Capitolul 30

3.5K 159 45
                                    

Îl privesc pe Luke cum își citește dosarele în liniște. Asta face el toată ziua? Mă așteptam ca munca de polițist să fie mai palpitantă. Stau aici deja de câteva ore. Luke a zis ca programul său se termină la șase. Mai sunt trei ore.

- Iza, ai putea să îi duci dosarele astea lui Cassie?

Luke arată spre niște dosare. Mă ridic de pe scaunul meu și aproape cad. Am amorțit de la cât am stat. După ce picioarele mele pot fi din nou funcționale, iau dosarele și plec spre Cassie.

Deschid ușa biroului ei, dar nu o găsesc pe Cassie. În schimb, Amanda stă pe scaunul ei scriind ceva. Își ridică capul spre mine și îmi zâmbește de parcă am fi cele mai bune prietene. Nu îi adresez același zâmbet. Nu am de gând să îmi ascund repulsia față de ea.

- Ce faci aici? O întreb vizibil deranjată.

- Cass voia o pauză și i-am spus că îi pot ține locul până atunci.

Femeia asta nu își poate vede de treaba ei. Trebuie mereu să facă ceva încât să mă enerveze. Îmi închid ochii și încerc să mă calmez. Intru în încăpere și îi pun dosarele pe birou. Amanda se uită la ele puțin.

- Ești în regulă, Iza? Ultima oară când ne-am văzut erai mai drăguță cu mine.

Îmi ia o secundă să înțeleg ce vrea să zică. Oare ea chiar să nu știe că am aflat de ceea ce a făcut cu Luke? Dacă mă gândesc mai bine, nu ar avea de unde știi. Mai ales că eu și Luke încă suntem împreună.

- Nu mai te preface că mă placi.

Zâmbetul ei se duce de pe față. Se uită puțin sceptic la mine.

- S-a întâmplat ceva?

- Știu că ai făcut sex cu Luke.

Amanda face ochii mari și îmi ocolește privirea. Pare chiar rușinată că știu de asta. Mă așteptam să înceapă să îmi râdă în față.

- Nu mă așteptam să afli atât de repede. Cine ți-a spus? Emma?

Aproape că râd. De ce Emma ar da-o de gol? Mai ales când ea nu o vrea pe sora ei să fie cu Luke. Dar Marco a venit la mine imediat după nunta Matildei să îmi spună. Probabil știe de la ea.

- De ce mi-ar spune Emma asta? Luke mi-a spus.

- Luke? Wow, e chiar mai idiot decât îl credeam. Mormăie ea.

- Nu e idiot pentru că mi-a spus adevărul. Ai spus că îl vei lăsa în pace.

- Și vrei să spui că nu mă țin de promisiuni? Sunt aici pentru că am nevoie de un job. Nu e vorba de Luke.

Îmi zâmbește din nou. Nu o cred deloc. Am mai auzit minciuni asemănătoare de la ea. Orice cuvânt pe care îl scoate e doar o minciună.

- Serios?

Îi răspund ironică. Ea dă din cap afirmativ. Își pune coatele pe birou și sprijină mâinile de palmele sale, uitându-se la mine pe sub gene.

- Nu trebuie să fii geloasă pentru că am făcut sex cu Luke. Până la urmă ai încredere în el, nu?

Vocea ei are un ton jucăuși. Știu că abia așteaptă să îmi ies din minți. Cred că îi place când mă enervează. Face asta de când ne cunoaștem.

- Dar nu sunt geloasă. Pentru că da, chiar am încredere în el. Știu că între voi nu ar mai putea fi nimic de când te-a părăsit în ziua nunții pentru mine.

Îi zâmbesc la rândul meu în batjocoră. Pentru câteva secunde încrederea pe care o avea dispare. Însă revine repede. Se ridică de pe scaun și se apropie de mine.

Adoptată [Vol.II]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum