Dramione \\ 14

8.7K 448 115
                                    

Hermione  

"Hey Ginny, selam vermeden nereye gidiyorsun ?" 

"Herm, acilen hastane kanadına gitmem gerek." dedi. Demek durum ciddi. 

"Ne oldu ?" 

"Ron çok miktarda kan kaybı yaşamış. Hademe Flitch (adı Flitch'di di mi asdasd) onu erkekler tuvaletinin önünde can çekişirken bulmuş." dedi ve koşmaya başladı. Hemen arkasından koştum.

"Ron ! " diye bağırarak yanına koştum. Bayan Pomfrey "Bay Weasley hafızasını kaybetmiş. Ayrıca buraya geldiğinde beri gözünü açmadı." dedi. Ağlamaya başladım. 

"Ron. Beni duyuyorsun değil mi ? Ölmedin. Cevap verebilirsin, Ron !" dedim ona iyice yaklaşarak. "Ron.. Hadi uyan artık.. Birşey yok. Uyanıksın ve hafızan da yerinde. Ben Hermione." dedim elini tutup. Biraz elimi sıktı. "Ron ? Ron, birşey söyle." dedim. Mırıldandı ama anlamadım. "Ne ?" dedim. Biraz daha yüksek sesle -ama sadece benim duyabileceğim tonda- aynı şeyi tekrar etti, "Draco." 

Hemen elini bıraktım. Hızlıca hastane kanadından çıkarken Ginny ve Harry arkamdan seslendiler. "Hermione, nereye gidiyorsun ?"

"İşim var." dedim. Kızlar tuvaletine gittim. Kimsenin burada olmadığından emin olunca Slytherin erkekler yatakhanesine cisimlendim. Yatakhanede bir tane uyanık erkek vardı. Tam herkesi uyandıracaktı ki asamı ona doğrulttum. 

"Sakın ağzını açma." dedim. Hemen sustu. Draco'nun yanına gittim. Elinden tutup kaldırdım. 

"Noluyo ?" dedi. 

"Sus Draco." dedim. Sonra bizi izleyen çocuğa döndüm. "Obliviate." dedim. Ve Draco ile birlikte cisimlendik.Her zaman geldiğimiz yere, bahçeye çıktık.

"Noluyo Granger ?" dedi. Tokat attım. "Sen ne yapıyorsun bulanık ?" dedi bir tane daha tokat attım. 

"Sen Ron'u öldürmeye çalıştın !" diye bağırdım. 

"Sen onunla öpüştün !" diye çıkıştı. 

"Birini beni öptüğü için öldüremezsin Malfoy !"

"Ya demek iki kişiyi sevecek kadar.."

"Hayır iki kişiyi sevmiyorum ! Ben sadece seni seviyorum, bunu biliyorsun Draco. Ben ona sadece barışıp barışmadığımızı sordum. O da barışırım ama onunla takılma çünkü o düşmanımız ve sen benimsin dedi ve birden öptü. Ben de onu ittim. Sonra bütün gün seni aradım Draco. Ortaya çıkmayınca nasıl endişelendim biliyor musun ? Hatta bir ara kendini öldürmüş olabileceğini bile düşünüp kendime Dewod büyüsü yaptım ! Sen bunları bilmiyorsun ama değil mi Draco ?"

"Hermione ben.." 

"Sen üzgün müsün ? Üzgün olmalısın." 

"Ben çok kıskandım. Tek düşündüğüm şey senin beni satman oldu. Yani ben sadece.." dedi. Tam birşey söyleyecekken ona yapıştım. 

"Şimdi şu Ron'un yanına gidiyorum. Eğer bir daha ona ölümcül bir büyü yaparsan -kim olduğu fark etmez- seninle aramı açarım." dedim ve hastane kanadına gittim. Arkamı döndüğümde onun çoktan cisimlenmiş olduğunu gördüm.

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin