Dramione // Final

10.2K 416 179
                                    

Arkadaşlar uzun süredir yeni bölüm gelmiyordu üzgünüm. Okuldan çıkışta direk etüde gidiyorum oradan saat 5'de çıkıp karate kursuna gidiyorum gerçekten çok yoğunum sınavlar da yaklaştı zaten. Her neyse artık yeni bölüm yazamayacağım ve hikayeyi bitireceğim.Yazacak bir olay da kalmadı zaten. Macerayı yaşadılar, çevredeki insanlar bunu kabullendi, öpüştüler zaten .s.s İşin iyi yanı sonunda Draco ve Hermione huzura kavuşmuş olacak evlenecekler,çocuk vs. vs. vs. vs. vs. 

Hermione bahçede koşuşan çocuklara seslendi. "Rose ! Scorpius ! Hemen buraya gelin dedim !" diye bağırıyordu. İki çocuk da dönüp ona baktılar. Erkek olan "Ben brokoli yemem !" diye bağırdı.Kız da başıyla onayladı "Ben de yemem !"

 Bunu duyan Draco hızla bahçeye çıktı. Elinde tava vardı. "Eğer yemeğinizi yemezseniz bu tavayı kafanızda patlatırım !" diye bağırdı. "HEMEN !"

Koşarak içeri girdiler. Hermione, Draco'ya kötü kötü baktı. "Onları korkutuyorsun." 

"Ama işe yarıyor." dedi Draco ve sırıttı. Hermione biraz ciddi görünmeye çalıştıysa da işe yaramadı sonunda o da güldü. Gidip Draco'ya sarıldı. Sonra ondan ayrıldı, "Sen de o  brokolilerden yiyeceksin." 

"Ben brokoli falan yemem Granger !" diye çıkıştı. Hermione boğazını temizledi. "Teknik olarak ben bir Malfoy'um." 

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin