Dramione // 10

10.3K 488 415
                                    

Hermione 

Uzun bir sessizlikten sonra sordum "Şimdi biz seninle ne oluyoruz Draco ?"

"Bilmem." dedi sadece. Gri gözlerine bakıyordum. Gri. Ne güzel.

"Gözlerin çok güzel Granger."

"Ciddi misin? Kahverengi. Çok sıradan. Araba motoru." dedim.Güldü.

"Bana göre çok güzeller."

"Sen beni mi seviyorsun Malfoy."

"Az önce bunu kanıtladım sanırım."

"Evet."

"Sen ?"

"Tabi ki."

"Pansy çatlasın."  dedi. Güldüm. Sorun şu ki hava soğuktu. "Hadi içeri girelim. Soğuk."

"Tamam." dedi. Kalkıp içeri girdik. Salonda biraz daha az insan vardı ama hepsi dans ediyordu. Hatta öğretmenler bile. Snape hariç (o da dans etseydi obaa ADasdSDds ). 

"Bence Granger.. Burası çok kalabalık."

"Bence de." "

"Daha sakin bir yere gitmek ister misin ?"

"Olabilir. Neresi ?" diye sordum. Sırıttı. Beni aldı ve hiç beklemediğim bir yere götürdü.

"Slytherin erkekler yatakhanesi ha ?"

"Evet ne olmuş ?"

"Ihım.. Birincisi burası Slytherin binası, ikincisi burası Slytherin erkekler yatakhanesi. Erkekler." 

"Hm. Bu sözü hatırlıyorum.. Ama unut gitsin." dedi. Odada kimse yoktu. Hepsi danstaydı demek.  Müziğin sesi de buraya kadar geliyordu. 

"Biraz daha dansa var mısın Granger ?"

"Tabi Malfoy." dedi. Gülüştük. Aşağıdan gelen müzikle dans ettik. Uzun süre konuştuk sohbet ettik. Birbirimizin esprilerine güldük. Sonunda ne oldu ? Lanet olsun, uyuya kaldık.

Dramione~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin