קמתי בבוקר וריח מתוק ועדין חדר עמוק לתוך אפי. הורדתי מעט את ראשי והבטתי בחצי טשטוש על ראשה של יסמין שהונח על בית החזה שלי. נשקתי לראשה בעדינות ולאחר שהזזתי אותה ממני, קמתי בזהירות מהמיטה ונכנסתי לחדר האמבטיה.
צחצחתי את שיניי ולאחר מכן נכנסתי להתקלח. פתחתי את ברז המים ונתתי למים החמים להרטיב את גופי ולשטוף כל טיפת לכלוך. סיבנתי את עצמי ותוך חמש דקות כבר עטפתי את החלק התחתון של גופי במגבת לבנה ונקייה.
ברגע שיצאתי מחדר האמבטיה, התקדמתי אל הארון, הוצאתי מכנס טרנינג קצר ומשוחרר ולבשתי אותו על גופי מעל הבוקסר. נשכבתי בחזרה לצד יסמין והבטתי בפניה הנינוחות. אלוהים היא יפה כל כך. למה היא בחרה אותי לעזאזל? היא יכלה למצוא מישהו טוב יותר ממני.
עכשיו שנינו נהיה בבעיה, היא תהיה בבעיה כי אף אחד אחר לא יוכל לגעת בה יותר ואני אהיה בבעיה כי היא תהיה שלי ורק שלי, האגו שלי לא יתן לה ללכת ממני לא משנה מה. נריב, לא נדבר, נגור במרחק של חצי מדינה, היא תמיד תהיה שלי. אני תמיד אהיה היחיד שיגע בה ויגרום לאלפי פרפרים ורגשות מעורבים בבטנה להתרחש בלי סוף.נגעתי בפנייה העדינות וליטפתי את הלחי הרכה שלה. פחדתי להעיר אותה, ולמזלי זה לא קרה. היא ישנה עמוק וזה ככל הנראה היה בגלל כל העבודה הרבה שהיא עשתה השבוע ולא רק במסעדה והמועדון, אלא גם איתי.
נשימותיה היו סדירות ועינייה נעו מצד לצד באיטיות. האף הקטנטן והסולד שלה גרם לי לחייך כי ידעתי שהאישה הזאת יפה באופן טבעי ללא שום ניתוח, למרות שאנשים בסביבה יחשבו שהיא מנותחת בכל מקום ושום דבר לא טבעי כי זה לא הגיוני שבן אדם יהיה מושלם כל כך. אבל הוא יכול להיות. היא כזאת.
אחריי ההבנה שאני לא רוצה ללכת לשום מקום בלעדיה, קירבתי אותה מעט יותר אליי ונרדמתי פעם נוספת לצידי גופה.
בפעם הבאה שהתעוררתי, היא עדיין ישנה אבל כבר חלש מאוד. היא הייתה לקראת התעוררות ולכן כל צעד שלי היה מעיר אותה. נשקתי לשפתיה בעדינות ובכך בעצם הערתי אותה משנתה העמוקה. "בוקר טוב." לחשתי לה תוך כדי נשיקות קלות שהשארתי על פניה במקומות שונות. חיוכה נפרש על פניה ולאט לאט פקחה את עיניה.
"בוקר טוב." ענתה לי בקול ישנוני תוך כדי זה שמתחה את ידיה אחורה ומעט דפקה אותן בקיר, אך לא חזק מידי בשביל להכאיב לעצמה. "תתלבשי, אני אכין לשנינו קפה ומשם נסע לאנישהו." אמרתי לה אחריי שעלה בראשי רעיון לאן אני יכול לקחת אותה כדי ששנינו לא נראה 'עבודה' מול העיניים לפחות עד הערב.
לפני שיצאתי מהחדר, נישקתי את שפתיה שוב ולאחר מכן ירדתי למטבח. הכנתי לשנינו קפה, לעצמי חזק יותר ולה אחד חלש ולא פחות טעים. כמה דקות לאחר מכן ירדה יסמין כשהיא לבושה במכנס ג'ינס בצבע כחול בהיר וחולצת סוודר אפורה עם שרוולים ארוכים.
הושטתי לה את הקפה שלה ואחריי שסיימתי את שלי, עליתי לחדרי, התלבשתי בעצמי ואחריי שהייתי מוכן גם כן חזרתי ליסמין ויצאתי יחד איתה מביתי.
YOU ARE READING
בעלת שכל
Romanceהוא מעולם העסקים והיא מתעסקת בעיקר במלצרות וברמנות למרות שיכולות העיצוב שלה הם הדבר השולט העיקרי בכישרונות שלה. הוא בטוח בעצמו והיא מפחדת להגיד או לעשות משהו לא במקום. הוא שם זין על הכל והיא לוקחת כל דבר ללב. הוא לא מובך מכלום והיא מלא מעט דברים. ...