TIMARHANE
25.BÖLÜM
YN:Arkadaşlar son bölümlere göz atarsanız çok iyi olur.Baya araverdim ben bile yazarken bakmak zorunda kaldım.Keyifli okumalar..Sizi seviyorum.-gizemrhcp
Bu arada bölümü kesinlikle Adam Lambert-Runnin (rock mix) şarkısıyla okuyun.
FLASHBACK
SEHUN
"Aptalsın.."Dudaklarından bu kelime büyük bir çaresizlik ve büyük bir telaşla dökülmüştü.Ne yapacağını bilemiyor ve ellerini istemsizce saçlarında dolaştırıyordu.Teklifim onu şaşırtmıştı.Bu şaşkınlığından yararlanmam gerektiğini biliyordum.Diretmeli ve Luhan'ı onun elinden kurtarmalıydım.Önemli değildi.Daha önce onlarca kişiyle sevişmiştim.Daha önce Kris tarafından tecavüze uğramıştım.Önemli değildi.Katlanabilirdim.
"Neden?"dedim.Ona doğru cesaretle bir adım atmıştım.Onun yanındayken uçan ve kaybolan cesaretim su yüzüne cıkmıştı.Korkuyordum.Bana zarar vermesinden değil.Bunu yapmazdı.Luhan'ı incitmesinden korkuyordum.Benim en büyük aptallığım buydu.Luhan'a aşık olmuştum ve bu aşk bana benliğimi kaybettirmişti.
"Beni istemiyor musun?"
"Sen aptalsın..."Histerik bir kahkaha dudaklarından dökülmüştü."Sen gerçekten aptalsın.."Bakışları etrafta bir şeyi arıyormuşcasına telaşlı bir şekilde dolaştı ve masanın üzerine gelişi güzel bir şekilde bırakılmış sigara paketini bulunca hemen oraya yöneldi.Ellerinin titrediğini paketi kavrayana kadar fark etmemiştim.Heyecanlıydı.Telaşlıydı.Kafasının karışıklığı ise sigarayı yakışından bile belli oluyordu.
"Ne dediğin hakkında,ne istediğin hakkında hiçbir fikrin yok.."dedi.Ona bakıyordum.Sakinleşmesini bekliyordum.Farklı davranıyordu.Şuanda bunu kabul etmiş olması ve çoktan benimle sevişmeye başlaması lazımdı.O ise bir elini masaya dayamış sigarasını derin bir şekilde içine çekmekle meşguldü.
"Ben ne istediğimi biliyorum."dedim.
"Bilmiyorsun."Bağırmıştı.Gözlerindeki ateşin hiç bu kadar yakıcı hiç bu kadar kavurucu olduğunu fark etmemiştim.
"Sana sahip olmam demek seni bir daha asla bırakmamam demek Sehun.Sana sahip olmam demek bir daha hiçbir yere gidememen demek...Sonsuza kadar bana ait olman demek..Sen ne istediğini bilmiyorsun.Sen neyin pazarlığını yaptığını bilmiyorsun."Kendimi intiharın eşiğindeymiş gibi hissediyordum.Tek bir olumlu hareketim tek bir ona doğru atacağım adım her şeyi bitirebilirdi.Değer miydi?Bütün ömrümü tüketmeme değer miydi?
"Yixing..."dedim."Luhan'ı bırak.."Kalbim büyük bir hızla atıyordu.Büyük bir heyecanla.Hayır...dedim içimden.Bu sefer bu oyunu ben oynayacaktım.
"Luhan'a karşı ben..."
"Neyin pazarlığını yaptığını bilmiyorsun.."diye mırıldandı ve tekrar histerik bir şekilde gülüp sigarasını söndürdü.
"Asla gidemezsin.."dedi."Her şey buraya kadar."Gözlerimi sıkıca kapattım ve derin bir nefes alıp yavaşça başımı salladım.Onu onaylamamla birlikte yavaşça telefona uzanmış ve birkaç tuşu tuşlayarak sadece "Bırakın."demişti.
"Sözünü tuttuğunu nereden bileceğim?"Onu görmek istiyordum.Onu mutlaka görmem lazımdı.
"Gururumu incitiyorsun sevgilim..Ben her zaman sözümü tutarım."Sevgilim demesiyle midemde oluşan kusma hissini bastırıp kendimi gülümsemeye zorlarken ona doğru birkaç adım attım ve tam önünde durdum.
"Eve gitmem lazım."dedim.Ona doğru yaklaşmamla yumuşayan bakışları bunu söylememle sertleşmiş ve gözlerime odaklanmıştı.
"Eşyalarımı toplayacağım."
"Yalan söylüyorsun."Bakışlarını bakışlarıma sabitlemiş ve bir şeyleri anlamaya çalışıyordu.
"Yalan söylemiyorum.O evde daha fazla kalamam.Bana bir ev bulman lazım Yixing."dedim."O evin her yerinde anılar var."Ne yapmam gerektiği konusunda hiçbir fikrim yoktu.Bir an önce gitmem lazımdı.Bir an önce gitmem gerektiğini biliyordum.
"Yalan söylüyorsun Sehun."
"Gururumu inticitiyorsun sevgilim.."dedim.Dudaklarımdan bu kelimenin tükürürcesine çıkmasını engellemek için çok fazla uğraşmıştım.
"Ben asla yalan söylemem."
Bakışları kısa bir süre daha gözlerime takılmış ve sonra yavaşça başını sallamıştı.
"Bir adamımı seninle gelmesi için göndereceğim.Eşyalarını topla ,buraya gel ve bundan sonra benim evimde yaşayalım."Yavaşça başımı sallayıp onu onaylarken elini yavaşça saçlarımda dolaştırmış ve yanağıma burnunu sürtmüştü.
"Bir planın olduğunu düşünüyorum Sehun."Kulağıma tehtitkar bir sesle fısıldarken yutkunmama engel olamamıştım.
"Luhan'ı serbest bırakmış olabilirim.Ama bu onu yeniden bulamayacağım anlamına gelmiyor.Benimle sakın oynama."
"Aptal değilim."dedim.Birkaç adım ondan uzaklaşmış ve gözlerine bakmıştım.
"Bu savaş artık bitsin istiyorum.Yeterince yaralandık."Gözlerime birkaç saniye daha emin olmak istercesine bakmış ve sonunda başını sallayarak beni onaylarken yüksek sesle "Tae hyun..."diye seslenmişti.İçeriye oldukça uzun boylu ve devasa yapıda bir adam girdiğinde ise gözlerimi birkaç kere aptalca kırpmış ve sakince beklemiştim.
"Sehun'u evine götür.Kıyafetlerini toplayacak.Gözünü üzerinden ayırma."
"Peki efendim."Adam önde ben arkada odadan çıkarken son bir kez daha duraksayıp bakışlarımı Yixing'e yönlendirmiş ve onun yeniden bir sigara yaktığını fark ettiğimde daha fazla vakit kaybetmeden adamla birlikte o odadan çıkmıştım.
...
"Sen burada bekle."Yanımdaki adamın kalkmak için hareket etmesiyle ona dönüp bunu söylerken birkaç saniye beni şüpheyle süzdü ve sonra yavaşça başını salladı.
"Acele et."
Hızlı bir şekilde arabadan inip seri adımlarla apartmana girdiğimde bu kadar kolay olmasına karşılık şaşkınlığımı engelleyemeyip daire yöneldim ve vakit kaybetmeden kapıyı çaldım.Kapı büyük bir hızla açılıp Kai yüzünde büyük bir rahatlamayla bana baktığında hemen içeri geçtim ve onun kenarda çantaları hazırladığını fark edip rahatlamamı engelleyemedim.
"Tanrım!Sonunda!Luhan'ı bıraktı mı?"
"Luhan'ın oradan çıktığını görmedim.Ama bıraktığını söyledi Kai.Ona inanmaktan başka çarem yok.Her şey hazır mı?"
"Hazır..Bilet çantanın içinde..Sen çıktıktan sonra Luhan'ı aramaya çıkacağım.Sehun bir gün boyunca saklanman lazım.Biletin tarihi iki gün sonraya..Büyük ihtimalle ilk gün bütün tren garları ve havaalanlarına bakacaklardır..Buradan olabildiğince uzaklaş.Her şey planladığımız gibi olacak.Sadece yakalanmamaya odaklan.."Kai'nin gözlerinin içine bakıp yavaşça başımı sallarken destek vermek istercesine eliyle yavaşça omzumu sıktı ve gülümsedi.
"İyi olacak.."dedi."Baekhyun birazdan burada olacak.Sen kaçarken ortalığı olabildiğinde karıştıracağız.İyi olacak."
"Kai Luhan'ı bulduğunda...Onu çok sevdiğimi ve söz verdiğimi söyle.Her ne olursa olsun yeniden bir araya geleceğimizi söyle."
"1 hafta Sehun.Sen kaçtıktan tam bir hafta sonra onu yanına göndereceğim.İyi olacak."Vakit kaybetmeden köşedeki çantalara yönelip onları alırken hızlı br şekilde Kai'ye son kez bakıp planladığımız gibi yan apartmana geçmek için merdivenlerden yukarı çıkmaya başladım.
"İyi olacak.."diye fısıldadım.
İyi olmak zorunda..
GÜNÜMÜZ
LUHAN
"Baba.."
Dizlerim bedenimi taşıyamıyordu.Bakışlarım bana zehirli bir yılanmışım gibi bakan adamın bakışlarına sabitlenmiş ve ellerim istemsizce titremeye başlamıştı.Onu yıllar sonra ilk defa görüyordum.Hastanede bir kere bile ziyaretime gelmemişti.Hatta beni oraya tıktırmada öncülük etmişti.Ne yapacağım ne söyleyeceğim hakkında bir fikrim yoktu."Luhan.."dedi biri.Kai'nin sesini duymamla yavaşça ona doğru dönmüş ve dışarı diye fısıldamıştım.Onunla tek başıma yüzleşmeliydim.Burada ne arıyordu?Burada ne işi vardı?
"Sen.."dedim.Cümlelerimi toparlayamıyordum.Yüzündeki gülümsemeyi dağıtmak istiyordum.Ona hesap sormak istiyordum.
"Luhan.."Sesini duymak kusma isteğimi dürtüklüyordu.Hayır,hayır..Bu aptal bir kabus olmalıydı.Sehun neredeydi?
"Sehun nerede?"dedim.Buraya Sehun'u almaya gelmiştim.Onunla konuşmak istemiyordum.Karşımdaki adamın sesini bile duymak istemiyordum.
"Sehun mu?"Gülümsedi.
"Sehunda kim?"
"Benimle dalga geçme.Sehun nerede?"Yüzündeki gülümseme daha da yayılıp yavaşça ayağa kalkmıştı.Bakışlarına alaycılık hakimdi.Gözlerimi yavaşça kapatmış ve derin bir nefes almıştım.
"Hemen bana Sehun'un yerini söyle."Dişlerimi sıktığımı yeni fark ediyordum.Sinirliydim.Buraya kadar boşuna geldiğimi fark ediyordum.Sehun burada değildi.
"Sehun mu?"dedi tekrar.Büyük bir alaycılıkla.Sonra aptalca kafamı karıştıran o sözleri mırıldandı.
"Sehun yok.Sehun diye biri hiç olmadı."
BÖLÜM SONU
Bir sonraki bölümde son Flashback'imiz olacak arkadaşlar ve tamamen günümüz bölümlerine dönecek.Söylediğim gibi ben bir kişi bile okusa yazmaya devam edeceğim ve bunu kendi kurgumla istediğim gibi yapacağım.Okuyanlara destekleyenlere yorum yapanlara çok teşekkür ederim.Hepiniz çok ama çok değerlisiniz.Sizi çok seviyorum ve benimle iletişim kurmak isterseniz facebook hesabımdan kurabilirsiniz.Hepinize şimdiden teşekkürler -gizemrhcp
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TIMARHANE
FanfictionTIMARHANE Yazar:Gizemrhcp(Just 6 Months yazarı) *TANITIM* "İlaçlarını almadığını duydum Luhan."Bay Lee dirseklerini masaya dayamış karşısındaki ufak bedene bakarken içindeki acıma dürtüsünü bastırdı ve bakışlarını daha da sertleştirdi.O uzun süredi...