Jimin szemszöge
Tae épp most jött át hozzám hogy elmesélje a fotózáson történt beszélgetést amit Jungkookkal folytatott. Nagyon kíváncsi vagyok hogy mit mondott.
- Na mesélj nekem, mi volt? - ültem hozzá közelebb a kanapén.
- 25 éves. - böki ki Tae.
- Én is pont erre tippeltem.- mosolygok rá. - És mit mondott rólam?
- Azt hogy aranyos fiú vagy.
- Ennyi? - kérdezek vissza. Az nem lehet hogy csak ezt gondolja rólam. Igaz kevés dolgot tud rólam. Hisz az igazi nevem nem is tudja.
El kell majd mondanom neki. Majd este beszélek vele.- Nem, azt mondta még hogy gyönyörű vagy, és hogy mikor meglátta a képed még a lélegzete is elállt. - mosolyog rám barátom.
- De aranyos. - pirulok bele.
- Azt is mondta hogy kedvel téged. - idézi felém halkan.
- Mi? Komolyan?- tágulnak ki szemeim és még a szám is eltátom.
- Igen. - válaszol.
- Szerintem ma este megbeszélek vele egy találkozót. Hogy végre találkozzunk.
Na és milyen élőben? Magas? Nagyon izmos? - nyalom meg a szám a gondolatra.- Rendben de légy óvatos. Hát hogy őszinte legyek olyan magas mint én talán pár cm a különbség, köztünk. A teste pedig... Nagyon izmos. És az illata is jó volt. - meséli.
- Már alig várom hogy találkozunk.
Köszönöm hogy ezt így megtetted értem.- Szívesen, és figyelj legalább még pénzt is kerestem. - mosolyog rám, majd feláll és egy köszönés után el is hagyja az otthonom.
Nagyon kíváncsi vagyok Jungkookra. És már nagyon szeretnék a közelében lenni. Remélem hogy élőben sem fog csalódni bennem.
Itt is lenne az új rész. Köszönöm hogy olvassátok. Puszi nektek. 💜❤️💜
YOU ARE READING
Ismerj meg! |jikook| ✅ BEFEJEZETT
Fanfiction18 év alatt nem ajánlott! (BEFEJEZETT) JkDaddy_97; azthiszem felkeltetted az érdeklődésem. BabyJm_13; Ér.. érdekellek? JkDaddy_97: Talán 18+ Csak saját felelősségre. Jikook 2020.10.24 -2021.03.08.