Dramione // 17

8.9K 568 142
                                    

Draco 

"Hey Lovegood." diye seslendim. Bana döndü. "Efendim ?" 

"Seninle takılabilir miyiz ?" diye sordum. Bana baktı ve "Ciddi misin Malfoy? Genelde benimle takılmak istemezdin." dedi.

"Ah.. Açıkçası seninle takılmamın bir nedeni var. "

"Neymiş o neden ?"

"Granger."

"Anladım sanırım. Onun sana yaklaşması için beni kullanacaksın."

"Gibi birşey..." dedim. Nereden tahmin etti acaba ?

"Ama bu işe yaramayacak." dedi sakince.

"Ne ? Sen ne anlarsın ki ? Tabi işe yarayacak."

 "Kızlar bundan nefret eder. Ben bir kız olduğumdna bunu biliyorum sanırım." dedi.

"Tamam haklısın da ne yapabilirim ?" dedim. Vay canına. Draco Malfoy bir kızdan flört tavsiyesi alıyor. Bu görülmeye değer birşey. İyiki kimse görmüyor.

"Ona okumadığı kitapları al. Tabi okumadığı kitaplar varsa." dedi göz kırptı ve yanımdan ayrıldı. Bu kadar basit miydi yani ? Güldüm. Sonra kütüphaneye gittim.

"Hermione." dedim. "Ne ?"

"Luna bizi biliyor." dediğimde şaşırdı.

"Neden ona söyledin ki şimdi ?"

"Kendi kendime konuşuyordum, duymuş."

"Eee ?"

"Bişiy yok. Normal karşıladı. Zıt kutuplar birbirini çeker dedi işte."

"Luna'yı seviyorum.Peki sen kendi kendine ne söylüyordun?" dedi. Güldüm. Cevap vermedim. Kitabını kapattı. Beraber bahçeye çıktık. Dolaştık.

"Senin okumadığın kitaplar neler ?" diye sordum.

"Bilmiyorum. Çoğunu okumadım. Dünyada birsürü kitap var ve hala yenileri geliyor."

"Tamam da en çok okumak istediğin ne ?"

"Muggle kitapları. Sen anlamazsın. "

"Iğğ. Muggle'lar. Nefret ederim." dedim. Koluma yumruk attı. Böylece aramızdaki hoş ortamın da içine ettim.  "Ne var ? Ben bir safkanım." dedim.

"Safkansın ama bu senin kaba olmanı gerektirmiyor pislik." diye çıkıştı. 

"Ne oldu ? Alışamamış gibisin. Yıllardır aynıyım ve değişmedim." dedim. Dudağını ısırdı. Bana kötü kötü baktı. 

"Cidden, kısa bir ara vermek iyi olacak gibi Draco." 

"Haha tabi." dedi dalga geçmek amaçlı. 

"Ben ciddiyim." dedi. İşin ciddiyetini şimdi anladım. "Dur. Ne ? Granger ben sadece şaka yapıyorum." 

"Bence ciddi gibisin. Ve haklısın da. Yıllardır hep aynısın ve hiç değişmedin. Birazcık değişmenin faydası olacak." dedi ve kitabını alıp kalktı. Gidiyordu. Cidden gidiyordu. Buna izin vermem.Bu kadar çabuk olmaz. 

"Granger ! Hiçbir yere gitmiyorsun ! İzin vermiyorum !" diye bağırdım ayağa kalktı. Bana döndü bu sefer de o bana alaycı bakıyordu. "Senin iznine ihtiyacım olduğunu sanmıyorum." 

"Seni yine Weasley'e kaptırma riskini göze almıyorum ." dedim. Yanıma yaklaştı. Gözlerime baktı. "Seni Weasley'e kaptırmak istemiyorum." dedim yine. 

"Beni kimseye kaptırmıyorsun Malfoy. Hep buradayım. Sadece kısa bir süre beraber olmayacağız." dedi. Yine gidiyordu. Gitmesini istemiyorum. Bileğini tuttum. "Gitmesen olmaz mı ?"

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin