נקודת מבט זאק
הפרק מכיל קטעים מיניים, הקריאה על אחריותכם בלבד!נכנסתי לביתי בעוד שיסמין הלכה מאחוריי וידה הייתה שלובה בידי. קייט למזלי לא ישנה בבית ככה שיכולתי לעשות עם יסמין כל דבר אפשרי מבלי לפחד שקייט תשמע או תגעל.
"אני יכול להיות כן איתך?" שאלתי אותה יודע שבחיים לא חשבתי שאפתח ליסמין או למישהי כמו שכבר נפתחתי ותכננתי להיפתח. היא חייכה חיוך קטנטן שבעיקר שידר את זה שהיא מרוצה מעצמה יותר מאי פעם בנוסף היא שילבה את ידיה בעוד שהבליטה את החזה היפיפה שלה מבלי להתכוון בכלל.
"שנינו יודעים שאני רוצה לזיין אותך." אמרתי בפתיחות וגסות מלבבת. "אבל מה שאת לא יודעת, זה שאני רוצה שזה יהיה בחדר שלי." אמרתי והדגשתי את המילה 'שלי'.
היא הביטה בי בבלבול ולא הבינה למה אני מתכוון. תכננתי לפתוח את פי כדי להסביר מה העניין הגדול, אבל היא עצרה אותו עם האצבע שלה שהונפה לאוויר. "תן לי לנחש." ביקשה ואני השתעשעתי, חייכתי ושילבתי את ידיי מיד אחריי שנשענתי על-יד המעקה שהיה צמוד למדרגות."שכבת עם מיליון בחורות ולזה אני מודעת. חלק הזדיינו איתך אצלך כאן בבית והזולינדה שהייתה במועדון, היא אחת מהבחורות ההן, אבל, בגלל שאתה לא אוהב ורוצה בחיידקי זונות על המיטה שלך שכבת איתן באיזה חדר קבוע בבית הזה." נתנה את הניחוש שלה שהיה מדויק בוודאות בצורה מחשידה. הנהנתי בראשי בשעשוע וחייכתי לעברה.
"קייט סיפרה לך על זה?" שאלתי וחיכיתי לתשובה של יסמין. "כן." ענתה והתחילה לעלות במדרגות ואני צחקתי ועליתי מאחוריה. באמצע הדרך במדרגות, תפסתי במותניה של יסמין ועטפתי את ידיי סביב האגן הצר אך השמנמן שלה.
"אוהב את ההומור שלך." הודאתי בזה פעם נוספת ויסמין גיחכה בשעשוע. "ימינה." הפנתי אותה אחריי שסיימתי לעלות את המדרגה האחרונה אחריה.
ברגע שנכנסנו לחדר שלי, שיחררתי את האחיזה שלי ממותניה. נתתי לה לחקור את החדר בעינייה ובידיה העדינות. הרגשתי פתוח איתה והייתי מוכן לתת למען האישה הזאת הכל.
"יחסית לגבר, החדר שלך מסודר." אמרה ונעמדה ליד תמונה שהייתה על השולחן הקטנטן שעליו גם היה בקבוק ויסקי חצי גמור שבוודאות שמה אותו שם קייט. "יש לך עוד אח?" שאלה בפליאה יסמין והחזירה את התמונה למקומה. היא הסתובבה אליי וחקרה את מבטי בצורה מעט מלחיצה שבסופו של דבר לא באמת הזיזה לי.
"אפשר לומר. אנחנו כבר לא בקשר רציף כי כל אחד בחיים שלו." עניתי בכנות. "אתה מכחיש את הקשר המשפחתי שלכם? כי זה נראה שאתה לא מת על זה שהוא אח שלך." שאלה עם דחיפת אף קטנה, אך אהבתי את זה שהיא מתעניינת בי ולא בזין שלי. "טיפה. הוא עשה כמה דברים במהלך השנים שכמעט גרמו לי להיות בשפל המדרגה או למות." השבתי לשאלתה והתקדמתי לעברה.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...