Hermione
"Hadi ama Harry. Bana inanman gerek !"
"Hayır Hermione. İlk kez de olsa sana inanmıyorum. Sanırım bundan sonra da inanmayacağım."
"Bak Harry cidden. Ders çalışıyorduk ve birden yapıştı !"
"Hermione daha ne kadar yalan söyleyeceksin ? Yok birden yapışmış da yok ders çalışıyormuşsunuz da. Sence inanıyor muyum ? Herşeyi gördük !"
"Neden beni takip ediyordunuz peki ? Bu sizi suçlu yapar !"
"Ron'un fikriydi." dedi. Hemen ona döndüm. "Senin benimle bir sorunun mu var Ron !?"
"Evet Hermione ! Bir sorunum var ! O gün seni öptüğümde hiç tepki vermedin !" diye çıkıştı.
"Ron sen beni öpmeseydin ben de..."
"Saçmalama Hermione asıl senin bir sorunun var ! Draco kesinlikle sana Amortentia iksiri içirdi o gün."
"Hay.." dur biraz. Durumu kurtarabilirim. "Amortentia iksiri mi ?"
"Evet Hermione !!" diye bağırıyordu. Harry susmuş atışmamızı izliyordu ama ben saf rolü oynamaya başladım.
"Amortentia iksiri... Şu pembemsi kırmızımsı amortentia iksiri.." diye mırıldandım.
"NE OLMUŞ YANİ ??!!" diye bağırdı. Ben kendimi giderek daha da ezik yapıyordum.
"Suyun içine damlatılınca da işe yarayabilir değil mi ?" diye sordum Harry'e.
"T-tabi işe yarar. Neden ki ?"
"O-O pislik bana pembe bir su içirmişti ve çilek aromalı su olduğunu söylmişti !! Ben.. Ben ne kadar da salağım !" diye bağırdım ve alnımın ortasına bir tokat attım. Umarım bu numaram işe yarar çünkü alnım acıdı. Ayrıca şlak diye ses çıktı.
"He-Hermione o pisliğe gününü gösterelim !" dedi Ron. İnanmıştı. Harry'e baktım. "O tam bir züppe. Birinin ona haddini bildirmesi gerek. "
"Hah evet ! Ve bunu yapan ben olmalıyım. O ne kadar tatlı ve çekici ve yakışıklı olsa da.." dedim ve mutlu bir ifade takındım.
"Hermione kendine gel !" dedi Ron ve Harry aynı anda. "Hı doğru. İksirin etkisiydi. " dedim. Ne kadar harika bir oyuncuyum ben böyle ? İçimden bu duruma gülüyordum. "Neyse. Dediğim gibi ona haddini bildiren ben olmalıyım tamam mı ? Sakın yardıma gelmeyin ve zevkimi kaçırmayın. Onun hayatını BEN zehir edicem !" dedim. Sonra geri döndüm "Bu arada.." dedim ve görünmezlik pelerinini aldım. "Bu bende kalıyor."
"Ama Hermione !" dediler ve ben cisimlendim. Harika bir çıkış yapmanın sevinci içinde görünmezlik pelerinini giydim ve Slytherin yatakhanelerine gittim. İçeri göz gezdirdim. Az kalsın içlerinden biri üzerime düşüyordu. Zar zor kaçtım. İçeriyi biraz daha gezdim. Ama Draco yoktu. Nereye gidebilirdi ki ? Sevincim bir anda kayboldu.
Hemen bahçeye çıktım ve görünmezlik pelerinini de katladım. Bahçeyi biraz gezindim. Ama bahçede de yoktu. Tanrım nereye gidebilir ki ? Görünmezlik pelerinini giydim ve okuldaki erkekler tuvaletlerini gezdim. En sonuncusunu açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi. "Alahamora." dedim ve kilit açıldı. İçeri girdim. Malfoy bu tarafa baktı. "Ben bu kapıyı kilitlemiştim !" diye bağırdı ve yanıdan geçip yine kilitledi. Kendi kendine burada ne arıyordu ? Görünmezlik pelerininin içine daha da sokuldum. Nefes bile almıyordum ki benim varlığımı hissetmesin.
"Aptalsın sen. Sen tam bir aptalsın Weasley. Seni gebertmem gerekiyor. Granger ne derse desin umurumda değil. Eğer onunla aramız bozulursa..." dedi. Sustu. Suratını ekşitti. Sonra etrafa birsürü lanetler savurdu. İki üç tane örümceğe Avada Kedavra büyüsü yaptı. Gerçekten içim acımıştı. "Aramız bozulursa suçlusu sen olursun ve olacaklardan ben sorumlu olmam." dedi ve ölü örümcekleri yere fırlattı. Kapıyı açtı dışarıyı kontrol etti. Rawenclaw'dan bir çocuğu durdurdu ve derslerin başlayıp başlamadığını sordu. Çocuk derslerin birazdan başlayacağını söyledi. Draco kapıyı kapatıp yine kilitledi. "Lanet olasıca suratına tükürdüğümün Potter'ı. Gözümü morarttı. Bu tiple sınıfa gidersem kesin dalga geçerler.." diye söylenip aynada kendine bakıyordu. "Lanet Granger. O olmasaydı Weasley ölmüş olurdu. Hep o engel oluyor." dedi. Kızmadım değil. "Kendine gel Malfoy. Sen bir kız için bunlara katlanacak bir tip değilsin.. Ama o sıradan bir kız değil di mi ? Aynen öyle sen sersemsin Malfoy." diye söylendi. Sonra yere fırlatmış olduğu cüppesini alıp giydi ve kapıyı açıp dışarı çıktı ve hışımla kapatıp gitti. Hemen kapıyı açıp dışarı çıktım. Uzaklaştığından emin olunca koşarak sınıfa gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...