Dramione // 5

11.7K 549 356
                                    

Hermione 

Geç kaldım, geç kaldım ! KSKS dersine yetişemezsem Snape kesinlikle puan kırar. Koşarak sınıfa girdim.Tanrı'ya Şükür Snape yoktu.Ama kötü bir durum var.. Tek boş yer Malfoy'un yanıydı.Oraaya oturdum.

"Sen ne yapıyorsun Granger ?"

"Yanına oturuyorum Malfoy."

"Oturmana izin verdim mi ?"

Üfledim ."Yanına oturabilir miyim Malfoy?"

"Oturabilirsin." dedi ve sırıttı.Aynı şekilde ben de. Sonra herkesin bize baktığını gördüm. Boğazımı temizledim. Ve kitaplarımı açtım. Snape içeri girdi.Girer girmez de bir soru sordu.

"Amortentia nedir ?" Hemen parmağımı kaldırdım. Snape beni görmezden geliyordu. Ama en sonunda söz hakkını bana verdi. 

"Evet bayan Granger."

"Amortentia, içen kişide iksiri verene karşı güçlü bir takıntı ve delicesine bir aşkın oluşmasına sebep olan bir iksirdir."

"Evet. Gryffindor'a 10 puan. Şimdi herkesin yanındaki kişiyle grup olmasını istiyorum. Hepiniz bu iksirden yapacaksınız."

Sınıftan bir homurdanma yükseldi. Aslında eğlenceli olabilirdi ama kimse benimle aynı fikirde değildi sanırım. Malfoy bana baktı. Sonra Snape'e sordu.

"Bu iksirleri neden yapıyoruz Profesör ?"

"Herhalde kullanmak için değil bay Malfoy. Sadece öğrenmeniz amacıyla hazırlatıyorum."

"Peki Profesör." dedi ve sustu Malfoy. Sonra bana döndü. Sırıttı. Neden bunu yaptı bu? 

...

Bu düşünce aklıma gelince bir an nefesim kesildi. Gözlerimi pörtletip ona baktım. 

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin