°92.°

1.5K 132 59
                                    

JkDaddy_97 (Jungkook) + BabyJm_13 (Chim)


Chim: Szia Jungkook.

Jungkook :
Szia Jimin. Miújság?

Chim:  Semmi különös. Bocsi hogy az előbb csak úgy leléptem. Csak muszáj volt Tae-val beszélnem.

Jungkook :
Semmi baj Chim.

Chim : Jungkook kérdezhetek tőled egy elég kényes témában?

Jungkook :
Persze. Nyugodtan.

Chim :  Oké. Szóval. Elmeséled nekem, hogy mi történt a szüleiddel?

Jungkook :
Most?
A mai napon?

Chim: tudom hogy illetlen, meg most nehéz neked, de szeretném ha elmondanád nekem. Meg szeretnélek teljesen ismerni. A történeted.

Jungkook :
Hát jólvan. Érted megteszem.. Mesélek az életemről.

Chim : Köszönöm. Ez nagyon sokat jelent nekem, hogy elmondod.

Jungkook :
Nem kell megköszönnöd.
Na szóval akkor elmesélem.

Chim : Rendben. Figyelek.

Jungkook :
24 éve történt minden. 1 éves voltam és a szüleim épp az orvoshoz vittek autóval..
Én a gyerekülésben voltam a szüleim meg elől.
Ezen a napon nagyon esett az eső, így az utak elég csúszósak voltak.
Egy védtelen pillanatban az autónknak csúszott egy hatalmas kamion így egyből "meglett a baj", hogy a nagyit idézzem. Igazából nem tudom hogy pontosan hogy történt hiszen gyerek voltam, ezt mind a nagyi mesélte.

Chim : Jungkook annyira sajnálom... 😔

Jungkook :
Én is, de nem tudok vele mit csinálni.

Chim : És az árvaház? Ha ott volt a nagyid miért kerültél oda.?

Jungkook :
Rendben ezt is elmesélm.

Chim :  Rendben.

Jungkook :
Ugye a szüleim sajnos meghaltak a balesetben, de én szerencsére vagy nem szerencsére megmenekültem.
Bevittek a kórházba a nagyihoz, mivel abban az időben a nagyi nagyon beteg volt. Rákkal diagnosztizálták és hát kezelésekről kezelésekre járt.
Így hát ő sajnos nem tudott magához venni így bekerültem a "Mi vigyázunk rád" árvaházba.
Azokra az évekre nem nagyon emlékszem, de amikor már 7 éves lettem a nagyihoz kerültem, mivel javult az állapota. Vagyis mindenki azt hitte, hogy legyőzte a betegséget, de sajnos 6 év múlva őt is elvette tőlem az a betegség.
Így hát újra árvaházba kerültem, de most nem a,, Mi vigyázunk rád"- ba hanem egy kisebb intézménybe.
Szerencsémre ott csak 1 évig voltam, mert egy rendes szerető család örökbe fogadt.
Ő velük Busanba költöztünk és ott teremtette meg a kis világom. Tanultam és tanultam, mert ez szinte kimarad az életemből.

Chim: Jungkook szóhoz sem jutok. El sem hiszem hogy ezt kellett átélned. Ez borzalmas. És a nevelő szüleid rendesek?

Jungkook :
Nagyon. Szeretem őket nagyon, mert megmentettek engem. A nevelő anyám áltános iskolai tanár így ő sokat segített a tanulásban. A nevelő apám pedig egy modell cég vezető Busanba. Így én is bele tudtam tekinteni ebbe a szakmába. Így lettem én is modell és ruha cég vezetője. Csak én visszaköltöztem Seoulba, mert itt több lehetőségem volt egy nagyobb cég létrehozásához. A nevelő szüleim mindenben segítettek amiért nagyon hálás vagyok nekik.

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Where stories live. Discover now