פרק 15

2.2K 65 1
                                    

נכנסתי לתוך המסעדה יחד עם יסמין וראיתי את המקום חצי מת. "וואו." אמרה יסמין בהלם והתחילה לסקור את המקום בעינייה. "כמה שתית?" שאלתי את פלין שישב מאחורי הבר עם בקבוק ויסקי כמעט גמור בידו. "לא יותר מידי." אמר בקול שיכור לחלוטין וכמה שיהוקים רבים במשפט קצר אחד.

"אני אקרא למנקה." אמרה יסמין ועלתה לקומה השלישית שבה הייתה המנקה שניקתה את הבלגן מאירועי אמש.
"מה יש לך?" שאלתי את פלין ונעמדתי מול, מהצד השני של הבר. "כלום..." שיקר במצח נחושה ומיד לאחר מכן נאנח. "לא רצתה אותי הכלבה." אמר ואני נאנחתי.

פלין היה מאוהב באמה כבר כמה זמן. הוא ניסה לעשות הכל כדי למשוך את תשומת הלב שלה, וכנראה שאחריי בילה איתה את הערב אתמול, חשב שזה מתקדם לזוגיות. כנראה שזה היה ההפך המוחלט מזה. "אוקיי ו? אתה לא יכול ללכת להידלק על בחורה אחרת?" שאלתי אותו יודע שהוא עושה את זה בכל פעם מחדש לא משנה כמה אהב את הבחורה הקודמת.

למען האמת אמה הייתה בין היחידות שבאמת התאהב בהן. הוא היה מוכן לעשות למענה הכל כמעט כמוני כלפי יסמין.

"צודק." אמר פלין, קם על רגליו והתקדם אליי תוך כדי התנדנדות. "הלילה שלך לפחות עבר טוב יותר משלי?" שאל אותי בטון שקט יחסית ואני גיחכתי והנהנתי בראשי. "יאללה עכשיו לך הביתה לישון. בלילה יש פה עוד מסיבה, תפגוש מישהי חדשה." אמרתי לו עם חיוך על הפנים והוא הנהן בשיכרון ויצא מהמקום. ידעתי שזה לא רעיון טוב לשחרר אותו לנהוג ברכב כשהוא שיכור, אבל הוא כבר היה שיכור כמה וכמה פעמים ואפילו יותר גרוע מזה, נהג ועדיין נשאר בחיים.

כמה דקות אחריי שיצא מהמקום, המנקה התחילה לנקות את המסעדה ואני עליתי למשרדי. באמצע הדרך נתקלתי ביסמין שבדיוק באה לרדת. "אחורה פנה." אמרתי לה והיא צחקקה ונכנסה יחד איתי אל המשרד.

אחריי שסגרתי את דלת המשרד, תפסתי בגופה והצמדתי אותה אל הקיר. חיוך היה פרוס על פניי וכך גם על פניה. היא גיחכה גיחוך קליל ושקט לפני שהניחה את שפתיה על שפתיי ונשקה להן קלות.

"אנחנו לא הולכים לשכב כאן עכשיו נכון?" שאלה ואני גיחכתי והנדתי בראשי. "אם נשכב כאן יום אחד זה יהיה כדי להפסיק ריב שיהיה לנו או כי היום יהיה עמוס ומלא באנשים בלתי נסבלים." אמרתי לה והיא צחקה אל הצחקוק המתגלגל והיפיפה שלה. "כל יום הוא יום כזה." קבעה ואני הסכמתי איתה במאה אחוז.

"את רוצה לשכב עכשיו?" שאלתי והיא חייכה חיוך משועשע. "יש לך משהו יותר טוב לעשות?" שאלה ואני הנהנתי בראשי. "איה.." אמרה בפגיעה צינית והניחה את ידה על ליבה. "הייתי שמח לשכב איתך, אבל יש לי עבודה ותאמיני לי שאם אני לא עושה אותה אני מת מבפנים." השבתי לה בכנות והיא נשקה לשפתיי פעם נוספת לפני שיצאה ממשרדי וחזרה לעבוד.

אני מאוהב בבחורה הזאת.

-

"נמאס לי!" נכנסה יסמין בייאוש לתוך המשרד שלי וצנחה על הספה. "מה קרה עכשיו?" שאלתי ונשענתי על גב הכיסא כדי להסתכל עליה בלי הפרעות ושיא הנוחות. "נחש מי חזר." היא אמרה בייאוש ואני נאנחתי. "נו?" שאלתי והבעת פניה הייתה משונה. היא שידרה ייאוש, כעס וכאב עז וזה היה כואב לראות את זה. לא אהבתי את זה שכואב לה. כאב לי שכאב לה כי לא מגיע לה את כל השיט הזה. היא טהורה מידי בשביל העולם המסריח הזה.

"לוקאס." אמרה את השם של הזין שהייתה איתו לפניי וכל הגועל שבה רצה לפרוץ החוצה. "מה הוא רצה הפעם?" שאלתי ברצינות וברוגע יחדיו. לא רציתי להראות לה את התוקפנות שלי שוב, לא רציתי להלחיץ אותה בתוקפנות הזאת.

נקודת מבט יסמין

"תתרחק ממני לוקאס!" אמרתי לו ברגע שנעמד מולי מיד אחריי שנכנס למקום. "מה קרה? מפחדת?" שאל ואני רציתי להקיא עליו מרוב גועל. "אתה לא מאיים עליי אתה מודע לזה נכון?" שאלתי והוא גיחך גיחוך מזלזל.

"עברת הלאה שמעתי.." אמר ואני גילגלתי את עיניי ועמוק בתוכי הרגשתי ברת מזל שמצאתי את זאק. "רק שתדעי, הוא ישבור לך את הלב. הוא ישחק בך כמו בובה ויהיה עם יחס גרוע יותר מהיחס הנהדר שאני נתתי לך." צחקתי לו בפנים. בלי בושה. "יחס נהדר בתחת שלי! אם היית מסתכל על עצמך מהצד היית מבין איזה קוץ מזדיין בתחת היית." אמרתי בכנות, קמתי ממקומי ועליתי למשרדו של זאק.

נקודת מבט זאק

"יפה אמרת." אמרתי ליסמין אחריי שסיפרה לי מה קרה. "ופלין חזר שיכור מת. מסכנים האורחים חשבו שהוא איזה הומלס שנכנס לכאן בטעות." הוסיפה ואני גיחכתי וקמתי מהכיסא שלי. נשקתי לשפתיה ולאחר מכן שנינו יצאנו מהמשרד שלי והתפצלנו: יסמין חזרה למסעדה ואני נכנסתי למשרדו של פלין ונשענתי על המשקוף.

"נו?" שאלתי והוא הרים את מבטו אליי מהמיטת ספה שהייתה לו במשרד. "לא עבד לי." אמר ואני צחקתי לו בפנים. "ברור שלא! מטומטם אתה שיכור מת כולם יפחדו ממך ככה. לך לישון, תצא מחר בלילה למועדון ותמצא לך מישהי לעזאזל." עניתי לו ברצינות והוא נחר בבוז וקם מהספה. פלין התקדם אליי בנדנוד ואני נגעלתי מהריח המסריח שנדף ממנו. "לך תתקלח ואז תלך לישון כי אתה מסריח ונראה עייף מהרגי.." באתי לסיים את המשפט אך אמה שצצה משום מקום קטעה אותי ונכנסה למשרד של פלין.

יסמין תפסה בידי ומשכה אותי בפתאומיות חזרה למשרד שלי. "שיחת יחסיינו לאן, זה מה שיהיה שם עכשיו. אם תשמע משהו מתנפץ זה לא פלין." אמרה יסמין ואני גיחכתי והשכבתי אותה על הספה מיד אחריי שסגרה את הדלת.

"אני מת עלייך את יודעת את זה?" שאלתי אותה והיא הניחה את ידיה סביב צווארי והביטה בעיניי מספר שניות לפני שהנהנה בראשה. "יופי, זה טוב." אמרתי לה בחיוך והטחתי את שפתיי על שפתיה. הבחורה הזאת מוציאה ממני רגשות שלא ידעתי שבאמת קיים.

שמעתי על אהבה וכל הבולשיט הזה, אבל לא באמת חשבתי שאני אחווה כל מיני רגשות וחוויות כמו שחוויתי עד כה ובטוח שאחווה עוד.

שינויים ודברים חדשים, בעיקר אנשים חדשים הם דבר טוב. נכון הם מלחיצים בהתחלה ההתחלתית שלהם אבל הם לגמרי שווים את זה.
הפוזה של הקשוח נעלמת מיד אחריי שאני רואה את אחותי הקטנה ועכשיו גם את יסמין. עם פלין זאת פוזה קשוחה של צחוק ושעשוע וזה בא משנינו בלי לדפוק חשבון או לפחד אחד מהשני.

יכול בהחלט להגיד שאני בן אדם בר מזל אך ורק בגלל האנשים שבחיים שלי, מבלי להתייחס למה שיש לי מבחינת כסף ומה שקונים איתו.

13.1.22 - 1.22.?

בעלת שכלWhere stories live. Discover now