נקודת מבט יסמין
פלין הפך את הקומה השלישית למועדון חשפנות והימורים בימים בודדים. אנשים הגיעו אליו בשמחה רבה בגלל יום הפתיחה ולצערי אני צריכה להיות נוכחת בכדי להיפגש עם אלפי אנשים ולקבל את פניהם.
פלין וזאק היו לא רחוקים ממני ואמה עמדה צמוד אליי כי ידעה מצוין עד כמה הייתי בלחץ. "הכל יהיה בסדר את תראי." היא ניסתה להרגיע אותי ואני גיחכתי. "זה אני יודעת או לפחות מקווה אליו מאוד. אני פשוט לא מסוגלת יותר להישאר איתו באותו חדר ולהתנהג כרגיל." אמרתי מתכוון לזאק והיא הפנתה את מבטה אליי והביטה בי בהלם. "אל תגידי לי שגם את נפלת לרגליים שלו." ביקשה ואני נאנחתי. "אני אפילו לא יודעת איך זה קרה." אמרתי בכנות והפעם היה תורה להיאנח.
"אם הקשר ביניכם יתקדם לאנישהו, תעשי הכל כדי שהוא יעבוד וככה גם תכריחי את זאק לעשות. אני לא רוצה שתפגעי ושתישברי לי שוב." אמרה אמה ואני גיחכתי. "ואל תחשבי שאני לא יודעת שרצית לשכב איתו." אמרתי לה והיא גיחכה במבוכה ולאחר מכן חזרה למלצר אנשים ולהנות מהקומה השלישית שלא הייתה בה בכלל לפני כן.
"אני יודע שלא כיף לך, אבל תשתחררי קצת." אמר פלין שצץ לפתע לידי. "תביא לי אלכוהול אולי אני אשתחרר." אמרתי בציניות והוא לקח אותי ברצינות והביא לי שוט וויסקי. "אנטוני בכניסה." אמרתי לפלין אחריי שקלטתי את אנטוני עומד בשילוב ידיים ונשען על הכניסה. לקחתי את עצמי ונכנסתי עמוק לתוך גוש האנשים שהיה מרווח בתוכו.
הרגשתי אלפי עיניים עליי. אלפי מחשבות על זה שאולי אני זונה ושאפשר לגעת בי. התחמקתי מכל יד שהושטה אליי, מכל הערה שנשלחה לעברי ולבסוף הגעתי לקצה הקומה והתיישבתי על אחת הספות שאף אחד למזלי לא ישב עליה או לידה.
חשבתי שסוף סוף אוכל להירגע ולהיות לבד, אבל זה לא קרה. גבר בן שלושים בערך התיישב צמוד אליי וניסה להניח את הידיים שלו עליי. "מה יש לך? משלמים לך על לשכב איתי." אמר כאילו אני זונה. העפתי את הידיים שלו, קמתי ממקומי ובאתי ללכת, אך הוא תפס בידי וסובב אליו. "אני לא זונה שעובדת פה או בכלל במקצוע הזה!" אמרתי ומשכתי את ידי בחזרה לגופי אבל הגבר לא שחרר.
"זוז ממנה מייסון לפני שאני שובר לך כל עצם בגוף." התערב זאר שהגיע מאחוריי והניח את ידו על גבי התחתון. "שלך?" שאל מייסון את זאק וכנראה שזאק הנהן לחיוב כי מייסון ההוא עזב והלך למישהי אחרת. "את בסדר?" שאל זאק ואני הנהנתי לחיוב. התעלמתי מכל פעימת לב שהייתה מהירה, מכל פרפר שהתעופף בבטני ומכל דבר אחר שהיה מסביבי ומסביב לזאק.
"בטוח?" וידה ואני הנהנתי בראשי פעם נוספת. הוא הוריד את ידו ממני, זרק חיוך קטן והלך בחזרה לענייניו גורם לריקנות מעטה לעטוף אותי חזק. "מה ראיתי הרגע?" שאלה אמה ואני העפתי אותה לאלפי עזאזל וירדתי אל המסעדה וישבתי בה.
הסועדים הלכו ונכנסו, המלצרים עשו את עבודתם והתלהבו מטיפים גבוהים והמוסיקה החזקה של המועדון לא נשמע אפילו מעט.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...