20.BÖLÜM

3.3K 255 33
                                    

Y/N: Uzun zaman olduğunun farkındayım ama şuanda resmen yeni bilgisayarıma kavuşmuş bulunmaktayım Aylardır telefona hapsolmuş bir şekilde yaşıyordum ve tabi sınavlada boğuşuyordum.Önceki bölümlere lüfen göz atın.Bundan sonra hiçbir şekilde aksama olmayacak.Her gün yeni bölüm.Sizi seviyorum.Umarım araya uzun zaman girdiği için bana sinirlenmemişsinizdir.Çünkü gerçekten halklı sebeplerim vardı.Geleceğimi planlama aşamasındaydım ve bu benim için biraz sıkıntılı bir süreç oldu.Şimdi bu sıkıcı konuşmadan sonra bölümü okuyabilirsiniz.Ve günümüz bölümlerine az kaldı.40.bölüm final olacak.Ve emin olun tüm bölümler finale kadar planlı.Keyifli okumalar. -Gizemrhcp

"O başından beri deliydi."

"Ne?"dedim,gözlerimin irice açılmasına ve birkaç adım geriye gitmeme engel olamayarak.Kafamın içinde onun biraz önce dudaklarından dökülen aptal cümle yankılanıyor ve ruhuma amansız sıkıntılar gönderiyordu.O başından beri deliydi...Bunun anlamı neydi?Neden kendimi yeniden Yixing'in oyununun içinde buluyordum?Tüm bunlar aptalcaydı.Zaten Luhan'ın gitmesiyle iyice afallamışken şuanda bu durum daha çok kafamı karıştırmaktan başka hiçbir boka yaramıyordu.

"Gerçektende fark etmemişsin Sehun.Bu kadar aptal olacağını tahmin etmemiştim."Umursamazca omuz silkti ve beni şaşkın bir şekilde kapının orda bırakıp masanın üzerindeki paketten bir sigara daha çıkardı.Bana aptallıktan mı bahsediyordu?Yaşadığımız tüm bu şeyler zaten yeterince aptalca değil miydi?

"Bende aptaldım."dedi."İlk başta bende fark etmemiştim...Belki bana inanmayabilirsin Sehun..Ama ona asla parası için yaklaşmamıştım."Sigarasını dudaklarının arasına götürdü ve özenle yakıp bir nefes aldı.Ben ise hala tüm söylediklerinin ağırlığını omuzlarımdan atamazcasına biraz önce çıkmak için hareket ettiğim kapının önünde dikilmeye devam ediyordum.Şaşkındım...İnanıp inanmamam gerektiğini bilmiyordum.Sadece öylece duruyordum.

"Sen paradan başka hiçbir şeye değer vermezsin."Sözlerim dudaklarımdan kinle dökülmüştü.Fakat bu sözlerim onu sadece gülümsetmişti.Kafam karışıkken yapabileceğim en iyi şeyin saldırmak olduğunu biliyordum.Luhan ile ilgili onun dudaklarından tek bir kelime bile dökülsün istemiyordum.Fakat neden aynı zamanda onun hakkında tü bu şeyleri duymak için önlenemez bir merak duyuyordum?

"Yanlış.Senden başka hiçbir şeye değer vermiyorum.Ama konumuz bu değil.."Sigarasından bir nefes daha içine çekti ve bakışlarını yavaşça bana odakladı.

"Luhanı ilk defa o kafede gördüğümde güzel diye düşünmüştüm.Gerçektende göz kamaştırıcıydı.Mükemmel bir yüze sahipti ve ben mükemmel olan her şeyi severdim.Hiç düşünmedim.Bir an bile tereddüt etmedim.Sadece yanına gittim.Her şey mükemmeldi Sehun.Anlıyor musun?Onun konuşması,utanınca yanaklarının kızarması ve gülümsemesi her şeyi mükemmeldi."

"Bunları bana neden anlatıyorsun Yixing?Aslında senin ne kadar iyi bir insan olduğunu görmemi mi istiyorsun?Tebrikler Luhana gerçekten değer vermişsin dememi mi bekliyorsun?Tamam söyleyeceğim.Sen iyi bir insansın.Şimdi beni rahat bırak."

"Hayır..Ben berbat bir insanım Sehun.Hayatım berbat.Karakterim berbat..İyi olmanın yanından bile geçmiyorum.Kendimle ilgili her şeyden nefret ediyorum..Sen hariç..Hayatımdaki tek olumlu şey sensin.Bunları sadece anlaman için anlatıyorum.Daha sonra fark ettiğinde üzülmemen için..Luhan göz kamaştırıcı görünebilir.Ama öyle değil.Aslında o benden bile daha karanlık.."

"Yinede üzüleceğimi biliyorsun Yixing.Sen olduğun sürece ben her zaman üzüleceğim..Bunun aslında Luhan'la alakası yok..Bunun seninle alakası var."

"Hayatındaki asıl sorunun Luhan olduğunu göremeyecek kadar körsün.Sana mutsuzluktan başka hiçbir şey veremez o..İlk fırsatta seni bırakıp gitti..."

TIMARHANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin