Bölüm 10- ''Söz''

5K 208 44
                                    

Herkese merhaba:)

Bol ekşınlı ve gelişmeli bir bölümle geldim. Bundan sonra hikaye tamamen karışacak benden söylemesi... 

İyi okumalar.

Bölüm müziği- Sezen Aksu / Canımsın Sen

BÖLÜM 10 - SÖZ

''Yiğit Ali?'' dedim endişeyle. Karşımdaki adam oldukça sinirli gözüküyordu. Sinirden elleri titriyordu. Sakinleşmek istercesine bir nefes aldı. Ellerini saçlarının arasına daldırdı.

'' Senin derdin ne?'' dedi. Anlamayan gözlerle ona bakmaya devam ettim. Bu adamı ne yapıp da kızdırmış olabilirdim ki?

'' Saatlerdir sana ulaşmaya çalışıyoruz. Yanına gelemediğim için seni arıyorum, açmıyorsun. Diyorum ki belki uyumuştur ama sonra Tuğra ağabey beni arıyor ve diyor ki '' Badeye ulaşamadım haberin var mı?'' Koşa koşa buraya geliyorum ve yarım saattir'' dedi ve bileğindeki saatte baktı. 

'' Tam yarım saattir kapıya vuruyorum. Neredesin sen!'' dedi bağırarak. Endişesinde haklı olabilirdi fakat bu bana bağırabileceği anlamına gelmezdi.

'' Yiğit Ali, ses tonunu indir önce! Endişeni anlıyorum, özür dilerim. Ders çalışıyordum ve telefonumu yanıma almamıştım.'' dedim ona nazaran ılımlı bir ses tonuyla.

'' Allah'ım sen bana sabır ver! Ben başka türlü aklımı koruyamam.'' dedi kendi kendine.

'' Ağabeyini geri ara. Yarın sabahta onda alırım seni. Hayırlı geceler.'' dedi ve evine doğru yürümeye başladı.

Bu kadar mı yani? Gecenin bir vakti evin önüne kadar gelip beni fırçalayıp daha sonrada gidecek miydi?

'' Bende seni özledim Yiğit Ali. Hayırlı geceler Yiğit Ali.'' diye bağırdım arkasından. Ses tonumda ki imayı anlamış olmalıydı.

Kapımı kapatıp içeriye geri girdim. Şimdi ne gerek vardı bu kadar aksiyona? Oturma odasına doğru yürürken telefonumu nereye bıraktığımı düşünmeye başladım. En son mutfaktaydım, belki oradadır. 

Mutfağa girdiğimde masanın üzerinde bıraktığımı fark ettim. Elime alıp ekranı açtım. Aman Yarrabim !

Çevikçim 30 arama, Yengemsu 25, Tontişim 15, Yiğit Ali 50 arama ve mesajlar...

Adam kızmakta haklı Bade, şu hale bak!

Önce ağabeyimi aramaya karar verdim. 

******

Dün gece güzelce fırçamı yemiştim. Normal şartlarda bu kadar sorumsuz davranmazdım. Sadece dün tek başıma kalmış olmamı kafamdan kovmak için kendimi fazla kaptırmıştım.

Şimdi ise son kez kendime baktım. Uzun elbisem, kısa botlarım ve ince hırkam ile oldukça rahattım. Elbiseyi alışverişte kolaylık olsun diye giymiştim.

Çalan korna sesiyle evden çıktım. Kapıyı kilitledikten sonra yolun ortasında duran arabaya doğru ilerledim. Hiçbir şey söylemeden oturup kemerimi taktım. 

Dün gece ona bağırdıktan sonra hiçbir şey demeden gitmesi sinir bozucuydu. Şuanda bir şey söylememesi sinir bozucu. Sadece sinir bozucu her şey.

YİĞİTHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin