פרק 25

1.5K 49 8
                                    

הפרק מכיל קטע מיני מפורט. הקריאה על אחריותכם.

"תודה קייט שהסכמת לשמור על דילן." הודהתי לה בחיוך והיא חייכה אליי בחזרה. "ברור, זאת לא בעיה בכלל." ענתה ולאחר כמה דקות של הסבר קצר ממני, היא חזרה לבית שעברה אליו קצת אחריי שדילן נולד, והיה לא רחוק משלנו גם כן.

"אנחנו לבד היום?" שאל זאק אחריי שירד מחדר השינה שלנו ללא חולצה. "לבד לבד." אמרתי ונשפכתי על הספה. "יופי. תתארגני." אמר ואני הרמתי את ראשי אליו בבלבול. "אה?" שאלתי והוא התקדם לעברי, עלה מעליי ואחז בכל גופו בעזרת שתי ידיו שלכדו אותי מתחתיו.

"אני רוצה לצאת איתך לאכול במסעדה נחמדה, תתארגני, נצא, נהנה." אמר ונשק לשפתיי מיד לאחר שסיים את המשפט.

"אם בסוף הערב לא תשתמש בקונדום אני רוצחת אותך!" אמרתי יודעת שהערב יגמר במיטה. "אל תדאגי, עוד תשעה חודשים בלעדייך אני לא אשרוד." אמר ונשק לשפתיי פעם נוספת, הפעם חזק יותר.

אחריי שהיינו שנינו לבושים בבגדים יוקרתיים, ששנאתי למען האמת, נכנסנו אל הרכב של זאק והתחלנו לנסוע אל עבר המסעדה שהזמין אליה מקום.

ידו הונחה על ירך שמאל שלי, בטני התהפכה והחרמנות גברה. כל מגע שלו בגופי גרם לאופוריה מטורפת להציף אותי.

המוסיקה החזקה הייתה נהדרת והוסיפה טוב לאווירה שהייתה ברכב.

רוב נסיעה עברה בשקט כיוון שכל אחד היה עמוק במחשבות שלו. אני חשבתי על להסתכל על מה הולך מעבר לחלון, אך לשווא. ראיתי רק אותי ואת זאק שהשתקפותנו נראתה בגלל האורות השונים ברכב.

כעבור חמש דקות בערך, זאק החנה את הרכב ויצא מהרכב, עקף אותו ופתח לי את הדלת. "לא היית צריך." אמרתי בשעשוע ותפסתי בידו כדי לצאת מהרכב בעזרתו הכמעט מלאה. "עד שאני ג'נטלמן את לא אוהבת את זה? איפ." התלונן בשעשוע שהסתיר ואני גיחכתי ונשקתי לשפתיו בעוד שחיוך היה מרוח על פניי.

"אני אוהבת אותך וזה מספיק." אמרתי והוא הנהן בראשו ולפני שנעל את הרכב ונכנס יחד איתי אל המסעדה, נשק לשפתיי נשיקה ארוכה ומעט אגרסיבית.

התיישבנו סביב אחד השולחנות המרוחקים במסעדה והספה שישבנו עליה הייתה נוחה ורכה כמו ענן.
"לא באתי לכאן כבר הרבה מאוד זמן..." אמר זאק בחיוך קטנטן ואני כיווצתי את גבותיי בבלבול. "גרתי כאן תקופה ארוכה לפני שהתחלתי לזוז ממקום למקום. אני חושב שפעם אחרונה שהייתי כאן הייתה לפני חמש שנים." סיפר ואני הנהנתי בראשי להבנה.

המלצרית שהגיעה, הבליטה את חזהה באופן שלא נשאר מקום לדמיין מה יש לה מתחת לבגדים כי ראו לה פאקינג הכל. עיניו של זאק ננעצו בעיניי עם חיוך על פניו בעוד שאני ניסיתי להבין איפה הכבוד של הבחורה.

"מה תרצה להזמין?" פנתה לזאק ואני תכננתי בראש איך לרצוח אותה. כדור אחד ודי זה קצר מידי. אולי דקירות? או או מכות. כן מכות.

בעלת שכלWhere stories live. Discover now