- Am presimțirea că am uitat ceva. Mai bine verific din nou.
Îmi desfac centura. Vreau să iau ghiozdanul de pe bancheta din spate. Luke îmi prinde mână și mă rotește cu fața spre parbrizul mașinii.
- Am verificat bagajul de trei ori, Iza. Totul e în regulă.
Oftez și îmi pun centura din nou. Mai sunt câțiva kilometrii până ajungem din nou în orașul nostru. Matilda a mai insistat să stăm o noapte după ce nunta sa se încheiese, dar am refuzat. Sunt sigură că nu vrea să aibă pe cap musafiri când e proaspăt căsătorită. Surprinzător, nunta ei a fost una frumoasă. Și nu mă refer la organizarea nunții. Matilda s-a priceput de minune cu asta. Doar că mă așteptam ca un scandal să strice toată munca acesteia. Mai ales după cina aia foarte nereușită. Mă bucur totuși că nu s-a întâmplat nimic rău. Matilda nu merită asta.
Îmi e dor de casă, sincer. Am stat la Matilda numai câteva zile, însă s-au simțit ca câteva săptămâni. M-am obișnuit cu viața plictisitoare de zi cu zi. Ultimele zile au fost mult prea încărcate și stresante. Măcar am putut trece peste.
- Nu pot rămâne acasă prea mult. Pe la trei trebuie să fiu la serviciu. Luke vorbește după ceva timp.
Imina îmi tresare pentru o secundă. Amanda nu mai lucrează acolo. Nu am de ce să-mi fac griji.
- Și când te întorci acasă?
- Pe la opt dacă am noroc. Nu a avut cine să-mi facă treaba în timpul în care am lipsit eu. Plus că trebuie să-mi caut secretară nouă.
Nu prea surâde ideea ca el să aibă o nouă companie feminină. Am încredere în Luke. Nu am încredere în femeile ce sunt atrase de el. De fiecare dată ele sunt mai bune decât mine în orice privință. Și nici nu mă încălzește faptul că Luke a fost împreună cu fiecare secretară pe care o avea. Când eram mai mică mă întrebam de ce Luke nu avea nicio iubită. Se pare că avea, dar nu îmi spune mie de ele. Mă întreb când avea timp să stea cu ele. Cea mai mare parte din timp o petrecea lângă mine.
- Nu pot fi eu secretara ta?
- Ai nevoie de studii pentru asta, iubito. Nici dacă le-ai avea nu aș vrea să muncești. Asta e treaba mea.
- Și treaba mea care e?
- Să te odihnești. Să fii însărcinată nu ar trebuit să fie greu să obositor?
- E greu și obositor. Dar mă pot descurca cu asta.
- Poate ar trebui să faci un control. Să ne asigurăm că copilul e bine.
- Ultima dată când am fost la control era bine.
- Ai fost destul de stresată în ultimele zile. E bine să ne asigurăm.
Nu cred că copilul a suferit ceva din cauza stresului meu, dar nu încerc să mă împotrivesc. Mă simt incomfortabil când merg la doctor. Mai ales când vorbește fără rost. Femeia aia e foarte răutăcioasă pentru un doctor.
- Revenind la secretară. Pot să o cunosc și eu după ce găsești una?
- M-am gânditit deja la cineva pe care deja o știi.
- Cine?
- Știi când ți-am zis că mi-am concediat o secretară acum câteva luni? Fata aia era așa nepricepută în meseria ei. Mereu încurca dosarele sau le împrăștia. Mă gândeam să o angajez din nou.
- Cassie? E prea aeriană. Ești sigur că vrei să o angajezi?
Cassie e o fată, de vreo douăzeci de ani, foarte drăguță. Dar nu mi se pare că meseria de secretară i se potrivește. Luke s-a plâns de ea destul de mult, deși încerca să fie drăguț cu ea. A fost o zi în care am fost cu el la serviciu. Mi-am petrecut mult timp cu ea atunci.
CITEȘTI
Adoptată [Vol.II]
RomanceViață în sfârșit îi zâmbea. Totul era bine și ea era fericită alături de el. Însă nicio poveste frumoasă nu ține o veșnicie. Cartea e în curs de editare!