פרק 23

1.5K 56 15
                                    

כעבור חצי שנה

"יסמין את מוכנה?" שאל זאק בקול רם בזמן שהיה בסלון ואני בחדר השינה מול המראה.

החזקתי בבטני שגדלה מאוד וחייכתי חיוך קטנטן. על גופי הייתה שמלה אפורה שהבליטה את בטני במיוחד ובכל יום רגיל כנראה שלא הייתי לובשת אותה, אבל כל עוד הייתי בהיריון רציתי להנות מהבטן ההריונית.

למרות שעבר זמן רב מאז שכבר יכולנו לחשוף את מין העובר, החלטנו זאק ואני לחכות ולהעשות זאת כשההיריון מתקדם יותר.

ירדתי אל הסלון וראיתי שכולם כבר בחצר האחורית מדברים, מצחקקים ואוכלים מן המאפים שהזמין זאק מקונדיטוריה נהדרת שבתקופת ההיריון אכלתי בה המון.

"הכל בסדר?" שאל אותי בדאגה מועטת ואני חייכתי והנהנתי לחיוב. "הכל מעולה." אמרתי בכנות והוא חייך ויצא יחד איתי אל החצר האחורית.

קייט הושיטה לנו שני בלונים גדולים ושחורים ומחטים. "תפוצצו אותם." אמרה הבטתי בה בהלם ציני. "לא מאמינה לך! אני צריכה לפוצץ אותם?" שאלתי והיא גילגלה את עיניה בעוד שזאק גיחך לידי.

כולם התאספו מולנו ולאחר כשתי דקות ארוכות של ניסיון לפוצץ את הבלונים ושכולם יסתכלו על הרגע בו אנחנו מגלים מה מין העובר.

המחטים היו כבר ליד הבלונים. כולם חייכו וכך גם אני וזאק. פיצוץ הבלונים נשמע, קונפטי כחול יצא מהם ואיתם ההתרגשות של כל מי שמסביב. חלומו של זאק היה שתיוולד לנו בת, אך לזרע שלו ולביצית שלי היו תוכניות אחרות.

רעב חזק תקף אותי כמה דקות לאחר מכן, לכן התחלתי לטחון אוכל בחי לראות בעיניים. כל המאפים היו טעים אחד אחד ובאיזשהו שלב זאק הביא לי סטייק וצ'יפס כי הוא לא רצה שאוכח רק מאפים.

לקראת שמונה בערב כולם חזרו לביתם, בגלל זאק שגירש אותם ותודה רבה לו שעשה את זה. "אני צריכה שקט לפחות לשנתיים." אמרתי אחריי שנשפכתי על המיטה. "את לא אוהבת חברה?" שאל זאק בציניות ושעשוע תוך כדי זה שלקח מאחת המגירות בוקסר כדי ללבוש אותו אחריי שיתקלח.

הוא נכנס למקלחת והשאיר את הדלת פתוחה כדי שתוך כדי מקלחת יוכל להסתכל עליי ולהפך. "נמאס לי מזה שכל יום יש אצלנו לפחות חמישה אנשים לא כולל אותנו." אמרתי לו בכנות ואחריי כמה שניות התחלתי בהתאמצות לקום מהמיטה לבד.

בדרך כלל זאק עזר לי, אבל כשהיה במקרים שלא יכל לעזור לי בהם, כמו במקלחת למשל, הייתי צריכה להסתדר לבד. "לעזאזל תצא כבר ממני." אמרתי בייאוש ונעמדתי מול הארון. הוצאתי כותנת לילה נקייה והנחתי אותה על המיטה.

"יסמין את נכנסת להתקלח!" עצר אותי זאק מרק להחליף בגדים וללכת לישון ואני נאנחתי. "אם רק היה לי כוח אפילו להתקדם עוד שני צעדים..." אמרתי בשיא הכנות והוא נאנח, סגר את ברז המים ותוך כדי זה שהתקדם אליי עירום לחלוטין, השאיר טביעות רגל רטובות.

בעלת שכלWhere stories live. Discover now