{נקודת מבט זאק}
לא אהבתי את הרעיון שיסמין הולכת לשוטר המזדיין הזה, אבל ידעתי שאני לא אוכל לעצור אותה מלגשת אליו. היא הושיטה את ידה לעברו אחריי דקה אבל לפני שהוא לחץ אותה היא החזירה אותה לצידי גופה ואני ופלין גיחכנו מעצם העובדה שהיא פשוט יבשה שוטר מזדיין. אחריי שראיתי שהוא לא מתכוון לעזוב אותה, התחלתי לשלוח לה הודעות שתלך משם ותחזור לעמוד לידי וליד פלין. היא ראתה את ההודעות על ההצג אבל לא עשתה את מה שכתוב בהן, אלא רק החזירה את הטלפון שלה לכיס והמשיכה לשוחח עם המזדיין.
אף שאלה שלו לא הצלחתי להבין, אבל אחת כן. את זאת שהייתה הכי מסקרנת מבחינתי כדי לשמוע את התשובה שלה. 'ממה הצלת להם את התחת?' או משהו בסגנון הזה. היא ענתה לו ואחריי אולי עוד שתי דקות הוא ירה לה ביד ואני רציתי כבר ללכת אליה, אבל פלין עצר אותי. "היא אמרה לא להתערב. לא משנה מה. חוץ מזה שאם מישהו יראה שאתה דואג לה יתחילו להשתמש בזה נגדך." אמר פלין וידעתי שהוא צודק לכן נשארתי לעמוד לידו. אחריי עוד שתי דקות השוטר הלך, פלין הרגיע את כולם ואני לקחתי את יסמין למשרד שלי וטיפלתי לה ביד.
"את אחת השאלות הצלחתי להבין. מה ענית לו אחריי שהוא שאל אותך ממה הצלת לנו את התחת?" שאלתי וחיכיתי לתשובה. היא הפנתה את מבטה אליי ויכולתי לשמוע את ליבה דופק חזק. היא נלחצה ופחדה שאדע את התשובה. "אני אמר..." התחילה להגיד ואז העבירה בחדות את מבטה אל ידה. העברתי את מבטי על ידה גם כן ושנינו ראינו את כל התחבושת ספוגה בדם.
הורדתי ליסמין את התחבושת במהירות וראיתי שיש לה התחלה של זיהום על היד. "מה את מרגישה?" שאלתי והיא התנשפה בכבדות מכאב. "כאב חד כזה לא יודעת להסביר בדיוק." אמרה ונשכה את השפה התחתונה שלה בחוזקה מרוב כאב והחזיקה את הדמעות שלה. "את מרגישה כאילו האזור הזה דופק וכאילו דופקים לך סכין?" שאלתי והיא הנהנה לחיוב. "היה על הקליעה חומר הרדמה כלשהו. את פשוט תרדמי עוד כמה דקות." אמרתי והיא הביטה בי בבלבול ולא הבינה מאיפה אני יודע את זה.
"אני לוקח אותך אליי." אמרתי והרמתי אותה על ידיי.
ירדתי למטה בזריזות, הסברתי לפלין הכל בקצרה ואחריי זה טסתי יחד עם יסמין אל הרכב. הנחתי אותה במושב האחורי וחגרתי אותה בזמן שהיא שוכבת. התיישבתי במושב הנהג ונסעתי לכיוון ביתי.
באמצע הדרך ראיתי שחומר ההרדמה כבר עבד והיא נרדמה. היא לא תתעורר לפחות עד מחר בצהריים ולמען זה גם טוב לה עקב זה שהיא כמעט ולא ישנה בימים האחרונים וזה נראה עליה מאוד.כשהגענו אליי, השכבתי אותה על המיטה שלי וכיסיתי אותה בשמיכה חמה. נישקתי בעדינות את מצחה שהיה מעט חם ולאחר שנאנחתי יצאתי מהחדר. הלכתי להתקלח בחדר אחר למרות שידעתי שיסמין לא תתעורר משום רעש. אחריי שלבשתי בוקסר ומכנס, חזרתי לחדר שלי ונשכבתי ליד יסמין. הפנתי את גבי אליה ולאחר שהבנתי שאני לא יכול שלא להסתכל עלייה, הפנתי את מבטי אליה והסתכלתי עליה חצי מהלילה עד שנרדמתי.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...