Draco
"Neden öyle bakıyorsun Granger ?"
"Hiç." dedi ve önüne döndü.Biraz güldü. Gülüşü çok tatlıydı.İyiki benim yanıma oturmuştu. Arada birbirimize bakıp gülüşüyorduk. Sonra Ron, Hermione'ye bir kağıt fırlattı. Hermione açıp baktı.Ben de göz ucuyla okuyordum.
'Neden onunla gülüşüyorsun sen ? Neden onun yanına oturdun ? O bizim düşmanımız Herm. Neden son günlerde daha garip davranıyorsun sen ? Neden ona yakınlık kuruyorsun ? Neden sana bakıyor o safkan bozuntusu ?'
Güldüm. Acınası bir durumdaydı. Hermione ne cevap yazacaktı acaba ? Baktım. Sadece şunu yazdı;
'Kıskandın mı ?'
Bu da gülmeme sebep oldu. Elimle ağzımı kapattım ki güldüğüm belli olmasın. Gözlerimi başka tarafa çevirdim. Ciddi olmaya çalıştım. Çok zor oldu. Ron'u izledim. Kağıda ağzı açık baktı. Sonra Hermonie'ye kötü bir bakış attı. Tam kağıda birşey yazacaktı ki Snape ona döndü.
"Bay Weasley Amortentia iksiri nasıl yapılır ?"
"Efendim, ne iksiri ?" dedi. Bütün sınıf güldü.
"Amortentia iksiri bay Weasley."
"Ha o-o mu ? Ş-şey oo.. Şeyle oluyordu.." diye geveledikçe daha çok gülüyordum. Ginny'nin ona 'Çok Cahilsin Keşke Ölsen' bakışı attığını gördüm.Daha çok güldüm. Hermione'ye baktım. Aynı şekilde o da gülüyordu.
"Gryffindor'dan 10 puanı geri alıyorum." dedi Snape. Slytherin'ler daha da çok güldü. Ron bu olanlar sanki benim suçummuş gibi bana baktı. Gözlerinin içine çok fena baktım.Karşılıklı atışıyorduk. Sonra Snape "Ders bitmiştir." dedi ve çıkıp gitti. Herkes tek tek çıktı. Harry, "Hadi gel Ron." dedi
"Ben birazdan geleceğim Harry.Sen git." dedi. Harry gidince sınıfta sadece eşyalarını toplayan Granger, ben ve Weasley kalmıştık.
"İksiri ne zaman yapmak istersin Draco ?"
"Hemen şimdi."
"Hemen şimdi yapamayacaksın Malfoy çünkü Granger'la işimiz var." dedi ve Hermione'yi bileğinden kavradı. Sinirlendim. Asamı sımsıkı tuttum.
"Sen neden onunla takılıyorsun Herm ?" dedi Hermione'nin iyice dibine girerek. Kız geri çekilmeye çalışıyordu ama Ron onu bırakmıyordu.
"Takılmıyorduk Ron."
"Tabi, gülüşmeler ve koklaşmalar ne içindi Hermione ?"
"Öyle birşey olmadı Ron."
"Bana yalan söyleme Hermonie..." dedi. Kıza daha da yaklaştı. Asamı ona doğrulttum.
"Kızı rahat bırak Weasley." Ron Hermione'yi bırakıp bana döndü.
"Senin ne haddine Malfoy ?" dedi Ron ve o da asasını çıkardı.
"Kızı rahatsız ettiğinin farkında bile değilsin."
"Demek öyle ? Herm, sence de öyle mi ? Şu sersem safkana mı inanıyorsun yoksa bana mı ?"
Hermione
Yine arada kalmıştım. En nefret ettiğim şey. "Şey Ron.."
"Evet seni dinliyorum Hermione."
"Bence.. Bence Draco haklı.Sevgilim değilsin. Abim de değilsin. Ba-bana bu konuda karışamazsın." dedim. Ron'un ağzı açık kaldı. Aynı şekilde Draco da biraz şaşırış gibiydi ama hemen düzeldi. Gri gözleriyle Ron'u süzüyordu. Ron en sonunda
"Anladım." dedi ve odadan çıkmaya kalkıştı. Kolundan çektim. "Ron bekle. Neyi anladın ? Ne oldu ?"
"Sana Slytherin'li yeni sevgilinle bol şans Granger." dedi. Kolunu bırakmadım. "Ron böyle birşey yok!"
"Bırak." dedi ve silkindi. Kolunu bıraktım. O da gitti. Draco'nun yanına gittim. Neden böyle yaptığımı bilmiyorum ama
"Draco izin verir misin ?" dedim ve cevabını bile beklemeden ona sarıldım. Draco önce hiç tepki vermedi. Öylece durdu. Sonra o da bana sıkıca sarıldı. Onu bıraktım. "Weasley'i takip etmeyecek misin ?" dedi.
"Hayır. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor." dedim.
"İstersen.." dedi ve boğazını temizledi Draco, "İstersen geçen günkü gibi, hm.. takılabiliriz."
"İsterim." dedim. Gri gözlerine baktım. Çok sıcak bakıyordu. Ron'u unuttum gitti.Draco ile beraber bahçeye çıktık. Yine konuştuk. Yine yıllardır çok yakın arkadaşmışız gibi davrandık birbirimize. Çok yakın arkadaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dramione~
FanfictionDraco ve Hermione yıllardır birbirlerine düşmanlardı. Ne olduysa bu son yıl olmuştu. Birbirlerini artık düşman olarak görmüyorlardı. Her şey onlar için daha farklıydı artık. Çevrelerindeki insanlar onların bu durumuna ne diyecekti ? Şüphesiz hepsi...