Hermione
Hepimiz Büyük Salonda yemek yerken Profesör McGonagall kürsüye çıktı. Belli ki bir duyuru yapacaktı.Konuştu ve sonunda sadede geldi,
"..anlayacağınız üzere bina başkanlarını seçeceğiz." dedi. Herkes fıısldaşmaya başladı. Harry bana "Gryffindor'un başkanının kim olacağı çok belli." dedi ve güldü. "Kim ?" diye sordum.
"Sen tabi ki. En azından bizim oyumuz sana." dedi. Ron ve Ginny'e baktım. Başlarıyla onayladılar. Ron, George ve Fred'e "Hadi oylarınızı Hermione'ye verin." dedi. Mutlu olmuştum. Bu olanlardan sonra, arkadaşlarım hala beni seviyordu. Ginny ise geçen dünden beri pek sesini çıkarmamıştı.
"Noldu Ginny ? Biraz solgun gibisin."
"Birşey yok Herm. Sadece biraz karnım ağrıyor. Çok yemekten herhalde." dedi ve güldü. Ben de güldüm.
Draco
Herkesin oylarını bana vereceği çok açıktı. Şu son günlerde bir 'bulanıkla' takılmış olsam bile yine de Slytherin'in en gözde erkeğiydim. Bu beni mutlu ediyordu. O eziklerin hepsinin bana ihtiyacı varmış gibi hissediyordum. İstemsizce sırıtıyordum. Kısa bir süre sonra McGonagall yine konuşmaya başladı.
"Evet ve bina başkanlarını söylüyorum. Önce Rawenclaw.." dedi ve elindeki parşömenden birşeyler okudu. "Luna Lovegood !" dedi. Rawenclaw'dan herkes Luna'yı alkışladı.
"Hufflepuff'dan Hannah Abbott !" dedi ve herkes ayağa kalkan kızı alkışladı. Daha önce hiç görmemiştim. Her neyse.
"Gryffindor'dan Hermione Granger!" dedi ve herkes alkışladı. İstemsizce ben de alkışladım. Bir iki kişi bana bakınca alkışlamayı kestim.
"Ve son olara, Slytherin'den Draco Malfoy !" dedi. Sırıtarak ayağa kalktım. Granger'a baktım. Bana gülümsüyordu. Bu beni daha da mutlu etti.
"Şimdi herkes yemeğini yemeye devam etsin. Bina başkanları, benimle gelin." dedi McGonagall. Biz de kalkıp onu odasına kadar takip ettik. Geçip koltuğuna oturdu. Biz de onu dinledik.
"Bina başkanı seçilmekle işin bitmediğini biliyorsunuzdur. Geceleri devriye gezmeniz gerek." dedi. Hermione sordu "Ne için ?"
"Eğer koridorda öğrenci varsa onları tekrar yatakhanelerine göndereceksiniz." dedi. Başımızla onayladık, Hermione hariç.
"Peki herkes tek başına mı devriye gezecek ? Hem de haftanın her günü ? Yorulmayacak mıyız ?"
"Ah Granger.." dedim. Bana kötü bir bakış atınca sustum.
"Hayır tabi Hermione. Herkes yanında bir kişiyle devriye gezecek. Size programı anlatayım." dedi ve masasının çekmecesinden bir parşömen daha çıkardı ve birşeyler çiziktirdi. Sonra bize göstererek,
"İlk hafta Bay Malfoy ve siz birliktesiniz." dedi.
Birden öksürdüm. "Ne dediniz ?" diye sordum. "Siz ve Bayan Granger bu hafta birlikte devriye gezeceksiniz. Size bir de başkanların kaldığı odanın şifresini vereceğim." dedi. Hermione gözlerini kocaman açmıştı ve hızla nefes alıp veriyordu.
"Aynı odada mı kalacağız ?" diye sordu zorla.
"Evet Bayan Granger. Şimdi izin verirseniz devam edeceğim.." dedi ve programı anlatmaya devam etti.
Yani ilk hafta Hermione ve ben, ikinci hafta Luna ve Hannah, üçüncü hafta ben ve Luna, dördüncü hafta da Hermione ve Hannah birlikte devriyede olacaktı.
Hermione ile birbirimize baktık. Çok hafifçe gülümsedi. Sonra yine profesöre döndü ve gülümsemesi silindi. "Peki Profesör." dedik. Sonra odadan çıktık. Luna ve Hannah yemeklerini yemeye gittiler.
Hermione'nin arkasından yürüyordum. Tam Büyük Salon'a girmek üzereydi ki onu çektim. Duvara yasladım.
"Biliyorsun değil mi ?" diye sordum.
"Neyi biliyor muyum ?" dedi. Sırıttım. "Aynı odada kalacakmışız, bir hafta."
"Aslında isteyen yatakhanesinde de kalabilir." dedi Hermione. Sinirlendim tabi.
"Ya demek yatakhanende kalmak istiyorsun? Beni istemiyorsun." dedim ve ona daha çok yaklaştım. Kız duvara yapıştı. "Öyle değil de.."
"Öyle değil de ne Granger ? Eskisi gibi mi olmak istiyorsun ? Devamlı kavga etmek. Sana bulanık dememi istiyor musun ? Aslında ben istiyorum. Ama sen yine ağlarsın diye demiyorum, bilmem fark ettin mi." dedim. Benden korkmaya başlamış olacak ki sesi titreyerek çıkıyordu. "Bulanıklık benim suçum değil Malfoy." dedi ve beni itmeye çalıştı. Güldüm. Evet onun suçu değildi. Ama umurumda da değildi. Ben yine onunla kavga etmek istiyordum çünkü sinirliyken çok hoş oluyordu.
"Yatakhanende kalmana gerek yok Granger ben başkanların odasına girmem, sen rahatça yatarsın tamam mı ?" dedim ve kızı bırakıp gittim.
Üzgünüm bölüm kısa oldu ama iyi yanı bugün bir bölüm daha yazacağım :) Bu arada daha çok vote ve yorum olursa mutlu olurum, daha hızlı yazarım asdasd :D Ayrıca artık resimlerin uyumlu olup olmadığı umurumda değil ne bulursam koyacağım asdadafads :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...