פרק 26

1.4K 58 12
                                    

נקודת מבט זאק

"רגע, אז החלטת סופית?" שאל פלין בפעם המיליון בזמן שישבנו במשרד שלי. "כן פלין. כן." אמרתי בייאוש והוא חייך חיוך גדול. "אני לא מאמין שהחלטת להתחתן! בחיים לא חשבתי שאראה אותך אפילו מתקרב למחשבה על חתונה." אמר ולמען האמת גם אני חשבתי שאף פעם לא אתחתן או אהיה אבא לילדים.

זה היה לפני שיסמין נכנסה לחיי ושינתה אותי.
הבחורה הזאת שיבשה לי את המוח לטובה
ואלוהים כמה שאני שמח שהיא נכנסה לי לחיים.

"אני צריך את העזרה שלך, של ריו, של קייט ושל אמה." אמרתי ופלין צלצל לכולם בשיחת ועידה והם התייצבו בבית שלי ושל יסמין תוך עשר דקות. למזלי הבחורה שלי אוהבת לישון עד הצהריים, ככה שלשים לב אליהם היא לא שמה.

אחריי שסיפרתי להם על התכנון שלי להציע ליסמין נישואים, כולם היו בהלם. בעיקר ריו שהוא ואני דומים באופי למרות שיש בינינו כמה שנים של הבדל.

"אני צריך שאתן תעזרו לה להתכונן, לק ג'ל כל החרא הזה של נשים שהן רוצות כדי להיראות טוב בהצעת נישואים, ואתם עוזרים לי לבחור טבעת אירוסים וחליפה יפה." חילקתי שתי פקודות ולאחר הנהון קל, אני ריו ופלין יצאנו מהבית בעוד שקייט ואמה נשארו בבית שלנו כדי להעיר את יסמין ולצאת איתה חצי שעה/שעה אחרינו.

נקודת מבט יסמין

"מה אתן רוצות עדיין לא הבנתי.." אמרתי בייאוש אחריי שקייט ואמה גררו אותי למניקוריסטית. "מה אכפת לך לארח חברה? על הדרך תעשי גם את ציפורניים." אמרה קייט וכל אחת מאיתנו ישבה סביב שולחן שבצידו השני ישבה מישהי.

הלכתי על לק לבן בכל האצבעות חוץ מהקמיצה שעליה היו פרפרים ולק ג'ל שקוף. קייט עשתה לק ורוד בייבי ואמה עשתה לק שחור שלפי דבריה 'התאים לנשמה שלה'.

לאחר שעה וחצי היינו בקניון ומדדנו שמלות. שמלה בצבע ורוד בייבי תפסה את עיניי, מדדתי אותה על גופי ואהבתי את איך שישבה עליה. ההרגשה הייתה כאילו השמלה נתפרה בדיוק בשביל גופי.

קניתי אותה בלי לחשוב פעמיים ואמה וקייט המשיכו לחפש שמלות יפות. אחריי שבחרו כמה, קנו אותן ואת אחת מהן כל אחת החליפה בשירותים של הקניון וכך גם אני שהוכרחתי לשים את שלי עליי.
אכלנו משהו קטן באיזה בית קפה ולקראת השעה שש בערב קייט ואמה הסיעו אותי למקום לא ידוע.

נקודת מבט זאק

ליבי פעם בחוזקה בפעם האולי שנייה בחיי.
פחדתי מהתגובה של יסמין, לא רציתי להלחיץ אותה ובעיקר לא לשמוע ממנה 'לא'.

חליפה שחורה ישבה עליי טוב מידי ואהי הרגשתי כמו מלך איתה. העניבה השחורה הייתה מתחת לווסט השחור, הטבעת הייתה בידיו של פלין שעמד לא רחוק ממני ולידו עמד ריו שהיה נראה סובל מאוד. לפחות עד שראה את אמה, שבה מאוהב כבר זמן מה אבל פלין לא יודע מכך. למען האמת לפעמים נראה לי שפלין כבר לא אוהב את אמה אלא את קייט, כנראה שאחריי ההצעת נישואים שלי ושל יסמין אני אכנס להם בעניינים ואראה מה הולך שם.

הרכב התקרב לעברנו ופעימות ליבי התגברו.
התחושה שלי הייתה כאילו בתוך תוכי פועמים שני לבבות בו זמנית כי המהירות הייתה מואצת מאוד.

הבנות יצאו מהרכב ובלבול נראה על פניה של יסמין.
ההצעת נישואים שלי לא הייתה דומה לשום דבר אחר.
לא היה שביל של פרחים ונרות, לא היה שום שלט ולא היה שום דבר שהוא דבר רגיל שרואים בהצעות נישואים.
זה לא היה ככה לא כי אני קמצן ולא רומנטיקן, אלא כי אני שונא לעשות דברים בנאלים. רציתי לעשות משהו שהוא לא שגרתי או מקובל, כמו תמיד בעצם.

היא התקדמה לעברי בשמלה הורודה היפיפיה שישבה על גופה בצורה חלומית. הבחורה הזאת נראית טוב בכל דבר. גם בפיג'מה היא נראית כמו דוגמנית.

"מה הולך פה?" היא שאלה אחריי שעמדה מולי ואמה וקייט נעמדו ליד פלין וריו. לפני שנעמדה לידי, הקופסא עם הטבעת כבר הייתה בידי.
"שום דבר רע זה בטוח," - "בערך." עניתי לשאלתה בחיוך קטן והיא כיווצה את גבותיה בבלבול.

"זה לא סוד שאני אוהב אותך." פתחתי והיא התכוונה לומר משהו, אך לא נתתי לה. "אף פעם לא חשבתי שאוכל להתאהב ככה בבן אדם עד שהגעת. אני מאוהב בך מעל כל הראש ואני רוצה להמשיך להתעורר לידך בכל בוקר מחדש. אני רוצה לדעת שתהיי שלי למשך שאר חיינו ולא נפרד זה מזה לרגע אחד. אני רוצה להיות צמוד אלייך, להגן עלייך, לשמח אותך, להרחיב איתך את המשפחה שלנו עוד יותר. אני רוצה שתהיי אישתי ולכן..." המשכתי ובסוף המשפט, ירדתי על ברך אחת, פתחתי את הקופסא עם הטבעת והבטתי בפניה ההמומות של יסמין.

עינייה התמלאו בדמעות, ידה הונחה על פיה והדוגמא שעל ציפורניה מצאה חן בעיניה בדיוק כמו שיסמין כולה מצאה חן בעיניי, בלשון המעטה.

"תרצי להיות אישתי?" שאלתי שוב בדרך הלא רגילה וחיוך קטו עדיין היה דבוק לפניי.

שתיקה.

לרגע פחדתי שהיא מחפשת דרך לברוח.
כולם היו בשקט וחיכו לתשובה שלה, בעוד שהיא כבר לא נאבקה בדמעות ונתנה להן לזחוג מעינייה.

"גם אם אני אגיד לא אתה בסוף תשכנע אותי אחרת.
אבל אני לא רוצה להגיד לא, אז אני אגיד לך שאני מסכימה להיות אישתך." פתחה את פיה ונתנה לי את תשובתה.

פלין, אמה, קייט וריו מהצד מחאו כפיים בעוד שאני קמתי בחזרה על שתי רגליי, ענדתי את הטבעת על הקמיצה שלה ביד שמאל ונשקתי לשפתיה במלוא העוצמה.

האישה הזאת עומדת להיות שלי עד סוף ימי חיי.
אני עומד להגן עליה יותר מעל זהב ולדאוג לה יותר מכל דבר אחר שקיים בעולם הזה.

היא הסיבה שלי לחיות.
הסיבה שלי לנשום.
היא הסיבה שלי להתעורר בכל בוקר מחדש.

28.2.22+2.3.22

בעלת שכלWhere stories live. Discover now