Jungkook szemszöge
- De anya, már felnőtt ember vagyok tudok magamra vigyázni. - mondom az aggódó anyukámnak.
- Tudom hogy felnőtt vagy, de attól még a kisfiam akiért aggódom. Szóval nagyon vigyázz magadra és ne ejts senkit teherbe rendben.? Csak akkor ha komoly és a barátnőd vagy a feleséged. - magyaráz én pedig már a bőrkabátom veszem fel.
- Anyu csak bulizni megyek az egyik régi haverommal. Ti csak aludjatok és ne aggódj, nem fogok senkit sem teherbe ejteni. - nyugtatom meg.
- Rendben, de siess haza.
- Okés. Szia anya. - adok egy puszit a homlokára és már indulok is a találka helyre ahol a régi barátommal találkozom, hogy onnan együtt menjünk kiereszteni a gőzt.
A kinti idő enyhén hűvös volt a csillagok a holdal együtt pedig bevilágitották az eget. A lámpa fényei alatt sétáltam a találka hely felé, míg gondolataim százai lepték el az agyam. A munkahelyemről, és igazából a legtöbb egy személyről. Chim. Nem akarom be vallani, de olyan érzésem van mintha hiányozna. A hangja vagy az hogy zavarba jön a közelembe, na meg a csókolni való ajkai, és a szexi kis aprócska teste.
De nem szabad rá gondolnom, mert nem szeghetem meg a szabályom. Meg kell tartanom a magamnak tett hülye ígéretem.- Jungkook!. - látom meg barátom aki épp felém sétál a járdán.
- Minho! De rég láttam azt a rusnya képed. - ölelem meg, majd pár hát ütögetés után el is engedjük egymást.
- Na miújság haver.?- kérdez mosolyogva.
- Áh semmi. Csak haza jöttem egyett pihenni. - mondom neki szintén mosolyogva.
- És veled? Elég jól nézel ki. Mostanában gyúrni jársz? - kérdezem és végig is nézem a testét, de persze nem kihívóan.
- Hát igen, mert eldöntöttem, hogy jól akarok kinézni.
- Helyes. Csak ne hogy az legyen hogy le se tudd vakarni magadról a lányokat. - ütök lágyan a vállába.
- Nem baj jöjjenek csak. Úgy is ki vagyok éhezve. - röhög fel.
- Jolvan te csödör inkább menjünk, mert már szomjas is vagyok. - indulunk el a szórakozóhely felé, a buli helyszínhez amit már tegnap megbeszéltünk.
***
- Mit kérsz inni? - kérdezem meg barátom.
- Egy soju kezdésnek jó lesz. - én csak bolintok és már kérem is ki mind a kettőnknek az italokat.
- Na aztán mi újság veled? Munka? Barátnő? - kérdezget a pultnál állva, mivel asztalok nincsenek a bulihelyszinen csak bár székek a pultnál, így hát csak itt tudunk leülni.
- Áh igazából semmi különös. A cégem kurva jól megy, sok bevétele van. Jó emberekkel dolgozom. Hát barátnő? Igazából Liza volt az utolsó akivel lefeküdtem. - és hát utánna inkább ráharaptam a fiúkra. Főleg Jiminre.
- Komolyan?! Azóta nem is szexeltél? - kérdezi meglepetten.
- Dehogy nem, csak nem lányokkal. - vallom be őszintén. Most mit tagadjam, hogy a fiúk is érdekelnek.
- Ne szórakozz velem. Fiúkkal? - én csak bolintok szemébe nézve.
- Na és találtál fiúk között aki megfogott? - kínos téma. Nem akarok Chimre gondolni, se beszélni róla, mert ő igazán megfogott engem és kicsit hiányzik is a jelenléte, így hát hazudok neki.
- Nem senki. Csak mindenkivel egy jót szexeltem aztán kész. - mondom és egy jó nagyot kortyolok bele az italba.
Barátom is így cselekszik és így szép lassan el is fogyasztjuk az alkoholos italainkat.- Megyünk táncolni? - kérdezi meg én pedig bolintok és már megyünk is a zsúfolt táncparkettre ahol az emberek táncikálnak.
Élvezem a zenét és azt, hogy végre kiereszthetem a gőzt. Már nagyon régen nem buliztam, mert a munkám soha nem engedi, de most hogy elmenekültem szinte Jimin elől van időm. Jimin. Már megint ő jár a fejemben, szinte nem is állnak a gondolataim másból csak róla. De miért? Miért kell folyton rá emlékezem.? Aztán hirtelen mintha álmodnék, vagy képzelődnék, meglátok egy nagyon cuki szőke srácot aki épp előttem táncol. A tekintetünk össze is kapcsolódik elsőre és mosolyogva illegve billegve elém táncol.
- Szia szépfiú. - simit rá a mellkasomra, de én húzódom el.
- Szia. Hogy hívnak szépségem.? - Kérdezem meg nevét és a derekánál fogva préselem össze magunkat.
- Hyunjin vagyok - mosolyog rám. Annyira hasonlítanak.
- Én Jungkook vagyok. - erőltetek magamra egy csábos mosolyt, de nem igen jön össze. Miért emlékeztet Jiminre ez a srác?
- Mond nincs kedved egy csendesebb helyre menni? - kérdezi én meg fel sem fogom a mondatot, de már maga után húzva hagyjuk el a táncparkettet.
Kiérünk a zsúfolt helyről egy folyosóra, ahol több ajtó is nyílik. Gondolom ide jönnek azok akik szexelni akarnak.
Követem a srácot, aki bevezet egy szobába és az ajtót is kulcsra zárja, miután beléptem.- Annyira dögös vagy. - lépdel elém.
- Tudom. - mondom ki helyeslően. Ő erre csak elmosolyodik majd a kezeit a nyakamba rakva tapad a számra. Furcsa érzés kerít hatalmába. Olyan mintha nem élvezném ezt a csókot. Nem olyan dúsak az ajkai, nem édes mint a méz, és ez nem Jimin ajkai.
Hirtelen cselekszem, így hát ellököm magamtól Hyunjint aki megszeppen a tettem miatt.
- Bocsánat én csak... nekem ez nem megy. - azzal fogom magam és már ki is viharzom a szobából szegény fiút hátra hagyva.
Szinte futó lépésekben haladok a parketthez, hogy megkeressem Minhot.Szinte azonnal kiszúrom a szememmel, amint egy dögös csajjal simulnak össze. Legalább ő jól érzi magát. Én most egyáltalán nem vagyok a toppon. Egy percre a parkett szélén állva lehunyom a szemeim, hogy egy nagy sóhaj után kifujjam a gőzt, de egy nem várt dolog történik velem.
Egy test ugrik rám előről, úgy hogy szinte hátra kell lépnem néhányat, ne hogy elessünk. A szemeim azonnal kipattannak, és így szemem elé tárul az arc akit nem akartam látni a ma este folyamán.- Liza!- módom ki a nevét. Lábai szorosan derekam köré van kulcsolva így ha akarnám sem tudnám lerángatni magamról, közben én is a derekánál tartom, hogy azért még se essen le, pedig megérdemelné a hülye kis ribi.
- Jungkookie úgy hiányoztál. - vinnyogja azon a hülye idegesítő hangján. Nem is értem én hogy tudtam vele lefeküdni.
Idegesen fújtatok egyett és a legközelebbi pult részre lerakom azt a lapos seggét, mit sem törődve, azzal ha bele ül a kiöntött piába.
- Te nekem nem, szóval már megyek is. - engedem el a testét és már fordulok is el tőle hogy minnél előbb eltűnjek innen.
- Üdvözlöm a kis Chimet. - kiáltja, de én arra sem méltatom, hogy vissza forduljak. Megforgatom a szemem kijelentésén, de nem töröldöm vele. Minhotól elköszönve, indulok haza, hogy ezt a jónak indult borzalmas estét kialudjam.
Itt az új rész. Tádá, megszületett. Liza is megjelent és még elég rendesen tartogat nektek meglepetést.
Puszi. ❤️💜
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.