°105.°

1.6K 118 83
                                    

Jimin szemszöge

- Mire készülsz Jungkook? - kérdezem tőle, mikor már a szobájába érünk. Ellazit. De hogyan? . Kicsit izgulok.

- Nyugi hidd el jó lesz. Nem kell félned. - nyugtat meg én pedig csak rámosolygok hogy értettem.

Ő csak leültet az ágyra, majd a sőtétitőjét elhúzva kapcsolja fel a kis lámpát, hogy a nagyra ne legyen szükség. Bevallom így sokkal romantikusabb.

- Nos most kérlek vetkőzz le. - mondja úgy mintha az időjárásról beszélne, bár nekem a szemem a kétszeresére tágul közben.

- Mi? - adok hangot gondolatomnak.

- Nyugi nem nézek oda, csak vetkőzz le és feküdj le hasra az ágyra. - mondja és rám mosolyog az édes nyuszis vigyorával. Ennek hogy tudnék ellenállni?

- Rendben de fordulj el. -mondom neki.

- Mintha még nem láttalak volna meztelenül. - forgat szemet mosolyogva.

- Hé az egész más. Fordulj el. - mondom fülig pirulva.

- Rendben - és már teszi is amit mondok. Villám gyorsan kapom le magamról a pólóm, majd a nadrágom, de a boxerem magamon hagyom,mert azért még sem szeretnék ádámkosztümben lenni.
Gyors lefeküdtem az ágyra, majd szóltam is neki.

- Kész vagyok. - mondom, közben a kezeim pedig az állam alá teszem.

- Nem azt mondtam hogy meztelenre? - kér számon én meg inkább nem reagálok semmit, mert nem szeretnék ennél is nagyobb zavarba lenni.

-Jiminie, nem csinálok semmi olyat amit te nem szeretnél. Csak szeretnélek egy kicsit ellazitani. Vedd le szépen. - mondja és érzem hogy mosolyog.

- Jolvan - adom be a derekam és gyorsan lekapom magamról a takaró anyagot. Na most aztán láthatja a tomporom.

- Ügyes fiú - dicsér meg Jungkook. Mintha az apucim lenne, úgy dicsért meg.

- Most mit csináljak? - kérdezem meg mert azért elég kínos hogy csak itt fekszem meztelenül.

- Most várj egy pillanatot, míg hozok ide pár cuccot. - mondja és már ki is lép a szobából. Na hát kezdek félni. Mit fog velem csinálni?

-Nyugodj meg picim. Biztosan élvezni fogod. - jön vissza és a kezében van néhány dolog. Egy tál eper és egy flakon amiben valami krém féleség van azthiszem.

- Én nyugodt vagyok. - füllentek a számat rágva.

- Aha, látom - kuncog. Közben a tálat lerakja az éjjeli szekrényre a krémet pedig az ágyra rakja mellém.

- Mi az? - kérdezem meg a flakonra nézve. - Síkosító?

- Jiminie megint perverz gondolatok járnak a fejedben hmm? - mászik fel az ágyra mellém.

- Nem. - vágom rá egyből.

- Nem síkosító, de ha akarod hozhatok azt is. - mosolyog, nekem meg a fejem pírba borul.

- Nem kell.

- Nyugi ez csak testápoló. - kuncog, a kezével pedig végig simit gerincem mentén. Egyből kiráz a hideg és a szemem is egyből lecsukódik.

Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT Where stories live. Discover now