YİNE BİR KARANLIK

16 3 2
                                    

Yeni ortağım olan Caner'le şantiyeyi gezmiş,gezerkende bayağı kavga etmiştik.Kendisi yeniliklere açık olduğundan,binada fazlasıyla değişiklik yapmaya çalıştı,bende haliyle dil savaşına girdim.Neymiş 'Eski kafalıymışım,suratım sirke dükkanıymış'.Tek bildiği kavga etmekti,önyargılı biriydi,zekiydi ve bilgiliydi.Az da olsa ortak yönümüz vardı onunla.İlk haftalar okula ve şantiyeye alışamasa da sonradan o da düzenini kurdu.O düzenini kursa da ben kuramadım,ortak dedigin müsrif olmaz,işine eğlence katmaz.Bir gün bakıyorum işçilerle Erik Dalı oynuyor öteki gün mimarlara Müslüm Baba dinlendirip işlerini zorlaştırıyordu.En kötüsü Kübra'yla arkadaş olmuş,ortalığı birbirine katmaya hazırlanmıştı bile.Ne Kübra ne de geri kalan mimarlar beni dinlemiyor Caner'e uyuyorlardı.Ben evin sorumlusuydum,şantiyedeki çalışanlarsa evin sakinleriydi,Caner'i anlayan anladı.
Hani yaz dizilerinde patron,gerekmedikçe konuşmayan,işine düşkün ve onun partneri olan kızda cıvıl cıvıl olur ya bizdeki de o hesaptı.Benim olmaz dediğim şeye o olur diyor,benim hayır dedigim şeyi o onaylıyordu.Şantiye de yine böyle bir kavganın oldugu bir gündü.Hava mis,hava ilkbahar...Tek sorun kavga etmemizmiş gibi bütün dikkatimi kavgaya vermiştim,şantiyede işçiler mimarlar harıl harıl çalışıyorken biz didişiyorduk.Biz didişirken bir gürültüyle kendimi karanlığın ortasında bulmuş,epey korkmuştum.Karanlık,sessiz,
korkunç bir yerdi düştüğüm yer.

Biraz kulak kabarttığımda su damlalarının yankı sesi daha bir ürpertti beni.Sonra birden çığlık sesleri su sesine karıştı,içine düştüğüm karanlık yetmiyormuş gibi gözlerim karardı.Bayılmadım çünkü çığlık sesleri hala daha kulaklarımdaydı.Gözlerime karanlık tamamen indiğindeyse bedenim yere yığıldı,ıslak bir zeminde tir tir titriyor,yeni bir kabusa dalıyordum.Zaten yaşamak varken neden kabus içinde kabus görüyordum.Yaşamak canımı yeterince yakmadığı için mi?Canım yetmediği,çığlıklarım duyulmadığı icin mi?Yoksa hayat benimle uğraşmaktan bıkmadığından mı?

Hep yara aldım,
Sürekli zarardaydım,
Acıyan taraftım,
Güneşi beklerken karardım.

Kabuslara daldım,
Akışına bırakamadım.
Yeniden doğar mıyım?
Karanlıktan günışığına çıkar mıyım?

   

  SÖZYAŞLARI'nın devamını GÜNIŞIĞI yaptım,belki bende Efsun gibi günışığına çıkmaya gün sayarım.Görüşmek üzere...

     

GÜNIŞIĞI🌌🌅Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin