{הפרק מכיל קטעים מיניים מפורטים לקראת סוף הפרק לכן הקריאה על אחריותכם בלבד!}
נכנסתי למסעדה והבטתי בשעון שהיה תלוי על הקיר בבר מעל כל המשקאות. השעה הייתה עשר ועשרים ועוד עשר דקות הפועלים שישפצו את המסעדה יבואו ואיתם גם יסמין.
עליתי בזריזות למשרד שלי והדפסתי את הסרטוט ששלח לי אתמול פלין במייל. את הסרטוט עשה עם הנדסאי שעזר לנו לבנות את המסעדה הזו כשעוד רק התחלנו את דרכנו העסקית.
ירדתי למטה אחריי שבדקתי שהכל כמו שצריך ואחריי שכתבתי בכל אזור בסרטוט מה אמור להיות בו בערך. ראיתי את יסמין בדיוק נכנסת בדלת הכניסה כשהיא נראית עייפה. "בוקר טוב." מלמלה ואני הנהנתי לחיוב ממשיך להסתכל על הסרטוט.
"אני מכינה קפה, רוצה?" שאלה ואני הנהנתי לחיוב. "שחור או נס?" שאלה ואני הרמתי את מבטי אליה וראיתי שהיא כבר מאחוריי הבר, לא רחוק ממכונת הקפה.
"נס." השבתי בטון הקר הרגיל שלי והיא הנהנה לחיוב מסמנת על כך שהיא מבינה ואני מיד לאחר מכן החזרתי את המבט שלי לסרטוט.
בזמן שיסמין הכינה לשנינו קפה, הפועלים נכנסו ואני עליתי איתם לקומה כדי להראות להם את התכנון. "מה בעצם צריך לעשות מר ריידר?" שאל הפועל הראשי ואני הושטתי לידיו את הסרטוט במקום להסביר את הכל שעות במילים.
"אין בעיה. שלושה ארבעה ימים והכל מוכן." אמר ואני חייכתי חיוך קטן. "כמה זה יעלה לי?" שאלתי עובר ישר לעניין ווויליאם הפועל הראשי חייך מכך שאוהב את הישירות שלי. הוא בעצמו כזה.
אנחנו די דומים. הוא קשוח, הוא בעל שרירים נאים ביותר ואופי שדומה לשלי בצורה מפחידה למדי. שנינו אוהבים להיות אדישים, לא אוהבים להראות חיבה, לא מחייכים יותר מידי ונהנים רק מכסף. אני בנוסף להכל מזיין חצי עיר בחודש והוא שוכב רק עם אישתו, למרות שלפי מה ששמעתי יש לו גם מאהבת. אבל כבר לא העסק שלי.
"חמישים אלף דולר. אשמח למזומן." אמר ואני הנהנתי לחיוב. "תתחילו לעבוד. תעשה את הכל כמו שצריך ואני אביא לך חמישים וחמש אלף דולר." אמרתי לא מבטיח סתם וירדתי למטה בחזרה אחריי שכל העובדים שלו התחילו להוציא את כל הכלים שסחבו איתם כשעוד רק נכנסו.
יסמין עמדה עוד מאחוריי הבר והפעם עם כוסות קפה מוכנות. את שלה היא כבר התחילה לשתות ואת שלי הניחה על הבר. "אוהב אעלק..." שמעתי אותה ממלמלת וזה סקרן אותי דעת מה קרה.
"מה קרה?" שאלתי ודחפתי את האף שלי לעניינים שלה בלי בושה או חרטא. "זוכר את הבחור שהיה במועדון בשישי?" אלה ואני הנהנתי לחיוב והתחלתי לשתות את הקפה שהכינה לי.
"הוספתי לך כפית אחת של סוכר." אמרה לפני שהתחילה לדבר ואני הנהנתי לחיוב מסמן לה שגם ככה זה בסדר.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...