Bölüm 9 - ''Kısmet''

5.2K 228 19
                                    


Öncelikle herkese merhaba :)

Bu bölümde herkese bir kısmet buldum vallahi! Kısmet kapıları açıldı! Tutan kaçırmasın :)

Güzel bir bölüm olmasını diliyorum...

Bölüm müziği- Yaşlı Amca/ Yıldızlara Bak.


BÖLÜM 9- KISMET

'' Peki, Hazel. En sevdiğin yemek ne?'' dedi az önce dediklerine karşı. Bana karşı ne zaman hislerini belli etse öylece kalakalıyordum.

Onun yüz ifadesinden de ne kadar keyiflendiğini anlayabiliyordum.

Camdan gözlerimi ona çevirdim. '' Karnıyarık, pilav ve ca...'' sözümü hızla böldü.

'' Cacık dimi?'' dedi beklemediğim bir heyecanla.

'' Evet. Senin de en sevdiğin galiba?'' dedim gülerek. Onu bu kadar heyecanlı görmek beni güldürmüştü.

'' Evet. Kadere bak işte... Sevdiğim hanımında en sevdiği yemek bunlarmış.'' dedi keyifle.

Yine işte! Sakin ol Bade! 

Bir süre benden ses gelmeyince kafasını bana çevirdi. Ben ise ellerimle yüzümü saklıyordum.

'' Hazel, bir sorun mu var?'' dedi endişeyle.

'' Hayır.'' dedim boğukça. Canım ya sen bana böyle sevdiğim falan deyince benim yanaklar domatesle yarışıyor!

'' Sadece utanıyorum.'' dedim. Söylediklerimden sonra endişeli yüzü yerini kocaman bir gülümsemeye bıraktı.

******

'' Gül benim takımımda olacak.'' dedim Gül'ü kendime çekerken. 

O da heyecanla bağırdı.'' Evet, ben Bade ablamla olurum.''

'' O zaman şöyle yapalım. Ali sende onlarla bir takım ol. Buket ve yakışıklılarda benim takımımda olsun'' dedi Sinan.

'' Yazı tura atalım. Ortada hangi takım olacağına karar veririz.'' dedim ve cebimden bozuk para çıkardım. Buket yazı dedi ve tura çıktı.

'' Ya yemin ederim hayatta ki tüm şansımı Sinan'ı bulmak için harcamışım.'' dedi üzgünce Buket. Güldük dediklerine karşı.

Bizim ortaya geçmemizle beraber oyun başladı. Sinan elindeki topu hızla Gül'e fırlattı, Yiğit Ali ise hızla Gül'ü kucakladı. Top Buket'e geçmiş oldu böylece.

'' Ali ağabey sen benim kahramanımsın!'' dedi kucağındaki Gül. Tam bu sırada Buket'in attığı topla vuruldum.

''Of ya! Keşke Bademinde kahramanı olsaydın Alicim.'' dedi Gül.

 Dediklerine gülerek kenara geçtim. Onları izlemeye devam ettim. Tam o sırada aklıma gelen fikirle telefonumu cebimden çıkardım. Anı ölümsüzleştirmeye başladım...

Oyun bir süre daha devam etti. Buketlerinde en sonunda vurulmasıyla oyunu bitirdik. 

'' Yemeğe gelin hadi!'' diye bağırdı ağabeyim. Masaya doğru ilerlerken kolumdan çekilmemle beraber masanın sonuna doğru yürümeye başladım. Kolumu çekiştiren kişi Yiğit Aliydi. Diğer elinde ise Gül vardı.

YİĞİTHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin