Jungkook szemszöge
Rettenetesen izgulok a mai nap miatt.
Tegnap nagy nehezen összejött amit akartam, félig-meddig. Igaz nagyon nehezen jutottunk kompromisszumra a pasival akinél ezt elakartam intézni, de végül sikerült végülis elintéznem.Már javában délután volt amikor készülődni kezdtem a randihoz, mivel egész délelőtt a szervezeteket rendeztem. Azt akarom hogy tökéletes legyen mindkettőnknek.
Mivel Seoult úgy ismerem mint a tenyerem ezért tudom hogy mik a lehetőségeim. A város szélén van egy gyönyörű rönkház amit ki lehet bérelni. Nos hát én meg tettem így az tökéletes lesz a randi helyszínének.
Gyönyörű kilátás. Gyönyörű szobák, konyha, nappali és még van egy beltéri fedett medence is aminek a teteje üvegből van ami szép látványt fog nyújtani az égre. Igaz fél óra lesz az út mire odaérünk de meg fogja érni.
Nemrég zuhanyoztam, de érzem hogy az idegességem újra izzadtá tesz ami roppant dühítő.
A leges legszexibb ruhámba öltözöm, mert szeretném levenni Jimint a lábáról a megjelenésemmel.
Felvettem egy fekete inget és rá egy ugyan olyan színű zakót. Remélem tetszeni fogok neki.A saját autómmal megyek és nem sofőrrel, mivel csak is kettesben akarok lenni Jiminnel egész végig.
Rendeltem kaját is a faházhoz, ami remélhetőleg az érkezésünkor meg is érkezik majd.
Negyed óra múlva 4 így tudom hogy el kell indulnom, mivel egy percet sem szeretném megváratni az én egyetlenemet.
Be is szálltam az autómba, és már szél sebesen száguldoztam Jiminie otthona felé.Szerencsém volt az úton, mivel nem volt dugó se semmi, így békésen és baj nélkül eljutottam az úticélomhoz. Már az ajtaja előtt állok és készülök, hogy bekopogjak az ajtaján.
Miútán ezt a cselekedetem megtettem, pár pillanat múlva már egy nagyon szexi Jimin nyitott ajtót.
VOUS LISEZ
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.