רגע לפניי שמתחילים: הסיפור מכיל טריגרים שונים, תכנים מיניים מפורטים למדי ושפה גסה. הקריאה על אחריותכם. לא בכל פרק תהיה אזהרה על כך!
{הפרק מכיל קטעים מיניים מפורטים לקראת סופו.}
צלצול השעון המעורר זיין לי את השכל וגרם לי לקום בכעס מהכרית ולכבות אותו במלוא העצבים עד שהמסך כמעט נשבר.
קמתי מהמיטה והתארגנתי בזריזות לפגישה שמתקיימת עוד חצי שעה בבר 'רויאל'. לאחר שלבשתי חליפה, ענדתי שעון על היד, נעלתי נעליים, התבשמתי בבושם יקר וסידרתי את השיער עם מעט ג'ל, לקחתי את הטלפון שלי וירדתי לקומה הראשונה.
לקחתי את המפתחות שלי לרכב, כסף מזומן ויצאתי מהבית בלי לומר מילה לאף אחד, כי כולם כאן רק עובדים אצלי ולא יותר מזה. אולי חוץ משלושה אנשים. שלוש נשים יותר נכון. אימא שלי, אחותי הקטנה והעוזרת שהייתה לצידי בכל השנים האחרונות.
נכנסתי אל הרכב ואחריי שהטנעתי אותו נסעתי הישר אל הבר כשמוסיקה חזקה ביותר מתנגנת ברכב. כשהגעתי, חניתי את האוטו והוצאתי את המפתח מהסוויץ'. יצאתי ממנו ונעלתי אותו מיד אחריי שסגרתי את הדלת. סידרתי את החליפה ווידאתי שהיא ללא קמטים.
כשראיתי שהכל בסדר ואני נראה מעולה כמו תמיד, התקדמתי אל הבר ונכנסתי אליו אחריי שהשומר נתן לי לעבור, למרות כל התור הארוך שעמד בחוץ.
המוסיקה בפנים כמו תמיד הייתה מחרישת אוזניים. ריח הסיגריות היה חזק וככה גם של הסמים. מסביב היה מפוצץ כמו בכל יום שישי ואני כרגיל הפנתי ישר את המבט למקום שבו עומדות זונות שונות שרוקדות ומקבלות טיפים לפי הגוף שלהן. חלק אפילו מסיימות את הערב שלהן אצל איזה בחור עשיר.
מבין כולן רק אחת משכה את תשומת ליבי אליה. הבטתי בה כמה שניות בגלל המראה שלה. הגוף שלה היה בנוי בצורה מושלמת. מלאה במקומות הנכונים ואף מעט יותר ובטנה לא הייתה רזה לחלוטין אלא כרס קטנטנה יצאה החוצה. כאילו היא בהיריון של חודש שלישי.
"תראו מי כאן, האיש והאגדה זאק ריידר." אמר אחד מהאנשים שאיתם עשיתי בעבר עסקה. הוא הושיט את ידו לעברי ואני לא תרחתי ללחוץ אותה. "אתה חייב לי כסף אדון גרי." אמרתי לעברו באיום והוא נרתע מעט לאחור.
"אני מבטיח להחזיר לך את הכל בזמן הקרוב." אמר בפחד ואני הנהנתי לחיוב והתקדמתי אל השולחן שבו ישבו האנשים שאיתם אני עושה עסקה הפעם.
"שלום זאק, תתיישב." אמר אחד משלושת הגברים שישבו ואני התיישבתי בלי קשר לזה שאמרו לי לשבת. "נתחיל?" שאל ואני הנדתי לשלילה. "אנחנו נחכה עכשיו לשותף שלי. כשהוא יבוא נתחיל." אמרתי והתקשרתי לפלין שאמור להגיע. "אני נכנס עכשיו לבר, אני הולך לראות רגע מישהי ובא." אמר ואני נאנחתי וניתקתי את השיחה.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...