Bölüm 13- '' Bade mi? Amca mı?''

3.2K 168 7
                                    


Herkese Merhaba :)

Yeni bir bölümle daha buradayız. Umarım beğenmişsinizdir.

Bölüm Müziği- Evan Band / Alijenab 

İkiliyi yukarıya bıraktım :))

BÖLÜM 13- BADE Mİ? AMCA MI?


'' Kimdi o adam Bade?'' 

Sinan, kolumu sıkı sıkı tutmuştu. Mezarlığın çıkışına doğru olabildiğince hızlı hareket ediyorduk. Gördüğümüz adam, bize hiç iyi hissettirmemişti.

'' Bilmiyorum! Daha öncede görmedim onu burada?'' 

Sıkıntıyla iç çekti, Sinan. '' Bade, dikkatli ol olur mu?'' Sesi çaresiz çıkıyordu. 

'' Bir sorun var değil mi?'' diye sordum çekinerek. Her an dikkatli olmamı söylemelerinin bir sebebi olmalıydı.

'' Sorun falan yok!'' diye çıkıştı. Hal ve hareketlerinden bir sorun olduğu belliydi ama sorsam da söylemeyeceğini biliyordum.

'' Öyle olsun!'' dedim ve arabaya doğru ilerledim. Arka koltuğa geçip oturduğumda, Gül yorgun bedenini kollarımın arasına bıraktı.

Yol boyunca ne ben ne de onlar tek kelam etmemiştik. Bedenen arabada olsam da ruhen mezarlıktaydım. Kimdi o adam?

Bir de oldukça yüzsüzdü. Tanışabilir miyiz? Bok tanışırız seninle.

Bir hafta sonra...

'' Bade abla!'' 

'' Mutfaktayım Gül. Gel sana da süt ısıtırım.'' diye seslendim. Ellerimi duruladıktan sonra köşedeki havluya kuruladım. Bir haftadır, Gül ile kendi halimizde takılıyorduk.

Mezarlıktan döndükten sonra hiç kimseyle konuşamamıştım. Bunun sebebi bendim.

Bir haftadır olması gerektiğinden fazla çalışıyordum. Ameliyatlar ve gelen hastalardan dolayı tabiri caizse hastaneden çıkamamıştım. Kalan zamanlarımda ise Gül ile ilgilenmiştim.

Bu gün ise uzun bir aradan sonra işten erken ayrılmıştım. Yarın ise izin günümdü. Yemeğimiz yedikten sonra bulaşıkları yıkamak için mutfağa girmiş, birazda olsa kafamı dağıtmak için uğraşıyordum.

'' Bade abla, benim bir sıkıntım var?'' 

Mutfağa giren Gül, oldukça mutsuz gözüküyordu. Ocağa çay suyu ve onun içinde biraz süt koyduktan sonra masaya oturdum.

İkimizde karşı karşıyaydık. '' Anlat bakalım küçük hanım, sorunun ne?''

Ellerini masaya dayadı ve suratını da üzerine koydu. '' Yarın Onur'un doğum günü. Ve ben hediye almayı unuttum.'' dedi dolan gözleriyle.

İçimden onun haline gülmek gelse de yüz ifademi korudum. '' Neden son ana bıraktın?''

Gözlerinden yaşlar birer birer düşmeye başladı. '' Ben tamamen unutmuşum Bade abla. Ben ona hediye almazsam çok üzülür. Hem ben sana doğum gününü de söylememiştim. Annesini aramamız gerekiyordu.''

YİĞİTHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin