Hermione
Uyandığımda Ginny ve başka birkaç kız da uyanıktı. Ginny KSKS'ye çalışıyordu. Kolay bir ders. Kalkıp yanına gittim.
"Günaydın Ginny."
"Günaydın Herm."
"Napıyorsun ?"'
"KSKS'ye çalışıyordum. "
"Hm.. Basit."
"Senin için her ders öyle Hermione."
"Sanırım.." dedim. Gülüştük. Sonra diğer kızlar da uyandı. Ginny ile beraber Ortak Salon'a gittik.Harry ve Ron yoktu ama Neville, Fred ve George oradaydı. "Günaydın çocuklar." dedim. "Günaydın kızlar." dedi ikizler aynı anda. "Harry ve Ron nerede Neville?" diye sordu Ginny.
"Ron uyuyor Harry de onu uyandırmaya çalışıyor." dedi Neville. Ginny ofladı "Ah Ron..". Güldüm.
Nedense biri beni izliyor gibi hissettim. Arkamı döndüm ve bir çift gri gözle bakıştım. Hızlıca gözlerini kaçırdı Draco. Aynı şekilde ben de. Nedenini bilmiyorum ama onun bana bakmış olması beni mutlu etti. Sonra dünkü tılsım olayı geldi aklıma."Hava soğuk, üşüme." dedi ve gitti.
Ben böyle düşünceli bir şekilde öylece tabağıma bakarken Harry ve Ron geldi. Sıkılarak "Neredeydiniz Harry ?"
"Ron'a sor." dedi. Ron'a döndüm merakla baktım. Birşeyler mırıldandı. "Ne ?" diye sorduk Ginny ile aynı anda.
"Ya işte şey.. Ytktn dştm.."
"Ne diyorsun Ron ? Düzgün söyle."
"Ya ranzanın üstünden düştüm uykumda." dedi. Durduk. Fred, George ve Ginny kıkırdadı. Sonra Neville patladı. Harry ne kadar sinirli olsa da gülümsemeye başladı, sonra o da güldü. Ginny elleriyle ağzını tutmuş gülmemek için zor duruyordu. Ben sadece sırıttım. Sonra morali bozulan Ron'u teselli ettim. "Boşver. Ben de yataktan düşmüştüm. Sorun değil."
"Tabi ne demezsin." dedi Ron ve gözlerini devirdi. Ona sarıldım. Biraz teselli olmuş gibi oldu. Sonra yemeklere gömüldü. Her zamanki Ron. Ben de biraz yedim. Ron espri yaptıkça gülüyordum. Neden bilmiyorum ama arkamı dönme gereksinimi duydum. Draco elindeki bıçağı sımsıkı tutmuş bana bakıyordu. Gözlerini kaçırmadı, aksine gri gözlerini benim gözlerime iyice dikti. Yanındaki Pansy birşeyler söylüyor hafifçe Draco'ya vuruyordu. Kendi kendine gülüyor, yanındaki diğer arkadaşlarını da güldürtüyordu. Gözlerimi ne kadar kaçırmak istesem de olmadı. En sonunda Pansy yapmacık bir kahkaha patlattı ve rahatsız edici bir şekilde ona vurdu. Draco'nun sabrı taşmış olacak ki elindeki bıçağı alıp Pansy'nin tam önüe, masaya sapladı. "Yeter artık! Daha yapmacık olabilir miydin acaba Pansy ?!" diye bağırdı ve kalkıp gitti. İştahım kaçtı. "Çocuklar ben doydum." dedim aynı şekilde masadan kalktım. Bana baktılar ama endişelenmeden yemeye ve sohbet etmeye devam ettiler. Draco'nun arkasından gittim. Saklanmadan. Sonra Draco arkasını döndü. Beni görünce korktu. Sonra düzeldi.
"Beni neden takip ediyorsun Granger ?"
"Geçen sefer de sen beni takip etmedin mi Malfoy ?" dedim. Durdu. "Be-ben bahçeye çıkıyordum. Seni takip etmiyordum."
"Pekala Malfoy. Ben de sıkıldığım için koridorda geziyorum. Seni takip ettiğim yok."
"İyi. Bulanık."
"Benimle dalga geçmekten ne zevk alıyorsun bilmiyorum."
"Sadece zevk işte. Seni ilgilendirmez." Sustuk. Sonra Draco arkasını dönüp yoluna devam ederken arkasından seslendim."Yalnız başına sıkılmak izlemiyorsan beraber takılabiliriz."
Üzgünüm kısa bir bölüm oldu ama fazla okuyan yok. Yine de bu hikaye devam edecek ;) Lütfen Vote'layın. Ama erkenden yeni bölüm gelecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...