Draco
Ortak salonda yemek yerken Mcgonagall bir duyuru yaptı. Yakında balo varmış vıdı vıdı..Hazırlanacakmışız vıdı vıdı.. Eş zorunluymuş. Harmione'ye benimle gelmesini teklif edersem kabul eder mi ki ? Belki de eder. Ama o şapşal Weasley ile gidecektir. Acaba geçen günkü olaydan sonra barıştılar mı ? Umarım barışmamışlardır çünkü o ucubet Hermione'nin yanında oldukça daha da sinirleniyorum. Her neyse. En azından bugün Hermione ile birlikte olacağız çünkü dün -üşendiğimiz için- yapmadığımız Amortentia iksirini yapacağız. Bu her şekilde beni mutlu ediyor. Onunla olmak. Belki de geçen günkü gibi bana sarılır. Bunu gerçekten çok istiyorum.
Yemeklerimden biraz yiyorum. Pansy bana yapışıyor. "Eee Draco ? Dansa ne giyip geleceksin ?"
"Takım elbise."
"Hmm ben güzel bir elbise giyeceğim. Rengi de.."
"Bana ne Pansy ?" dediğimde bir an ne diyeceğini bilemedi.
"Sorun değil Pansy.." diye mırıldanıyordu. Gerizekalı. "Eee beni ne zaman davet edeceksin ?"
"Seni davet edeceğimi nereden çıkardın ?" Pansy'nin bir an nefesi kesildi.
"Be-beni davet etmeyeceksin de k-kimi davet edeceksin Draco ?"
"Sanane ?" dedim sondaki e yi uzatarak.
"Sadece mer-"
"Umurumda değil Pansy." dedim ve masadan ayrıldım. Bini ni zimin divit idiciksin ? Sersem. Ama herhalde ona Hermione'yi davet etmek istediğimi söylemedim. Koridorda yürüyüp Slytherin yatakhanelerine gittim. Ders başlamadan önce biraz yalnız kalmak istiyordum. Ama lanet olsun, odanın kapısı çaldı. Hangi Slytherin'li böyle yapar ki ?
"Girsene !" diye seslendim yattığım yerden. Kapı açıldı ve Hermione içeri girdi.. Hm. HERMİONE İÇERİ GİRDİ !
"Sen burada ne arıyorsun Herm- Granger ?"
"Sadece.. İksiri yapmamız gerek."
"Çok iyi bir fikir.Ama iki tanecik sorun var.. Birincisi, BURASI SLYTHERİN BİNASI. İkincisi, BURASI SLYTHERİN'İN ERKEKLER YATAHANESİ. ERKEKLER. "
"Tamam. Hadi bahçeye çıkalım." dedi sakince. Bu kızın sakinliğine aşığım. Elinde malzemelerle gelmiş bir de.
Bahçeye, her seferinde gittiğimiz yere gittik. İksir şişesini ve malzemeleri yan yana dizdi. Genelde o yaptı ben de izledim. Arada bana bakıp gülüyordu. En sonunda istemeden şunu sordum
"Dansa kiminle gideceksin ?" Kız biraz düşündü. "Yalnız. Peki sen ?"
"Ben de."
"Vay be. Senin Pansy ile gideceğini sanmıştım."
"Saçmalama. O tam bir budala. Ben de senin Ron ile gideceğini düşündüm ama.."
"Hala barışmadık. Ve bence benimle gitmek isteyeceğini sanmam. Kimse benimle gitmek istemez."
"Hm. Bulanık." ağzımdan çıkan tek şey bu oldu. Hermione biraz kızgın bana baktı.
"Günlerdir söylemiyordun. O zaman daha mutluydum."
"Ben değildim. Hadi şu iksire bakalım." dedim. Üfledi. İksire birşeyler daha koydu ve hallettik. Durdum.
"Eee ? İksirin olduğunu nereden anlayacağız ?"
"Ne yani denemek mi istiyorsun ?"
"Hayır.. Yok birşey." dedim ve sustum. O da sustu. "Neyse görüşürüz. İksiri yarın sınıfa ben getiririm." dedi Hermione ve gitti. Ben de yatakhanelere gittim işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...