Dramione \\ 28

5.9K 325 308
                                    

Draco

"ÇEK ELİNİ DEDİM !" diye bağırdım tekrar. Hermione bana tiksinerek baktı.

"Defol git Malfoy !" diye bağırdı. Güldüm. "Hermione o pisliğin elini-" dedim ama sözümü bir kahkahayla böldü.

"Hermione ha? Yüce Malfoy bana ilk defa bulanık demdi !" Dedi. Owen da güldü. "Defol Malfoy. Biz sevgiliyiz bize karışamazsın." Dedi.

Gerçekten çok sinirlenmiştim. "Ama Herm... Sen onun teklifini neden kabul edesin ki ?"

"Çünkü Owen iyi biri, senin aksine." Dedi. Asamı yavaşça cebime soktum. Hermione'nin yanına gittim."Bana bak Granger. Eğer bu bir şakaysa hiç hoşlanmadım." Dedim. Owen kolumdan tutup beni kenara itti. "Bıraksana Malfoy !" Diye bağırdı. Boğazımı temizledim. Asamı çıkardım ama Hermione hemen bir Expelliarmus büyüsü gönderdi ve asam elimden düştü.

Boğazımı temizledim. Yavaşça Owen'ın yanına gittim. Suratına baktım. Kısa bir süre birbirimize baktıktan sonra suratına yumruğumu yapıştırdım. Bağırarak geriledi ve yere düştü. Yerdeyken bir iki tane tekme atıp suratına tükürdüm.

"Bu iş henüz bitmedi Granger." Dedim ve kütüphaneden çıktım. Hızla tuvalete gittim. Patlattığım klozete baktım. Hala aynı duruyordu. Çıkıp başka bir tuvalete girdim.Buranın da klozetlerini ve musluklarını patlattım. Sonra da koşarak tuvaletten çıktım.

İlk ve son kez.

Tamam bu hatırlatma hiç mi hiç işime gelmiyor. Koridorlarda yürürken yüzümü olabildiğince gizliyorum ki göz yaşlarım gözükmesin.

Koşarak yatakhaneye gidiyorum. Hemen içeri giriyorum. Kendimi yatağa fırlatıyorum. Kafamı yastığa gömüyorum. Umarım nefes alamaz ve boğulurum.

İşe yaramıyor. Hala yaşıyorum. Harika. Owen da hala yaşıyor. Harika.

Yorganı da üzerime çekiyorum. Bir iki kişi merak edip yanıma geliyor ama küfrederek kovuyorum.

Granger neden böyle davranmıştı? Biz daha yeni barışmıştık. Belki de hiç barışmamıştık. Keşke onunla hiç tanışmamış olsaydım. Ona aşık olmamış olsaydım. O zaman bu durumda olmazdım.

Hermione

Pislik Malfoy neden öyle davranmıştı ki ? Biz onunla arkadaş bile değildik. Sevgilim olması onu ne ilgilendirir ?

Owen ile birlikte hastane kanadına gittik. Owen'ın burnu kanıyordu, dudağı patlamıştı ve bacağı morarmıştı. Canı çok acıyor olmalıydı. Ayağının üstüne her bastığında inliyordu.

"Canın çok acıyor mu ?"

"Ah, evet," Dedi. "hastane kanadına cisimlenebilirdik." Dedi.

"Yaralısın Owen. Eğer cisimlenirsek yaran daha da büyüyüp canını çok daha fazla ağrıtabilir. Miden bulanır ve kusarsın. En önemlisi de Hogwarts'da cisimlenmek yasak. Biraz dayan geldik sayılır."

"Peki Herm. Ah..."

Owen'ı zar zor hastane kanadına getirdiğimizde yatma saati gelmek üzereydi. Owen'ı yatırdılar. Yaklaşık bir iki gün burada kalacaktı.

Owen sordu "Devriyeyi tek başına yapma Herm." Dedi. Doğru ya devriye. Owen yokken kiminle yapabilirdim ki ? Malfoy değil herhalde.

"Ben McGonagall ile konuşurum merak etme Owen." Dedim ve yanağını öptüm.

"İyi geceler Hermione."

"İyi geceler Owen." Dedim ve oradan ayrıldım. Hemen McGonagall'ın yanına gittim.

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin