Gözlerimi aralamamın nedeni başucumdaki seslerin git gide daha da hararetli bir hal almasıydı. Sara biriyle konuşuyordu ve huzursuz sesi kulaklarımı tırmalıyordu. Yatağımda hafifçe hareket ettim ve gözlerimi aralamadan onları dinlemeye başladım. Aslında bunu neden yaptığımı ben de bilmiyordum. Sanırım sürekli tetikte olmaya çalışmam, hareketlerimi sinsileştirmişti.
Bir an için sesleri yavaşlasa da sonra kapı büyük bir gürültüyle kapandı. Yattığım yerde doğruldum ve yüzünü göremediğim kişinin arkasından baktım kapıya.
"Uyandınız mı?" dedi Sara.
"O kimdi?"
"Önemli biri değil. Erkek kardeşimdi." dedi.
"Ne istiyormuş?"
Sara bakışlarını kaçırdı ama gülümsemeye de çalıştı bunun yanı sıra "Paradan başka ne isteyebilir ki?" dedi.
Ayağa kalktım ve kapıyı yavaşça açtım, bizi dinleyen birinin olmasını istemiyordum. Koridoru temiz görünce kapıyı kapattım ve Sara'nın kolunu tuttum nazikçe "Neden senden para istiyor ki?"
"Çünkü işe yaramaz, haydutun biri de ondan."
Dudaklarımı birbirine bastırdım birkaç saniye fakat sonra aklıma bir şey geldi "Ben sana yardım edebilirim."
Sara elini 'önemli değil' dermiş gibi salladı, ama sonra yüzüme ciddiyetle baktı "Buna gerek yok.. hem isteseniz bile yardım edemezsiniz ki."
"Bu ne demek?" dedim hafifçe çıkışarak.
"Prens Seth'in sizi saraydan göndereceğini duydum dün gece. Prenses Isis ise sizi göndermemesi için Prens'i ikna etmeye çabalıyordu."
Sara'nın dün gece benimle konuşurkenki soğuk tavırlarını anımsadım. Demek ki duydukları onun moralini bozmuş, bana soğuk davranmasına sebep olmuştu.
Dudaklarımı ısırdım gülmemek için "Prenses Isis konuştuğuna göre Prensimiz de ikna olmuştur Sara."
"Kim bilir, haklısınızdır belki de."
"Seth'le konuşurum sana yardım etmesi için."
Koluma sarıldı ve "Hayır." dedi "Lütfen bunu yapmayın. Kardeşim sahtekar ve düzenbaz bir adamdır. Bu saraydan onu kovan kişi zaten Prensti."
Seth'i kısa süredir tanıyor olsam da onun isteyerek bir insana zarar vermeyeceğini düşünüyordum. Odasını yaktığımda bile beni suçlamamıştı. Oysa biri aynısını bana yaşatsaydı, uzun bir süre hayatı ona zehir ederdim "O zaman saraya girmesi de yasak değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asenath | Firavun'un Ruhu ♡ 𝐃𝐔̈𝐙𝐄𝐍𝐋𝐄𝐍𝐈̇𝐘𝐎𝐑
Tarihi KurguBen Asenath. Prens Seth'in biricik hizmetkarı. Bir Firavun olduğunda, uğruma kendi kız kardeşini öldürdü. Ben Asenath. Canı beş para etmez bir köleyken, Mısır'ın Kraliçesi olan Asenath. & Binlerce yılın sonunda lahiti ilk kez aralayan kişi olma ş...