JkDaddy_97(Jungkook) + AgustD93(Suga)
Jungkook : Csá haver
Suga:
Hali. Na miujság veled?Jungkook : Igazából semmi különös csak elszeretném mondani hogy Chimmel kurva jól halad előre a dolog. Képzeld már volt is intim és szexuális közeledésünk egymáshoz. De ha nem nyilvánvaló hogy mit akarok itt pofázni akkor elmondom, úgy leszopott hogy szerintem engem még úgy senki más soha ezen a földön.
Suga:
Azta nem gondoltam volna hogy ő ilyen gyorsan halad.Jungkook : Igazából szerintem csak azért tette meg mert kurvára kanos voltam aztán kiakadtam rá azért mert nem akar dugni velem, így hát inkább leszopott.
Suga:
Szegény. Kegyetlen vagy, de még is mindig elérsz mindent amit szeretnél. Gratulálok.
És amúgy mi lesz Chimmel ha megvolt?Jungkook :nem tudom. Igazából nem izgat különösebben. De nem szeretnék egy lyuknál maradni. Ezt te is tudod, de...
Suga :
DE...?Jungkook : de néha képes elbizonytalanitani. Van valami különleges benne... 😣
Suga :
Csak nem belezugtál?Jungkook : nem én nem csinálok olyat. Már alig várom hogy ezt a kis kerek fenekét is felavassam és húzok is. Nem érdekel ki fog megutálni vagy hogy ő fog utálni, csak megbékél majd egyszer.
Suga :
Szóval akkor ezt vehetem annak hogy mindenképpen összetöröd a szívét?Jungkook : nem szándékosan, de igen. Mondtam már hogy nem állok le egynél sem. Mégha egy ilyen gyönyörű helyes fiúról is van szó.
Suga :
Értem.Jungkook : Ezt Taenak ne mond el mert akkor elmondja Jiminnek és akkor nem fog összejönni.
Suga :
Mivel a legjobb barátom vagy ezért tartom a szám, de nem szép amit csinálsz.Jungkook : Tudom, de én ilyen vagyok.
Suga :
TudomItt is lenne egy rész nektek. Mit gondoltok mennyire lesz botrány ebből.?
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.