Dramione // 15

9.3K 492 124
                                    

Draco  

Bu birkaç dakikada olanlar iyi miydi yoksa kötü mü ? Bilmiyorum. Yani benden iyi biri olmamı istiyor. İnsanlara zarar vermeyen biri olmak..Ben istemiyorum. Ben halimden memnunum. Her neyse.

Beni öptü. Hem de uzun süre. Tamam bugün olanlar çok iyiydi. Tokatı saymazsak. Böyle yatakta uzanmış bu durumu düşünürken kapı hızla açıldı. İçerideki erkekler o kadar derin uyuyordu ki hiç fark etmediler. Pansy beni aldı ve erkekler yatakhanesinden çıkardı. 

"Sen ne yaptığını sanıyorsun?" 

"Sus Draco ! Sen neden o bulanıklasın ? Neden öptün onu? Beni öpmen gerekirdi, onu değil !" diye bağırdı. Yatakhanedekiler bunu duymuş olacak ki yavaş yavaş çıkıp bize bakmaya başladılar. Ne kadar korksam da belli etmedim. 

"Öyle birşey olmadı Pansy. Ayrıca sen beni mi izliyordun ?"

"Ha-hayır. Neden s-seni izliyim ki saçmalama ve.. KONUYU DEĞİŞTİRME ! SEN HERMİONE GRANGER'I ÖPTÜN. HEM DE DUDAKTAN !"

"YETER ARTIK PANSY ! " 

"BANA BAĞIRMAYA HAKKIN YOK DRACO ! BEN SENİ GÖRDÜM !" 

"AVADA.. " dedim. Sonra durdum. Asamı iyice sıktım. Bu büyüyü yapmamalıydım. 

"Demek bana o büyüyü yapacak kadar nefret ediyorsun." dedi sakince. 

"Evet Pansy. O büyüyü yapacak kadar nefret ediyorum ama sadece, sadece Azkaban!a girmemek için kendimi tuttum. Ölsen ne kadar mutlu olurdum bilemezsin."

"Senin o bulanığın var ya.. ONU ÖLDÜ BİL !" dedi. Tam Obliviate yapacaktım ki cisimlendi. 

"Lanet olsun." dedim. Etrafıma baktım. Bütün Slytherin'ler beni izliyordu."Ne bakıyorsunuz mankafalar ? Umurumda mı sanki ? Öldürsün. Bana ne Granger'dan ? Öpüşmedik !" dedim ve hızla tuvalete gidip kendimi kilitledim. Kimsenin duymadığından emin olduğum zaman hemen hastane kanadına cisimlendim. Ron orada yatıyordu. Beni görünce elini asasına uzattı. 

"Expelliarmus !" dedim ve asayı aldım. "Bak Weasley, ne kadar birbirimizden nefret etsek de sadece sana itiraf edeceğim, o hoş biri. İkimiz de bunu biliyoruz. Ama birazdan Pansy Parkinson onu öldürecek. Benimle birlikte onu durdurmalısın." dedim. Gözlerini kocaman açtı ve zorla "Nasıl ? Daha yerimden kalkamıyorum.." 

"Deneyelim." dedim ona iyice yaklaşıp. Ve "Corpus Medicor !" dedim. Kendini daha iyi hissetmiş olacak ki yavaşça ayağa kalktı. Hızla elimden asasını aldı. "Nerede o Parkinson ?"

"Sorun şu ki bilmiyorum. Granger'ı korumalıyız." dedim. "Sırayla." dedi. 

"Ne ?"

"Sırayla birimiz Herm'i korusun birimiz de o Pansy sersemini arasın." 

"Tamam. Ben Pansy'i ararım. Sen git." dedim isteksizce. Sonra odadan çıkıp Pansy'i aramaya başladım. Hermione nerede olabilir diye de düşünüyordum. Lanet olsun ne kadar aptalım ! Kütüphane ! Hemen kütüphaneye koştum. Tahmin ettiğim gibi orada raflardaki kitaplara bakıyordu. 

"Hermione !"  diye bağırdım. Arkasını dönüdü. "Draco ? Noldu ?" diye sordu. Yanıma geldi. Etrafa bakındım. "Pansy seni öldürecek." dedim. Güldü. "Pansy mi ? Kaç tane büyü biliyor peki ? 5 mi ? Sayamayacağın kadar çok büyü biliyorum ayrıca çok da başarılıyım. O bana birşey yapamaz." 

"Hermione, onu ciddiye al. İsterse çok kötü büyüler yapabilir. En çok kullandığı da Blombadela." (Devasa bir bulut olusturur.Buluttan şimşek şeklinde lanetler yagmaya başlar.örn. imferedem secrum , sectumsepra , avada kedavra.Çok tehlikeli bir büyüdür.) 

"Hah. Bu kadar mı ? Blomgoodaero." (Blombadela büyüsüne karşı bir önleyicidir.Eger güçlü bir büyücü yaparsa bulut yok olabilir.) 

"Acımadan Avada Kedavra bile yapabilir."

"Draco. Kimse Azkaban'a girmeyi göze almaz."

Bu kızın derdi ne ? Pansy tam bir deli. Akıl hastası.İstediği şeyi almayı kafasına koyduğunda bırakmaz ki. 

"Bak en azında saklan." dedim. 

"Draco bana birşey olmayacak." dedi alaycı bir sesle. 

"Hermonie. Senin için endişeleniyorum." 

"Draco birşey.."

"Vay canına kimler varmış burada, hm ? Hermione için endişeleniyorsun ha ? Benim için hiçbir zaman endişelenmedin ama." dedi ve sırıttı Pansy. Arkamı döndüm. Hemen asalarımızı ona doğrulttuk. 

"İkiye bir ? Bu adil mi Draco ? Hadi sen adaletten anlamazsın, bu adil mi Hermione ?" dedi ve üzülmüş surat yaptı. Sonra güldü. 

"Blombade.." 

"Blombagoodaero !" dedim ve o tam bana büyüyü yaptığında kendini korudu Hermione.

Pansy'in nişan alıp "Sersemlet !" diye bağırdık. Pansy düşündüğümden akıllı çıktı ve 

"Protego !" diyerek kalkan yaptı, büyüyü engelledi.

"Çok eziksiniz.Sizden asla güzel sevgili olmayacak. Hem bunu ne zamana kadar saklayacaksınız ? Daha kaç kişiye Obliviate yapıp köşelerde yiyişeceksiniz? En iyisi buna son verelim. Avada Ked.." 

"Bombarda Maxima !" (güçlü bir patlamaya sebep olur.) diye bir ses geldi ve Pansy olan patlamada yere yıkıldı. 

"Geber." dedi Ron. Sonra pis bir şekilde bana bakı. Yine Pansy'e döndüü ve "Sectumsempra !" dedi. Kız kanlar içinde kaldı. 

"Bir daha Hermione'ye bulaşma.Ama Malfoy için birşey diyemem." dedi ve bana iğrenç bir şekilde baktı.Sonra asasını bana doğrulttu. "Evet ortaklığımız bittiğine göre.. Sersemlet !" 

"Protego !" dedim ve kalkan yaptım. Tam o sersemden beklediğim davranış. "Hayır, hayır kavga etmeyin.." dedi ve araya girdi Hermione.

"Çekil Granger !" dedim ve onu itip Ron'u nişan aldım. "Dawod !" dedim. Ron bağırmaya başladı. 

"Draco ! Bana söz vermiştin !" diye bağırdı. "Hayır söz vermedimç Öpüştük ve cisimlendim." dedim. Ron hala bağırıyordu. "Ron! Ron dayan geçecek." dedi ve onun yanına, yere çöktü. Kıskandım. Onlara iğrenç bakıyordum. 

"Obliviate." dedim ve Ron'un hafızasını sildim. "Sen bunu neden yaptın ?" diye çıkıştı bana Hermione. "Ben ona birşeyler söylemiştim.. Unutması lazım." dedi.

"Ben neden yerdeyim ? Neden bana Dawod yapılmış gibi hissediyorum ? MALFOY NEDEN BURADA ?" diye soruları sıraladı Ron. 

"Sen bir sussana Weasley." 

"ARTIK KAVGA ETMENİZE DAYANAMIYORUM. NEDEN BİRBİRİNİZİ ÖLDÜRMÜYORSUNUZ?" dedi Hermione ve bizi orada bırakıp gitti. 

Tamam resim pek uyumlu olmadı. Bölüm de biraz karışık. Neyse vote please :D

     

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin