yeni yıl✧özel bölüm

489 46 41
                                    

Yılbaşı özel bölümü çok istendi (1 kişi) ve ben de bu tatlı isteğe dayanamadım.
(scofiella'ya teşekkürler hehehe)
Akışı bozuyorum ve karşınızdaa bebek Scorpius! Mini bölümümüzün tadını çıkarın.

Hafif hafif yağan yağmurun sesi şöminenin çıtırtısına karışıyor, huzurlu bir müzik gibi kulakları dolduruyordu. Genç anne ateşin önüne serdiği battaniyenin üzerinde oturmuş, kıpır kıpır oynayıp neşeli gülücükler saçan oğlunu izliyordu. Mutfaktan mis gibi kokular geliyordu. Draco kendini aşmıştı anlaşılan.

Yılbaşı ağacının altında hediye paketlerinin kurdelelerini yemeye çalışan Scorpius babasını kapıda gördüğünde oturduğu yerde heyecanla zıplamaya başladı. Elindeki tepsiyi profesyonel bir garson ciddiyetiyle taşıyan Draco yanlarına gelip gururla başarısını takdim ederken çıkardığı işten oldukça memnun görünüyordu.

Astoria bir kurabiye alıp tadına baktıktan sonra beğeniyle mırıldandı. "Bunca zaman böyle kurabiyeler pişirebilen bir adamla birlikte yaşıyordum ve bu yeteneğini daha yeni öğreniyorum!"

Draco önemli değilmiş gibi elini savurdu. Ama övülmekten hoşlandığı belliydi. "Ben de yeni öğrendim bu yeteneğimi. Sanırım bundan sonra kurabiyeler benden."

Astoria gülümserken Draco ısrarla üzerine tırmanmaya çalışan Scorpius'u kucaklayıp ayağa kalktı. Oğlunu havaya atıp tutarken küçüğün kahkahaları salonda yankılandı. Bu akşamı daha güzel yapacak tek bir şey vardıysa, o da Astoria'nın en sevdiği bu baba-oğul manzarasıydı.

Draco oğluyla ilgilenirken Astoria'nın gözüne hiç olmadığı kadar mükemmel, yakışıklı ve güçlü görünüyordu. Normal şartlarda yüzünde esamesine rastlanamayacak şefkatli ve huzurlu ifade, oğluna her baktığında sanki ezelden beri yüzündeymiş gibi doğal ve sıcak görünüyordu. İnce parmaklarını Scorpius'un yüzünde gezdirirken ikisi antik zamanlarda yaşamış bir heykeltıraşın usta ellerinde yontulmuş kadar mükemmel görünüyorlardı.

Astoria titrek bir iç çekti. Draco Scorpius'u son kez yakaladı ve dönüp Astoria'ya göz kırptı. Astoria ayağa kalkıp ikisini kollarıyla sardı. Scorpius küçük ağzıyla annesinin yanaklarını sulu öpücüklere boğarken Astoria'nın kahkahası evi sardı. Çok değil, birkaç yıl önce bu manzarayı hayal edebilir miydi?

"Biraz müzik?" Draco'nun sesiyle hayal aleminden ayrılıp oğlunu kucakladı. Gretchen Santori'nin klasik caz parçası kulaklarını doldurduğunda Scorpius'la birlikte dönerek dans etmeye başladı.

Draco'nun gözleri üzerlerindeyken şarkı bitene kadar eğlenip dans ettiler. Dans sırasını bekleyen Draco, şarkı değiştiği gibi yaklaşıp Scorpius'u kaptı, dizlerinin üstüne yere bırakıp emekleyerek kaçmasına müsade etti. Minik yaramaz kaçarken Draco beklentiyle ellerini Astoria'ya uzattı.

Astoria dans etmeyi seviyordu. Draco'yla dans etmeyi daha da çok seviyordu. Gözlerini birbirlerinden ayırmadan, elleri sımsıkı birbirine kenetli halde zarafetle dönerken Astoria dünyada cenneti yaşıyormuş gibi hissediyordu.

Draco onu kendi etrafında döndürürken Scorpius'un sesleriyle başını ona çevirdiğinde oğlu battaniyenin üzerinde oturmuş, en şirin ifadesiyle alkış yapıyordu. Sanatlarının beğeni toplaması ve en büyük destekçilerinin oğulları olması Astoria'yı sevindirdi.

Şarkı bittiğinde ayrılmadılar. Scorpius gelip bacaklarına tırmanmaya başlayana kadar sarılıp öylece kaldılar. Draco'nun düzenli nefesi Astoria'nın uykusunu getiriyordu. Onun kalp atışını kendi göğsünde hissedebiliyordu. Gözlerini kapatıp rüyalara dalmak istediyse de, eğer bir bebeğiniz varsa rüya görmeyi ummak biraz hayaldir.

"Baba ver! Ver!" Scorpius babasına tırmanmayı başaramadığı için kızmış gibi görünüyordu. Draco Astoria'yı bırakıp eğildi. Oğlunu kucaklarken kahkahasıyla evi inletti.
Scorpius babasına sarılıp omzuna yattı. Gözlerini kapatıp esnedi.

"Uyumadan önce hediyelerimizi açalım mı?" Astoria ikisini ağaca götürdü. Scorpius uykulu gözlerini ovuştururken uzatılan kutuyu alıp paketini yırtmaya başladı. İçinden çıkan oyuncaklar uykusunu dağıtıp attı.
Neşeli çığlıklar eşliğinde yeni oyuncaklarına sarılırken yeni yılın ilk sevincini yaşıyordu.

Astoria Draco'nun hediyesini uzattı. Draco büyük paketi görünce merakla kaşlarını kaldırdı. Heyecanla şeritleri yırtıp açtı ve hediyesini gördüğünde yüzüne sımsıcak bir gülümseme yayıldı. "Bunu sen mi yaptın?"

Astoria dizlerinin üstünde ona yaklaşıp başını omzuna yasladı. "Beğendin mi?" Astoria'nın el emeği, ailelerinin ilk portresi. "Bana daha anlamlı bir hediye veremezdin," dedi Draco eğilip onu öperken. "Baş ucumdan ayırmayacağım."

Scorpius merakla üstlerine atlayana kadar resme bakmaya devam ettiler. Sonunda Draco da Astoria'ya hediyesini uzattığında, Astoria'nın çok istediği özel basım, nadir bir kitap, gecenin geri kalanını sarılıp koyun koyuna geçirmemek için hiçbir sebep kalmadı.

Draco koltuğa uzanıp ailesini kucakladı. Scorpius'un sakin nefesleri eşliğinde huzurlu gecenin seslerini dinlemeye devam ettiler.

_________

Şimdi bilemiyorum hediyeler Noel'de mi açılıyor yoksa yeni yıl gecesinde mi açılıyor ama biz yeni yılda açılıyormuş gibi kabul edelim ㄟ(▔ ,▔)ㄏ

başlangıç · malfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin