Dramione // 24

5.7K 334 146
                                    

Draco       

Sabah uyandığım anda hissettiğim ilk şey belimdeki ağrı oldu. Gözlerimi açıp etrafa baktım. Dün akşam Hermione ile sarılarak uyumuşuz. Koltukta. Şöminenin yanında. Bel ağrısı umurumda değil. Ben Hermione'm ile birlikteydim. 

Kalktım. Odama gidip üzerimi değiştirdim. Tekrar Ortak Salon'a gittiğimde Hermione yoktu. Demek uyanmıştı. Koltuğa oturdum. Düşündüm. Daha birkaç ay öncesine kadar biz birbirimize düşmandık. Bize ne olmuştu böyle? Birden beraber yatar hale gelmiştik. Neden bu sene duygularımız böylesine değişmişti ? 

Hermione odaya girdi. Değişiklik yapmış ve saçlarını düzleştirmişti. Bu ona çok yakışmıştı ve daha hoş görünüyordu. 

"Günaydın Granger." dedim. "Günaydın Malfoy." dedi. Ayağa kalktım ve gerindim. Çok mutlu görünüyordu. "Bakıyorum da benimle yatmaktan memnun olmuşsun." dedim ve sırıttım. Güldü. "Sadece bugün iyi hissediyorum. Seninle bir alakası yok." dedi. 

"Senin aksine ben akşam burada yattığım için hala belim acıyor Granger." dedim. Gülümsedi. "Hadi gel Büyük Salon!a inelim.Gerçekten çok acıktım. " dedi. Beraber Büyük Salon'a girdik. Hemen Harry ve Ron'un ortasına oturdu. Bu sinirlenmeme sebep oldu tabi.

Aklımdan sabah sabah cinayet işlemek geçmedi de değil. 

"Draco. Malfoy. Günaydın." dedi Blaise. Ona döndüm. "Günaydın." 

"Ne oldu böyle?" diye sordu. Anladım ama yine de sordum "Ne ne  oldu ?" 

"Bizimle konuşmayı bir anda kestin. Bütün gün tek başınasın. " dedi. Cevap vermeden yemeğimi yedim. "Ayrıca seni devriyede hep o bulanıkla çok yakın mesafede dolaşırken görüyorum." 

Yediğim et parçası boğazıma takıldı.Öksürdüm. "N-Ne dedin sen ?" 

"O bulanık Granger'la çok yakınsın." dedi.

"Sen bizi devriyedeyken mi izledin? O saatte yatakhanede olman gerekirdi seni aptal. Slytherin'den 40 puan alıyorum." dedim. Daha sadece iki lokma şey yemiş olmama rağmen hemen masadan kalkıp Başkanlar Binası'na gittim. Şifreyi söyleyip içeri girdim. Kendimi hemen yatağıma fırlattım ve el ele tutuşmalarımızı,sarılmalarımızı görmemiş olmaları için dua ettim. Sonra kalktım. Ve birşey fark ettim. 

Ben uzun süredir tuvalete gitmiyorum. 

Hemen kalktım ve koşarak en üst kattaki tuvalete gittim. Genelde burada hiçbir şey olmazdı. Ama bugün burada birşey olmuştu. Yerde kan izleri vardı. İğrenerek dokundum. Sıcacıktı. Bağırdım. Ve hemen asamı kavradım. 

İleride bir ceset vardı. Korkarak yaklaştığımda bunun Hufflepuff başkanı Hannah olduğunu gördüm. 

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin