Draco
Uyandığımda yanımda Hermione'yi görünce sevindim ama sadece bir saniye sürdü. Etrafımızdaki Slytherin'ler bize bakıyordu. Ağızları açık bir şekilde.
"Owww Draco. Sen hayırdır ?" dedi biri.
"Ya düşündüğünüz gibi değil.. Granger.. Uyan."
"Hı?" dedi. Gözlerini kırpıştırdı. Sonra etraftaki erkekleri görünce irkilip bileğimi tuttu.
"Hem de bir Gryffindor ha? Vay canına senin sadece safkanlarla birşeyler yapabileceğini düşünürdüm."
"Siz çıldırdınız mı ? Öyle birşey olmadı." dedi Hermione.
"Neden bu şekildesiniz ?" diye sordu 3-4 kişi birden.
Hermione hemen asasını aldı ve hepsine birden aynı anda "Obliviate !" (kişinin hafızasını silen büyü) üyüsünden yaptı. Sonra daha onların daha akılları başlarına gelmeden bana göz kırpıp cisimlendi. Tanrım bu kız çok zeki.
"Hey siz neden burada toplandınız pislikler ?" diye çıkıştım onlara. Birbirlerine baktılar onlar da nedenini bilmiyordu. İçten içe gülüyordum. "Defolun !" diye bağırdım. Hemen yanımdan gittiler. Ben de giyinip ortak salona gittim. "Dracommm. Dün için seni affettiiiimm." dedi Pansy ve koluma yapıştı.
"Ya bir defol git Parkinson. Senden nefret ediyorum. Seni de sevmiyorum. Çirkin bir ucubesin o kadar. Babam seninle birlikte olmamı istese de umurumda değil tamam mı ? Hem senin geçen gece kafanı panç kasesine sokup ölmen gerekmiyor muydu ?" dedim. Kız sustu. Hemen benden uzaklaştı.Sonunda .Yıllardır istediğim şeyi başarmam bu kadar kolay mıydı ? Güldüm.Sonra Hermione'ye baktım. O da bana baktı. Gülüyordu. Ben de güldüm.Aslında çoğu kişi bize bakıyordu çünkü bilirsiniz, dün gece biz beraber dans ettik falan.
Günlerdir az yemek yemenin acısıyla önümdeki bütün herşeyi mideye indirdim. Sonra da derse girdik işte. Yine Hermione yanıma oturdu. Buna alışmış olacağımı, hemen yanıma oturmasına izin vereceğimi sanıyor olmalı.
"Ne yaptığını sanıyorsun bulanık ?"
"Bunun kavgasını mı edeceğiz Malfoy."
"Gerekirse evet. Şu kız arkadaşlarının yanına otursana sen." dedim bana biraz yaklaştı. Kulanğına "Çok yakınlaştık yanlış anlyacaklar." dedim. Göz kırptım. O da gidip Ginny'nin yanına oturdu. Pansy benim yanıma oturdu. Evet ondan kurtulamamışım. "Eee şu senin yeni bulanık sevgilinle işler nasıl ?"
"Saçmalama Pansy."
"Hm. Öyleyse geçen günkü öpüşmenizi nasıl açıklayacaksın ?"
Hemen asamı çıkardım o daha ne olduğunu anlyamadan "Obliviate !" dedim. Kız ne olduğunu unuttu.
"Ahh merhaba Draco.Yanına oturmama izin mi veriyorsun ? Ay teşekkürler." . Lanet olsun.
Üzgünüm bu bölüm medyasız oldu :/ Çok aradım konuya uygun resim bulamadım. Neyse votelayın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...