jungkook.
Itt az új rész. Hát siettem vele, így hát nem tudom mennyire lett szar. Szerintem sokan sejtettétek, hogy Jay lesz az, de remélem így sem volt uncsi. Puszi nektek. Hamarosan jön a folyti még több izgalommal.
❤️💜❤️
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.