Dramione // 30

5.8K 323 74
                                    

Draco    

Gözlerimi açıp etrafa baktım. Granger yanımdaydı ve birbirimize dolanmış uyuyorduk. Mutlu bir şekilde gerindim. Sonra onu rahatsız etmemeye çalışarak kalktım. Tişörtümü düzelttim. Etrafta tarak olup olmadığına baktım. Hermione'nin kırmızı tarağını aldım ve aynanın karşısına geçip saçımı taradım. 

Neden sonra saate baktım. Ve dört ders geciktiğimizi fark ettim. "Hah. Granger'da derse girmeyebiliyormuş." diye mırıldandım. Sonra ona döndüm. Bir bacağı yorganın içide, bir bacağı dışındaydı. Kollarını yastığına dolamıştı. Çok tatlıydı. 

Sessizce odanın kapısını açtım. Odadan çıkıp kapıyı kapattım. Ortak Salon'a indiğimde bir süprizle karşılaştım. Harry ve Ron. Yutkundum. Onlar da çok şaşırmış görünüyordu zaten. Hemen ayağa kalktılar. 

"Malfoy sen burada ne arıyorsun ?" diye sordu Ron. 

"Seni ilgilendirmez Weasley." 

"Aslında ilgilendirir. Az önce arkadaşımızın odasından çıktın, üzerinde pijamaların var ve 4 derse de girmediniz. İkiniz de."  dedi Harry. Harika bir noktaya değinmişti. 

"Boşversenize." dedim ve üzerimde pijamlar olmasına rağmen Başkanlar Binası'ndan çıktım. Koşarak tuvalete gittim. Koridorda birilerine rastlamamam iyi olmuştu. Tuvalete girdim ve kendimi oraya kilitledim. Nedense sesli düşünüyordum. 

"Neden o Weasley sersemini yok etmiyorsun Draco ?" dedim ve duvarı tekmelemeye başladım. "Çünkü Granger senden nefret eder Draco.." diye hatırlattım kendime. 

Hermione  

Odamın kapısının hızla açılmasıyla yerimden sıçradım. "HERMİONE !" diye bağırdı Ron. Harry ise biraz daha yavaş ve sakin yaklaşıyordu. "Herm biz-" 

"DRACO İLE YATTIN MI ?" diye bağırdı Ron. Harry, onun koluna bir çimdik attı. Ron acıyan yerini ovuşturdu. "Siz ne saçmalıyorsunuz ?" dedim. 

"Biz.. Draco'nun bu odadan çıktığını gördük.. Pijamalarıyla.. Ron sizin bir şeyler yaptığını-" 

"RON SEN TAM BİR PİSLİKSİN !" diye bağırdım ona."PİSLİK !" Sonra yastığımı suratına fırlattım. 

"Neden bağırı-"

"ÖYLE ŞEYLER DÜŞÜNÜYORSUN ! BENİM HAKKIMDA !" diye daha da sesli bağırdım. Ben bağırdıkça o sesini alçaltıyordu. 

"Hermione ben üzgünüm. Onun senin odandan çıktığını görünce.." dedi. Hemen ayağa kalktım. Kapıyı işaret ederek "Odamdan çıkın. Ben giyinip geliyorum." dedim. Ortak Salon'a indiler. Ben de yatağa  oturdum. Yastığı suratıma kapattım ve çığlık attım. Sonra yastığı suratımdan çektim. Tekrar kalkıp açamamaları için kapıya bir büyü yaptım. Sonra giyindim. Saçımı da düzeltip onların yanına indim.

"Hadi Hermione, Biçim Değiştirme dersi başlamak üzere." dedi Ron. Derse girmek istemiyordum. Hem de hiç. Başımı tuttum, gözlerimi kıstım ve biraz sızlandım. 

"Ben iyi hissetmiyorum çocuklar. McGonagall'a başımın ve karnımın ağrıdığını ve sabah da bu yüzden gelemediğimi iletin." dedim. Harry sordu "O zaman neden giyindin Herm ?"

"Bütün gün yatakta ağrımın geçmesini bekleyecek değilim Harry. Hastane kanadına gidiyorum." dedim. 

"Tamam. Umarım iyileşirsin." dediler ve odadan çıkıp gittiler. Ben de onlardan biraz sonra çıkıp hastane kanadına gittim. Asıl amacım Owen'ı göremekti. Ona gününü gösterecektim. 

Sessizce içeri girdim. Owen uyuyordu. Kulağına iyice yaklaştım ve bağırdım "SENDEN AYRILIYORUM PİSLİK HERİF !" 

Çığlık atıp gözlerini açtı. "Herm ? N-ne diyorsun sen ? Ne oldu ?"

"Bana yaptığın Obliviate büyüsünü bilmediğimi mi sanıyordun şapşal ?" dedim. Önce suya uzanır gibi yaptı ama bardağın yanındaki asayıalmaya çalıştığını çok çabuk fark ettim.

"Expelliarmus !" dedim ve asasını fırlattım. "Ben o Malfoy denen pislikten bin kat daha iyiyim !" diye bağırdı. 

"Sen Malfoy'un tırnağındaki kir bile olamazsın piç !" diye bağırdım. Sonra hızla oradan çıktım. Tekrar odama gittim. Düşünmeye başladım. Draco buradan çıktığı zaman nereye gitmişti ? 

Selağğm :3 Bölüm gene kısa oldu ama olsun :D Bu arada multi bulamadım bunu kullandım ama her şekilde güzel yani sonuçta Feltson :3 <3 

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin