פרק 2

3.5K 119 13
                                    

הגעתי בבוקר למסעדה ונכנסתי למשרד לפני שכל העובדים הספיקו לבוא וביניהם גם אמה ויסמין. אחריי שכל מי שצריך להופיע למשמרת בוקר התייצב במסעדה המסעדה נפתחה ולאט לאט התחילו להגיע לקוחות.

"אני יכולה להיכנס?" שאלה יסמין שדפקה בדלת ובלי לחכות לתשובה כבר פתחה את הדלת. "כנסי, כבר פתחת את הדלת." אמרתי והיא נכנסה וסגרה את הדלת אחרייה.

"יש לי שאלה. אם אנטוני היה כאן אתמול, זה אומר שאתם מחפשים איך להגדיל את המסעדה ולעשות ככה שיגיעו לכאן יותר אנשים?" שאלה ואני הנהנתי לחיוב. "יש לי רעיון לאיך לגרום לזה לקרות בלי שתצטרך להחשיך חלונות או מה שלא אמר לך אתמול החרטטן." אמרה ואני חיכיתי לשמוע את הרעיון שלה.

"תוסיף שולחנות גם בחוץ ובשביל ימים של גשם תבנה מן גג קטן. תחליף את השלט כי הוא נראה כמו שלט של בית קברות. משעמם ומדכא. לגבי הרעיון של קומה נוספת זה גם טוב. ככה יהיה למסעדה שתי קומות לא כולל הקומה הזאת. אלה שיש להם יותר כסף ישבו למעלה והמנות יהיו במחיר גבוה יותר גם כן ואלה שאין להם המון יוכלו לשבת בקומת כניסה." אמרה ודווקא אהבתי את הרעיון הזה.

"אני אחשוב על זה, בינתיים תחזרי לעבוד." אמרתי באדישות והיא הנהנה לחיוב ויצאה מהמשרד שלי אחריי שלא ציפתה לתגובה כזאת קרה מהצד שלי, אבל זה הבן אדם שאני ואם היא רוצה לעבוד כאן היא תסבול את התנהגות שלי כמו כולם בלי להוציא על זה אף מילה.

אחריי שפלין הגיע וסיפרתי לו את הרעיון של יסמין החלטנו ביחד לעשות את מה שאמרה. התקשרנו לאנשים שאנחנו יודעים שהם עושים עבודה טובה, ואמרנו להם לבוא מחר כדי להתחיל לעבוד.

מיד לאחר שסיימנו לדבר עם הפועלים ירדנו לכולם ואספנו את כל הצוות אחריי שפלין התנצל בפני כל הלקוחות והעיף אותם מהמסעדה.

"המסעדה נסגרת מהיום לשיפוצים ככה שאין לכם עבודה להיות בה. אנחנו נשלם משכורת כרגיל עם טיפת העלאה כפיצוי ולקראת תחילת החודש הבא כבר תחזרו לכאן כרגיל." אמר פלין בשם שנינו וכולם הנהנו לחיוב. "אתם משוחררים הביתה." הוסיף וכולם התחילו להתפזר.

"יסמין את יכולה לבוא רגע?" קראתי לה והיא הנהנה לחיוב ונעמדתי איתי בצד. "בגלל שרק התחלת לעבוד כאן וכנראה שאת צריכה כסף, יש לי משרה יותר טובה בשבילך." אמרתי והיא חיכתה לשמוע את הדברים שלי.

"הרעיון לכל השיפוצים האלה היה שלך. את תוכלי להגיע לכאן כל יום ולהיות יחד איתי או עם פלין כדי לוודא שהכל מתנהל כרגיל? אם נראה שלושתינו שהתפקיד הזה מתאים לך תהפכי להיות מנהלת כאן, מתחתיי ומתחת לפלין כמובן." הצעתי לה והיא חשבה על זה כמה שניות.

"רק הגעתי וכבר עולה הרעיון לזה שאני אהיה מנהלת כאן. זה אומר שאני טובה בעבודה שלי?" שאלה בבלבול ואני הנהנתי לחיוב חושב שהיא באמת טובה במה שהיא עושה. "אוקיי. מתי לבוא מחר?" שאלה ובכך אמרה לי במשפט הזה שהיא מסכימה להצעה שלי.

בעלת שכלWhere stories live. Discover now