הפרק מכיל קטעים קשים לקריאה
כעבור כמה ימים"זאק אני בסדר גמור תרגע כבר!" התעצבנה עליי יסמין ואני עליתי מעליה והבטתי עמוק בעינייה. "את משקרת." קבעתי והיא נאנחה וגרמה לי לגחך. "זוז ממני כבר!" התעצבנה עליי וניסתה להזיז אותי ללא הצלחה, "את חלשה מידי בשביל להזיז אותי." אמרתי לה ברצינות והיא הביטה ביב רצינות ובייאוש ואחריי שהבינה שזה נכון התייאשה מלהמשיך לנסות להזיז אותי.
"את בסדר?" שאלתי אותה ברוגע והיא הביטה בעיניי בייאוש ושתקה. אני לא יודע בדיוק אם היא שתקה כי היא כבר אמרה לי את התשובה או כי היא לא הרגישה טוב והעדיפה לא להגיד לי את זה. "זוז." דרשה ממני ואני הנדתי בראשי. "אני בסדר זאק זוז כבר אני צריכה לשירותים!" התעצבנה ולפני שקמתי מהמיטה כדי לתת לה ללכת, נישקתי את שפתיה.
ירדתי אל המטבח והכנתי לה משהו לאכול כי היא בקושי אכלה בימים האחרונים. אחריי שסיימה לעשות את צרכיה, יסמין ירדה למטה והתיישבה על הספה בסלון ללא כוחות. "תאכלי." אמרתי לה והנחתי על השולחן צלחה עם טוסט חם וירקות חתוכים. "לא רוצה." התעקשה להמשיך לגווע ברעב ואני הקמתי אותה מהמצב ישיבה-שכיבה שלה והתחלתי להאכיל אותה כמו ילדה בת חמש כי אחרת היא לא הייתה אוכלת.
"טעים?" שאלתי אותה והיא הנהנה לחיוב. "יותר טעים ממה שהייתי מכינה לעצמי זה בטוח." אמרה ואני גיחכתי. "כי לא היית מכינה לעצמך?" שאלתי והיא הנהנה בראשה לאישור. "אם תרצי עוד משהו לאכול תגידי לי אני אעשה לך. אהי לא יודע להכין יותר מידי דברים כי זה התפקיד של השפית או קייט אבל שיהיה." אמרתי לה והיא חייכה ובכך נתנה אישור.
-
יום העבודה התחיל ואני נכנסתי אל המקום יחד עם יסמין שמצב רוחה לא היה ידוע לי בוודאות. לא ידעתי על מה חשבה כשנכנסה למסעדה. לא ידעתי אם זכרונות עלו בראשה לגבי מה שקרה באותו היום במועדון. לא ידעתי אם תרצה או תוכל להיכנס שוב אל המועדון כמו קודם. אם זה יעשה לה רע או לא.
"אני יכולה לעבוד היום למעלה?" שאלה אותי והפתיעה לחלוטין יסמין. לא עניתי לה במשך כמה שניות כי חשבתי על האם זה יהיה רעיון טוב לתת לה לעבוד שם. דאגתי לה ברמה גדולה לא רק בגלל מה שקרה אלא גם בגלל מה שעלול לקרות שם בכל רגע נתון. למרות שידעתי שהיא לא תהיה שם לבד ושאני עובד במועדון גם כן באותו יום.
"בטוחה שזה מה שאת רוצה?" שאלתי אותה בדאגה אחריי שקירבתי את גופה מעט יותר אליי עם פחד ענק שהיא תפחד מהמגע שלי והקרבה העצומה שלי אליה. למזלי ולהקלתי היא לא נרטעה או פחדה מהקרבה שלי. היא חייכה חיוך קטנטן בתגובה והנהנה בראשה מבלי להתחרט. "אני עובד בו היום גם אז אני אהיה לא רחוק ממך כל הזמן." הודעתי לה והיא פרסה את חיוכה עוד יותר. "אני אהיה מאחוריי הבר." הודיעה לי ואני נאנחתי ולא עניתי לה על זה שום דבר. במקום זה הודעתי לברמן שיבוא יותר מאוחר ויהיה למקרה ויסמין לא תעמוד בלחץ למרות שזה היה בלתי אפשרי.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...