Draco
"Hey Draco." diye fısıldadı Granger. Ona baktım. "Ne var ?"
"Sen neredeydin?"
"Ders bitince konuşuruz." diye geçiştirdim. Çıkışta yanıma geldi. "Seni ne kadar çok aradığımını biliyor musun ?"
"Nerelerde aradın ki ?" diye sordum.
"Tuvaletlerde,bahçede falan."
"Ben yatakhanedeydim ve uyuyordum."
"Hm peki." dedi ve sustu. Sonra bana çok kötü bir şekilde bakıp yanımdan ayrıldı. Niye böyle yaptı ki şimdi ? Neyse,boşver.
Hermione
Demek banayalan söyleyebiliyor. Demek beni umursamıyor. Demek ben onun için hiçbirşeyim. Ben böyle saçma şeyler düşünmekten bıktım. Ben artık Draco'yu, Ron'u düşünmekten bıktım. BEN HERMİONE GRANGER OLARAK SADECE DERSLERİMİ VE KİTAPLARIMI DÜŞÜNMEK İSTİYORUM !
"Benim Zaman Döndürücü'm nerede ?" dedim istemsizce. Ve beynim istemsizce bana bir fikir vermişti. "Eğer onunla o bankada hiç karşılaşmamış olsaydık.." dedim ve elime Zaman Döndürücü'yü aldım. İnceledim. Emin değildim çünkü ben hem unutmak istiyor hem de istemiyordum. "Eğer o bankada hiç karşılaşmamış olsaydık belki de bu olanlar hiç olmazdı... Ben Hermione Granger olarak hayatıma devam ederdim. Çalışkan bir bulanık. Altın üçlü hiç bozulmamış olurdu. Bunu düşündüm. Sonra boşverip Draco'nun yanına gittim.Yanındaki bir iki Slytherin'li arkadaşıyla gülüşüyordu.
"Sen yalancısın Malfoy." dedim. Hepsi birden bana baktı. Draco bir kaşını kaldırdı.
"Ne saçmalıyorsun sersem bulanık ?"
"Sen beni çok iyi anladın Malfoy." dedim ona. Yutkundu. Tam "Hayır.." diyecekti ki sersem Slytherin'linin teki "Draco seninle neden muhattap olsun ki pis bulanık ?" dedi.
"Bana bulanık deme. Hiçbiriniz demeyin." diye geveledim. Doğru ya, Draco neden benimle muhattap olsun. Ben bulanığım.
"Seninle konuşmaya gerek duymuyorum Granger. Ayrıca sana ne demek isterlerse derler tamam mı? Şimdi defol." dedi ama gözleriyle bana yalvarır gibi bakıyordu.
Draco
Yine o pis bakış. Neden ki? Hem hangi konuda yalan söylemişim ? Tamam ben insanlara hep yalan söylerim. Hep de söyleyeceğim. Ama ona çok az yalan söyledim. Acaba hangi yalanımı buldu ? Endişeli değilim. Çok endişeliyim.
"DEFOLSANA GRANGER !" diye bağırdılar. Bense sadece "Ee- evet. Git." diyebildim. Gözlerinin sulandığını gördüm. Sonra koşarak uzaklaştı. "Herm.." diyebildim. Boğazımda bir yumru oluştu. Daha önce bir çok kez yalanlarım ortaya çıkmıştı ama hiçbirinde böyle olmamıştım.
"Hadi Draco gel Ortak Salon'a gidelim."
"Ben bir tuvalete gidicem, siz gidin." dedim ve yanlarından ayrılıp üst kattaki tuvalete gittim. Biraz düşündüm. Nerede açık vermiştim ? Hangi yalanımda ? Yüzümü yıkayıp çıktım ve Granger'ı aramaya başladım. En sonunda onu bahçede Luna ile konuşurken gördüm.
"Luna ben Zaman Döndürücü'yü kullanıp, geçmişe gitsem ne olur sence ?"
"Bilmiyorum. Neyi değiştireceğine bağlı."
"Ben.. Bankada Draco ile karşılaştığım anısını yok etmek istiyorum. Hiç tanışmamış olmak."
"Hermione.. Neden ?"
"Ben korkuyorum. Beni aldatabilir, bana hiç düşünmeden yalan söyleyebilir, arkadaşlarımı öldürebilir."
"Pekala bu durumda gerçekten bu pek iyi bir ilişki değil Hermione ama ondan bu kadar mı nefret ediyorsun ?"
"Nefret etmiyorum. Nefret etmek istiyorum. Eskisi gibi.Doğru olan bu Luna."
"Tamam o zaman dene ama ben sana söyleyeyim.. Draco'yu özleyebilirsin çünkü isteyen her kız onu elde edemez. "
"Biliyorum. Sadece ondan kurtulmam gerek. Onu çok sevdiğim için ondan nefret ediyorum. Anladın mı Luna?"
"Anladım gibi. O zaman ben seni engelleyemem. İstediğin zaman bu anıyı yok et."
"Sağol Luna." dedi ve ayağa kalktı. Gidecekti sanırım. Ben de gizlendiğim yerden çıktım. Sakince yanlarına gittim. "Zaman Döndürücüyü mü kullanacaksın ?" dedim. İçimden ona bağırıyordum ve küfrediyordum. Çok şaşırmıştı. "D-Draco sen ne zamandır-"
"Olan biteni anlayabilecek kadar uzun süredir buradayım Granger. Hadi Zaman Döndürücü'nü kullan. Hem daha mutlu oluruz. Sen de ben de bunları unuturuz ve ben safkan soyunu sürdüren bir Malfoy olurum sen de.. Sen olursun. Anladın mı Granger ? Şimdi çıkar şu zaman döndürücüyü."
"Draco sen yanlış anladın. Bak cidden-"
"SUS ARTIK !" diye bağırdım sonunda. Sustu. Gözleri doldu. "ÇOK KONUŞUYORSUN ! ÇIKAR ŞU ZAMAN DÖNDÜRÜCÜYÜ ARTIK !" Luna araya girmeye çalıştı.
"Draco bağırma lütfen.."
"SEN DE SUS LOVEGOOD ! AŞKTAN ÇOK ANLIYORMUŞ GİBİ TAVSİYELER VERMEYİ DE KES ! ASLA SEVGİLİN OLMAYACAK !" dedim birden. Onun da ağlamasını bekliyordum. Ağlamadı ama bana bakamadı.
"Sevgilim olmayacaksa bu beni ilgilendirir Malfoy. Lütfen bağırmayı kes." dedi sakince. Tam ona vuracaktım ki Hermione Zaman Döndürücü'yü çıkardı. Hemen boynundan çıkardım.
"Hatta o anıyı ilk ben bozacağım." dedim ve çevirmeye başladım. "HAYIR DRACO !" diye bağırdı. Ben çeviriyordum. Luna Zaman Döndürücü'nün bir ucundan tuttu. "Bırak şunu Malfoy. İnsanların kişisel eşyalarını kullanmak için izin alman gerekir !" diye çıkıştı. Tam son döndürüşümde üçümüz birden Zaman Döndürücüyü tutuyorduk.Ve birden üçümüz beraber o ana gittik.
Ben bankaya doğru gidiyordum ve Hermione'yi itmek üzereydim.
Hemen Zaman Döndürücü'yü kızlara bırakıp o tarafa doğru koştum. Kendimi tuttum (çok cix bir cümle) ve bankadan uzaklaştırdım. Arkasından çekmiştim ve beni görmemişti.
"KİMSİN ? BIRAK BENİ PİSLİK ! SENİ BABAMA ŞİKAYET EDERİM !" diye bağırıyordum. Hermione ve Luna bana bakıyordu. Hermione ağlıyordu. Geçmişteki ben hemen Hermione'ye baktı.
"Vay canına Granger ! Ağlıyor musun ?" diye alay etti. Sonra bana dirseğiyle vurdu. Canım çok acıdığından onu bıraktım. Bana döndü ve bağırdı. "SEN BENSİN ! "dedi ve koşmaya hazırlandı. Ta ki onu ensesinden tutana kadar. "Sen hemen bankadan uzaklaşıp eve gidiyorsun !"
"SANANE BENİM NEREYE GİDECEĞİMDEN ? BIRAK BENİ !" diye bağırdı. Hermione hemen geldi. Beni ittirdi. Geçmişteki ben (asasdadf hala gülüyorum) tam kaçacakken bu sefer de Hermione onu ensesinden yakaladı.
"DRACO MALFOY ! BANA DÖN ! " diye bağırdı. Draco (ben olmayan ben Draco) yavaşça ona döndü. "Ne istiyorsun bulanık ? Bana bağırmaya hakkın yok senin ! " diye çıkıştı.Sonra tekrar bana baktı. "SİZ UCUBESİNİZ !" diye bağırdı.
Hermione onu kolundan tuttuğu gibi bankaya götürdü. Luna bu olanları gülerek izliyordu. Sanki olacakları biliyordu.
"Bırak beni Granger !" diye bağırdı Malfoy. Hermione onu geçmişteki Hermione'ye doğru itip "Obliviate !" dedi. Sonra beni ellerimden kavradı ve dışarı çıkardı. Sonra dışarıdan olanları izledik. Konuşma şöyleydi :
"..Granger.. Seni fark etmemiştim." dedi. Bizi unuttu. Olanları unuttu.
Ben,Luna ve Hermione tekrar günümüze döndük. Gerçekten çok garipti.
İlk olarak bölüm gerçekten çok garip oldu :D İkinci olarak da asdasd ne dedim ben :D Neyse uygun resim bulamadım beni affedin :D Ama bölümler ilerledikçe resim bulmakta zorlanıyorum. Neyse ok.
VOTE PLEASE !!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...