°26°

2K 117 7
                                    

Jimin szemszöge

-Na mit szólsz ahoz ha elmondanék pár dolgot a kis apucidról?- mosolygott rám perverzen Suga.

- Hát én... - hajtottam le a fejem zavaromban. Közben az italaink is megérkeztek.

- Nyugi nem fogja megtudni tőlem hogy ki vagy. Ez a te feladatod lesz. Na akkor beszéljünk Jungkookról. - támaszkodott fel az asztalra és az ujjait is összekulcsolta maga előtt.

- Rendben és köszönöm.

- Akkor kérdezz ami érdekel. - mosolygott Suga.
Én nagy levegőt vettem miközben ezer gondolat és kérdés fogalmazódott meg bennem.

- Milyen ő valójában? . Mármint természetileg. - kérdeztem

- Makacs, önző, szarkasztikus, kiismerhetetlen, arrogáns, nagyképű, hatalmaskodó, perverz...

- Várj! De hiszen ezek mind negatív jelzők. Ennyire rossz ember? - szomorodom el.

- Figyelj te jó embernek tűnsz én ezért nem akarok hazudni róla. Igaz hogy a legjobb barátok vagyunk de szerintem jogod van tudni. És nem akarom hogy Tae téged vigasztalna nap hosszat ha megbántana. - mondja komolyan.

- Köszönöm hogy őszinte vagy. Tudod úgy érzem már azóta a nap óta amikor rám írt hogy valami különleges összekapcsol vele. Egy láthatatlan valami oda vonz hozzá. Képtelen vagyok nem rá gondolni már. Azthiszem hogy megtetszett nekem. Igaz tudom róla hogy csak megakar dugni. - halkul el a hangom a mondandom végére.

- Szereted? Ezt így eddig mért nem mondtad? - kérdez meghökkenve Tae.

- Igazából még csak én is most ismertem be magamnak. - mosolyodom el halványan de még is szelíden.

- Jungkooknak még soha ismétlem soha nem volt komoly kapcsolata. Túlajdon képp még nem is volt kapcsolata mert eddig az egyéjszakásoknak élt.

- És akkor szerinted mit tegyek? Imádom amikor ír nekem és mindig meg akarja nézni az arcom. Imádom hogy mindig becéz és hogy küldözgeti azokat a szexy képeket magáról. - kalandozóm el.

- Hoo. Nyugi. Nem akarok egy felizgult törpét látni. - mosolyog rám Suga.

- Bocsi. - zavaromban szemöldökömmel babráltam.

- Szerintem amúgy meg játszadozz vele, mármint érted tartsd fenn a figyelmét. Érd el hogy ő is így érezzen mint most te.

- Megpróbálom. Segítsetek majd ugye? - csillog fel szemem amin mosolyognak.

- Persze

- Amugy szerintem menjünk el sétálni. - Suga kelt fel a székről majd elment fizetni. Aranyos az enyémet is kifizette. Nagyon kedves ember. Már annyira nem is féltem Taet.

- Mehetünk? - kérdezte.

- Igen - válaszoltam egyszerre barátommal majd el is indultunk a közeli parkba.

Na itt is lenne az új rész. Igyekszem gyorsan hozni a részeket ígérem. Most hogy online oktatás lesz megint több időm lesz. Vigyázzatok magatokra és a családotokra.
Virtuális puszi mindenkinek.

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Where stories live. Discover now