Hermione
Seçim yapmalıyım. Seçim yapmalıyım. Seçim yapmalıyım. Seçim yapmalıyım. Ama yapamıyorum. Harika.
Luna seçim yapmam gerektiğini söylemişti. Ama bu o kadar da kolay değil. Bu hiç kolay değil.
İksir dersi bittiği gibi sınıftan çıktım. Bahçeye çıktım. Hava gerçekten soğuktu. Ama umurumda da değildi. Draco ile hep oturduğumuz, daha doğrusu eskiden hep oturduğumuz yere oturdum. Yanımda onun olmasını çok istediğimi fark ettim. Zaten Pansy cezalıydı. Draco da onu sevmiyordu. Umarım sevmiyordur yani.
Birden fark ettim ki, ben bunların olacağını biliyordum. En sonunda seçim yapmam gerekeceğini çok iyi biliyordum. Ben rüyamda da bunu görmüştüm. Seçim. Seçim. İyide kimi seçmeliydim ?
"Böyle olacağını biliyordum." dedim.
Biraz sonra birinin bu tarafa geldiğini duydum. Kesinlikle Ron'du. "Ron şimdi iyi değilim. Daha sonra gel." dedim.
"Ron." dedi. Ama o Ron değildi. Hemen arkamı döndüm. "Malfoy ?"
"Granger."
"Malfoy."
"Granger." dedi. Güldüm. Ayağa kalkıp üzerimi silkeledim. "Gidebilirim Granger," dedi "zaten iyi değilmişsin."
"Aslında yanımda kalırsan sorun çözülür." dedim.
"Weasley ne der sonra.." dedi ve gözlerini devirdi. "Tanrım şu olayı unut artık !" dedim, "Hem biz sadece el eleydik ama sen o Parkinson sersemiyle öpüştün..." dedim ve gözlerimi yere diktim. O Parkinson'la öpüştü. Öpüştü. LANET OLSUN YİNE AYNI ŞEY OLDU.
"Hermione ben istemedim.-"
"Uzatam Draco. Hem o senin.. Kemerinle oynarken, senin vücudunda elini gezdirirken ne kadar halinden memnun olduğunu gördüm. Benden asla böyle bir ilgi göremeyeceğini biliyorsun çünkü."
"Saçmalama Granger ! Ben öyle birşey hissetmedim. Asla da hissetmeyeceğim." dedi. Güldüm. "Tabi öyledir Malfoy."
"Çocuk gibi kavga mı edeceğiz yine ?"
"Evet, gerekirse evet ! Ben seninle kavga etmek ist-" dediğimde dudaklarıyla sözümü kesti. Bu hissi çok ama çok özlemişim. Ayrılınca direk olarak parmaklarımı kemerinde gezdirdim ve "Hannah Abbott'u ben öldürdüm." dedim.
İkimiz de güldük. Sonra Draco birden ciddileşti, "Böyle olacağını biliyorum dediğinde neyi kastetmiştin Hermione ?"
"Seçim. Seçim yapmam gerekeceğini biliyordum. Ama sanırım ben.. Seni seçtim." dedim. Onu seçtim. Hep onunla gülüşmeyi seçtim. Hep onunla kavga etmeyi seçtim.Onu diğer kızlardan kıskanmayı seçtim.
"Altın üçlüyü bozmayı seçtin." dedi bir ses. Hemen o tarafa döndük. Ron. İki dakika bile düşünmeden -hatta tamamen refleks olarak- ona büyü yaptım.
"Obliviate !"
Ama bu sefer istemsizce yaptığım büyü onun beyninden Draco ve benim yaşadıklarımızla ilgili bütün anılarını silmişti. Bu iyi miydi yoksa kötü mü bilemiyorum. "Çabuk buradan git Draco." dedim. Hemen Ron'un yanına koşarak.
"Ama Gran-"
"DEFOL GİT !" diye bağırdım. Koşarak uzaklaştı.
"Ron. Ron. RON KENDİNE GEL !" dedim. Gözlerini kırpıştırdı. "Kafam birden patlayacak gibi oldu Hermione."
Bunun nedenini tahmin edebiliyordum. Kafasından Draco ve benimle ilgili anılar silinince o anılara bağlı olan diğer anılar da birbirini tamamlamaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...