°48°

1.9K 109 42
                                    

Jungkook szemszöge

Ma végre újra láthatom Jimint. Kurvára remélem hogy ma már lesz valami kis akciónk, mert baromira kanos vagyok. Szerintem ennyi ideig  soha nem bírtam ki hogy ne legyek senkivel együtt. Nagyon nehéz már. Pár napja rászorultam hogy kiverjem magamnak, de én olyat nem szoktam, nekem mindig valaki más csinálta. És ez nagyon zavar. Remélem végre beadja a kis derekát Jimin, mert nem tudom mi lesz. Lehet megerőszakolom a végén, mert elvesztem az eszem. Mondjuk nem vagyok az erőszak híve mert eddig mindig az ölembe pottyantak a szex partnerek. Reméljük most Jimin is belepottyan.

Miután megbeszéltük hogy találkozunk, egyből eszembe juttott az hogy inkább előbb elmegyek hozzá, méghozzá a munkahelyére. Kíváncsi vagyok hogy hol dolgozik az a kis szexi babám. De jó is lenne már ha megdughatnám.

Az autómba beülve hajtok a plázába hogy ott megkeresem Jimint. Remélem nem kell sokáig keresnem.
Amint odaérek leparkolok egy számomra szinpatikus helyre, aztán már indulok is be a nagy bevásárló központba. Ruhaboltok ajándékok, meg sok minden van itt.

A földszinten egyik boltban sem találtam Jimint ezért a mozgólépcsővel felmentem az emeletre. Szerencsére itt inkább kajáldák voltak na meg egy nagyobb márkás ruha bolt. Na talán itt lesz. Belépve halk zene szólt és sok vásárló akik nézegeték a különböző ruha darabokat. A pultnál két lányt láttam akik egyből rám nézve harapták be a szájukat. Jellemző. Akár hova megyek ez fogad, de nem bánom, szeretem ha figyelnek rám. De én nem figyeltem a két kis dolgozó lánykára inkább Jimint kerestem. Mivel elől nem láttam sehol ezért hátra mentem a férfi részlegre, ahol is egyből megláttam. A férfi alsónadragokat és boxereket rakosgatta fel a polcra. Nekem pedig egyből egy frappáns ötlet jutott az eszembe. Lassan odamentem hozza hogy végre észre vegyen.

- Szia Jiminie. - köszöntem becézve őt.

- Oh Szia Jungkook. Mit keresel itt ilyen korán? Még csak 4 óra lesz. - mondja majd feláll a földről.

- Gondoltam megnézlek munka közben, de ha már itt vagyok akkor vásárolok valamit. Segítesz? - mosolyodom el mert ez a zseniális ötlet is csak nekem juthatott eszembe.

- Pe.. Persze. - Dadog egyet ami nagyon aranyosan hat. Hát ennyitől zavarba jössz Jimin. Akkor csak várd ki a végét, mert ha bejössz velem az öltöző fülkébe garantálom hogy pirosabb lesz az arcod mint maga a piros szín.

- Rendben. Mondcsak boxert lehet próbálni.? - kérdezem meg tőle mire csak egy aprót bólint.
- Oké akkor szerintem ezt a 3 feketét megprobálom. -mondom majd fel is kapom őket.

- Meg mutassam merre van az öltöző.?- kérdezi félénken amitől nekem csak még szélesebb lesz a vigyor az arcomon.

- Igen kérlek. - mondom, ő pedig el is indul előre. Követem őt de közben végig stírölöm tetőtől talpig. Azta kutya mindenit. A feneke még ebben az egyenruhában is tökéletes. Úgy belemarkolnék de tényleg.

- Itt is vagyunk. - mutat a fülkék irányába.

- Köszönöm, de itt maradnál mert majd meg kellene nézned hogy jól áll-e. Mert tudod válogatós vagyok és ha nem a legjobb és nem áll jól rajtam akkor nem veszem meg. - Mondom neki a hülyébbnél hülyébb magyarázataimat, amit csoda lesz ha bevesz.

-őhh. Rend.. Rendben. - dadog megint majd egy hatalmasat nyél.

- Akkor gyors felveszem az egyiket, és amikor szólok akkor kukkants be. - ő csak bólogat némán.

Bemegyek, majd elhúzom a függönyt. Gyors lekapom magamról az összes ruhát, mert jobb ha az egész testem látja, a kockákkal és izmaimmal együtt. Így nagyobb az esélye hogy ma lesz valami. Ki tudna nekem ellenállni.?

- oké kész vagyok. - mondom hangosan hogy még hallja odakint is. Látom ahogy lassan egy kis résnyire elhúzza a függönyt, majd a szép aranyos fejét bedugja a résen.

Hallom ahogy egy hatalmasat nyel, majd végig néz egész testemen. A kockákat nagyon megbámulja, aztán halad lefelé. Tény hogy most még nem áll a farkam, mondom még, de így is ki lehet venni a körvonalait. Jimin megint nyel egyet, majd megszólal.

- öhm. NAgyon nagy.. Vagyis jó. Nagyon jó. Igen ezt akartam mondani. - hadarja el a mondatokat. És összevissza kezd pislogni.

- Jól nézek ki benne? - kérdezem és alsó ajkamba harapok hogy még szexibb legyen a látványom.

- Ige...igen. Nagyon. - még a szája is tátva van. Gyere Jiminem én szívesen belerakok valamit a szádba.

- Akkor ezt megveszem. Szerinted a többit is felprobáljam? - kérdezem meg mire ő csak bólint egyet.

- Jobb ha tudod hogy jó lesz, mert ha mégsem akkor ne vedd meg feleslegesen. - néz el a testemról, bele a tükörbe, de látom akkor is nyel egy hatalmasat. Na hát igen meg látta a seggem.

- Mi az Chim? Szeretnéd megfogni? - kérdezek rá és én is hátra fordítom a fejem hogy megnézhessem magam a tükörből. Hát igen a sok edzésnek meg van az ára.

- Igen. - mondja ki határozottan, én meg egy pillanatra lefagyok. Most komolyan csak így bele megy. Hmm ez már tetszik.

- Akkor gyere. - fordulok vissza felé és kezénél fogva húzom be a kis helyiségbe. Elhúzom a függönyt hogy azért senki ne lásson be, majd Jiminnel szembe állok meg pár centire.

- Na akkor meg fogod? - kérdezek rá huncutul és a perverz gondolataim csak úgy sokasodnak a fejemben. Ugyérzem ez egy jó vásárlás lesz.


Folytatjuk...

Itt is lenne egy kis rész. Bocsi hogy meg töröm de úgy túl hosszú lenne. Puszi. ❤️💜💜

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Where stories live. Discover now