BÖLÜM 18 - ''Tamamlananlar''

2.4K 143 14
                                    


Herkese merhaba :) Umarım iyisinizdir. 

Yeni bölüm hakkındaki düşünceleriniz bölüm sonunda paylaşmayı unutmayın.

Bölüm Müziği- Pinhani/ Dünyadan Uzak

Yukarıya Hazel Bade ve Yiğit Alinin nişan masasını bıraktım.


BÖLÜM 18- TAMAMLANANLAR

'' Yenge, en iyisini sona sakladık. Bu çelenk Rıfkı ağabeyden özel olarak yollandı. Kendisi malum nöbette...'' dedi daha önce görmediğim biri.

'' Bıktım yemin ederim! Siktirin girin lan içeri!'' 

Arkadan gelen sesle pardon kükremeyle hızla içeriye giriştiler. Kalabalığın dağılmasıyla beraber kükremenin asıl sahibi ortaya çıkmış oldu.

'' Allah'ım sen beni utandırma!'' diye fısıldadı eve girmeden önce. Ben hiçbir şey demeden onu izliyordum. Kravatını biraz gevşetti ve içeriye girdikten sonra kapıyı örttü.

Bana döndüğünde ancak onu inceleyebilmiştim. Ceketini üzerinden çıkarırken gözleriyle de beni inceliyordu.

Ceketini bana uzattığı sırada almak için yöneldiğimde hızla sarıldı.

'' İnanılmaz gerginim güzelim. Keşke direk nikahta buluşsaydık.'' dedi.

'' Zahmet olurdu canım öyle, biz seninle evlendikten sonra buluşalım.'' dedim isyanla. Ayrıldığımız sırada bana elindeki buketti uzattı. O ana kadar buketin varlığını fark etmemiştim.

'' Sana çiçeklerle dolu bir buket yaptırmadım güzelim. Malum düğün salonuna çevirdiler evi!'' dedi.

'' Hangi şeyimiz normaldi ki bizim!'' dedim gülerek. Elimde renkli badem şekerlerin olduğu bir buket vardı.

'' Çok yakışmış elbise be!''

Daldığım buketten Yiğit Alinin kendi kendine konuşmasıyla ayrıldım. Beni süzüyordu.

'' Sende gayet yakışıklısın. Daha fazla kapıda beklersek ağabeyim bizi kesecek.'' dedim ve geçmesi için ona öncelik tanıdım.

Derin bir nefes alıp içeriye doğru ilerledi.

'' Hoş geldiniz tekrardan. Fatih Albayım sizi görmek oldukça şeref verdi.''

'' Seni görmekte beni oldukça mutlu etti Tuğra. Benim deli oğlana ancak senin gibi efendi birinin kardeşi sahip çıkabilirdi.'' 

Gülüşmeler...

'' Damadımız da geldi!'' dedi Fırat amca. İkimizde kapının hemen yanına ayarladığımız sandalyelere oturduk.

'' Hayırlı akşamlar tekrardan.'' dedi Yiğit Ali herkese hitaben.

'' Vallahi çok şaşkınım. Bu deli oğlanın evleneceği aklımın ucundan geçmezdi.'' dedi Fatih Albay.

'' Sormayın Albayım benimde kardeşimi istemeye geleceği aklımın ucuna gelmezdi.'' diye söylendi ağabeyim.

'' Ağabey galiba izin vermeyecek Tuğra Reis.'' diye fısıldadı Sinan.

YİĞİTHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin