✧mektup

540 41 68
                                    

·2017·

Scorpius penceresinde baykuşu gördüğünde gününün iyi geçeceğini sanmıştı.

Temmuz başlarıydı. Hava öyle sıcaktı ki, kimsenin kıpırdayacak hali yoktu. Scorpius yatağında sırt üstü uzanmış, tavan penceresinden gökyüzünü seyrediyordu. Yatağın yanındaki komodinin üzerinde duran, annesinin birkaç dakika önce getirip bıraktığı limonatanın buzları erimişti bile. Scorpius'un hiçbir şey yiyip içesi yoktu.

Günlerdir camda, kapıda, bahçedeydi. Ama yok! Sanki Scorpius'un varlığını unutmuşlar gibi, baykuşu bir türlü ortalarda görünmüyordu. Mektubu hala neden gelmemişti? Heyecandan ve endişeden kalbi sürekli çarpıp duruyordu. Ya onu okula kabul etmezlerse?

İşte o gün de hem heyecanla hem ümitsiz bir boşvermişlikle bekleyip dururken açık camdan içeri süzülen iri, kahverengi baykuş bütün sıkıntılarını sildi.

Scorpius bir anda yattığı yerden doğrulup hayal görüp görmediğinden emin olmak ister gibi gözlerini kırpıştırdı. O izlerken, baykuş çalışma masasına konup koca kanatlarını kapattı. Kafasını yukarı kaldırıp Scorpius'u yanına çağırıyormuş gibi birkaç kez neşeli neşeli öttü.

Scorpius yutkundu. Yataktan atlayıp yavaş yavaş baykuşa yaklaştı. Baykuş kafasını yana eğdi. Scorpius yanına vardığında da bacağını uzatıp, Al artık şu mektubu, der gibi gözlerini kırptı.

Scorpius'un nefesi kesilmek üzereydi. Uzanıp mektubu baykuşun bacağından çözdü. Zarfın üstündeki Hogwarts armasını tanıyordu. Evet, bu gerçekti! Onu okula kabul etmişlerdi!

Elleri titrer ve birbirine dolanırken, alelacele damgayı söküp mektubu açtı. Güzel, eğik bir el yazısıyla yazılmıştı. Okuması hiç zor olmadı.

HOGWARTS CADILIK VE
BÜYÜCÜLÜK OKULU

Sayın Mr Malfoy,

Hogwarts Cadılık ve Büyücülük Okulu'nda yerinizin ayrılmış olduğunu size bildirmekten mutluluk duymaktayız. Gerekli kitap ve gereçlerin listesi ilişikte sunulmuştur.

Ders yılı 1 Eylül'de başlamaktadır. Baykuşunuzu 31 Temmuz'dan önce göndermenizi dileriz.

Sevgilerimizle

Minerva McGonagall
Müdüre

Yazanlardan emin olmak için defalarca okudu. Doğru anlamıştı. Okula kabul edilmişti. O neşeyle kahkaha atarken, ürken baykuş kanatlarını çırptı. Scorpius hemen dolabına koşup onun için baykuş ikramı aldı. Bu güzel haberi ona getiren kuş için şu an her şeyi yapabilirdi.

Kuş ikramlarını mideye indirip güzel güzel öttü. Ardından da geldiği gibi hızla havalanıp camdan dışarı süzüldü. Scorpius onun peşinden el sallarken mektubunu göğsüne bastırdı. Yüzüne yayılan huzurlu gülümsemeye engel olamıyordu.

"Anne!" Çığlıklar atarak merdivenden inerken az kalsın düşüyordu. "Anne şuna bak!"

Annesi salondan koşarak çıktı. "Scorpius! Ne oldu!" Korkmuş görünüyordu. Scorpius'a kötü bir şey oldu zannetmiş olmalıydı. "Bak anne!" dedi Scorpius onu daha fazla telaşa düşürmeden. "Mektup!"

Astoria derin bir nefes alıp ellerini göğsüne bastırdı. "Beni korkuttun!" Başını iki yana sallayarak Scorpius'a yaklaştı. "Neymiş bu?"

başlangıç · malfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin